gnx (22-09-11)
οσο χαιρομαι για αυτα τα divine συγκριτικα του monsta..τοσο λυπαμαι οταν γνωριζω οτι δεν μπορω να ευχαριστηθω ενα τετοιο αμαξι (ακομα και αν ειχα την δυνατοτητα να το αγορασω!)..και θα μου απαντησετε ευλογα, γιατι δεν μπορεις να ευχαριστηθεις ενα τετοιο αμαξι???πραγματικα πιστευει κανεις, χωρις αγωνιστικη εμπειρια, οτι μπορει να τα παει πανω απο το 60% (ισως να λεω και πολυ) των δυνατοτητων τους..ενα τοσο δυνατο αλλα και ζορικο αμαξι????γιατι νομιζετε τα παιρνουν οι πλουσιοι και τα στουκαρουν και εχει γεμισει το you tube στουκες????τα μεταξωτα βρακια, θελουν και επιδεξιους κωλους...λενε στο χωριο μου!και καποια πραγματα κερδιζονται..δεν αγοραζονται!!!
Ποσο δικιο εχεις...
Προσωπικη μου αποψη, ειναι πως το πιο ολοκληρωμενο/γρηγορο αυτοκινητο που αξιζει καποιος να εχει ειναι το Μ3(46αρι). Σχετικα πρακτικο, φιλικο, πολυ γρηγορο, πισωκινητο... Κανει για δρομο, στροφιλικια, πιστα, δεν ειναι 15000κυβικα και γενικα πιστευω ειναι ενας συνδυασμος τελειος για το 95% των οδηγων που ευχαριστιουνται να μπαινουν στα αυτοκινητα τους και να οδηγουν. Ενας παρα πολυ καλος οδηγος μπορει σε πιστα ισως να παρει το 100%...
Τα αυτοκινητα αυτα απευθυνονται πλεον και σε αγοραστες χωρις ειδικες γνωσεις η ικανοτητες και σε αυτο βοηθαει το γεγονος οτι ειναι φορτωμενα με πολλα ηλεκτρονικα βοηθηματα που ουσιαστικα παιζουν το ρολο του διασωστη.
Οι ανθρωποι που μπορουν να διαθεσουν αυτα τα ποσα για αγορα σουπερκαρ στις μερες μας ειναι πολλες χιλιαδες και καμια εταιρεια δε θα ηθελε να τους χασει.
Παροτι τερατα, ειναι πολυ φιλικα στο χρηστη, εχουν απιστευτα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας και για οσους θελουν υπαρχουν και τα σχολεια οδηγησης των εταιρειων αυτων...ειναι μια τεραστια αγορα .
Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι καθε νεο μοντελο ειναι sold out για 2-3 χρονια πριν καν παρουσιαστει στις εκθεσεις .
Τωρα αν μιλαμε για αραβες που κανουν ντριφτ με 250χλμ και διαφορες τετοιες χαζομαρες οκ....ουτως η αλλως αυτοι ειναι πολλοι και αναλωσιμοι ...δικαιολογουν 10% απωλειες σε καθε βολτα .
BILL007 (22-09-11), ghost-rider (22-09-11)
Οι αραβες το μονο που οδηγουν ειναι καμηλες λεει μια παροιμια ,,,,,ο γυφτος ΟΣΑ λεφτα και ναχει δεν παυει ναναι γυφτος με ικανοτητα παντα γυφτου
ΥΣ.
το ντριφτ με 250χ.α.ω. σε,,,,,,πιο εργο πεζετε????? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ασε μη χασουμε και τη νοημοσηνη μας τελος παντων
βρε παιδια ποιος μιλησε για drift?..μιλαμε για pure οδηγηση εδω καθαρα..και μιλαω για αμαξια τα οποια πολυ λιγοι μπορουν να πανε και να ευχαριστηθουν..οχι διοτι ειναι "χεραδες"..αλλα διοτι απλα εχουν μαθει με τα χρονια, με τις πιστες κτλ κτλ..τι να το κανω το ferrari πχ..αμα δεν μπορω ουτε να το στριψω καν??μιλαμε για αμαξια που γυρνανε με παρα πολλα χιλιομετρα..και οπου ειναι αδυνατο ενας μεσος οδηγος να καταφερει να σωσει..αρα που ειναι η ευχαριστηση σε αυτο???
φυσικα συνεχιζω να μιλαω για pure οδηγηση...χωρις συστηματα και αλλα διχτυα ασφαλειας που φυσικα και κοβουν ολη την οδηγικη απολαυση..αρα τι να το κανεις, κατι που δεν μπορεις να οδηγησεις???μηπως τοτε εισαι επικινδυνος για σενα και για τους αλλους στον δημοσιο δρομο??
αρα μηπως ενας σωστος οδηγος που ξερει τα ορια του..δεν επιλεγει κατι τετοιο???
Eιπαμε......το καβαλας......αρχιζεις να το στριβεις (ουτε στο 60%), αρχιζεις να κανεις ''χλωμο'' σκατο και να ουρλιαζεις απο τον φοβο σου....νομιζοντας οτιο στην στροφη επανω ειναι η πυλη του αγιου πετρου(ειμαι καλο παιδι)....και τσαααααακ στριβει μια χαραααα.....και εσυ τσααααακ εκανες αποσβεση στα χρηματα που εδωσες με μπολικη μποχα σκατου και χαρας, με αδρεναλινη.........εμενα αυτο μου φτανει!!!!![]()