Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.