Αυτα Σταθη. Και στο Motorsport και στο 4T διαβασα παρομοιες εμπειριες.
Αρη για τη ζυγοσταθμιση συμφωνω, ας ειναι σε οτι μηχανημα να'ναι αρκει να γινει σωστα και να μην ειναι τυφλος ο μαστορας ή ακαλιμπραριστο το μηχανημα. Για τη Hunter σκεφτηκα πως ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα μηχανηματα.. οποτε αν βρω και το μαστορα γιατι οχι? Αν γινει σε αλλο μηχανημα δεν σκαω..
Και μια ενημερωση στο θεμα, σημερα πεταχτηκα στον Παυλιδη στη Βαρης-Κορωπιου επειδη ειναι 2 λεπτα μακρια, με σκοπο να κανω μια ζυγοσταθμιση να δω αν θα μειωθει το τρεμουλο, και αν οχι ενταξει εχασα 20¤ και τι εγινε.. συμφωνα με τα λεγομενα του μαστορα εχω:
4 στραβες ζαντες, γυρω στα 50¤/ζαντα το ισιωμα
λιγο τζογο στο δεξι ψαλιδι
αριστερο ημιμπαρο off
Ζυγοσταθμιση δεν καναμε λοιπον γιατι οπως ειπε ειναι στραβες και μολις κανω κανα χλμ θα παει περιπατο, καλυτερα να τις ισιωσω και μετα να κανω (πριν πεσω στις λακουβες ομως δεν ειχα τρεμουλο.. αρα και στραβες να ειναι προβλημα δεν ειχα). Του ειπα ενταξει θα μιλησουμε.
Για το ψαλιδι το γνωριζα και ειναι στο προγραμμα η αλλαγη με Meyle HD, για τις ζαντες δεν το ηξερα. Πριν πεσω στον ταφο δεν ειχα τρεμουλο ή δεν ηταν τοσο αισθητο.. επεσα με τις αριστερες ροδες αρα υποθετω πως το ημιμπαρο φταιει για τον χαμο που γινεται στο τιμονι (πριν τη σημερινη διαγνωση, ειχα την αισθηση πως ο αριστερος τροχος εχει χαλαρα μπουλονια, ενω δεξια -τζογος στο ψαλιδι- τιποτα.. μετα και τη διαγνωση μαλλον το ημιμπαρο ειναι η αιτια). Τι λετε?
Αυριο θα ρωτησω τιμες απο Αθηνα για αμεση παραγγελια αν εχουν λογικη τιμη, ebay.de τα βλεπω γυρω στα 80¤+μεταφορικα και υπομονη μερικες μερες.
Δεν εχω χρονο να παω σε BMW συνεργειο να δουν τι γινεται, με το ζορι θα βρω ωρα να παω για τοποθετηση, για αυτο με βασει τα παραπανω θα'θελα να μου πειτε πως σας φαινεται.. βρεθηκε η αιτια?