Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εσυ φιλε μου δεν εισαι εγκυκλοπαοδεια. Εισαι σχολειο.
    ΤΕΛΟΣ.
    θενκς, υπερβολες...
    απλα παθός και μαθός, σε ενα ευρυ φασμα δραστηριοτητων...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    λογικά τα ανωτέρω ισχύουν και για το smg2 έτσι δεν είναι?
    δεν ειχα ποτε Μ3 για εχω εμπειρια, αλλα λογικα ισχυουν αφου η αρχη λειτουργιας ειναι η ιδια.

    επισης μεγαλο ρολο παιζει και η λειτουργια drivelogic.
    ουσιαστικα το καθε αυτοκινητο μαθαινει τον τροπο οδηγησης του ιδιοκτητη του και προσαρμοζεται αναλογα.

    το παρακατω αποσπασμα ισως βοηθησει:

    Ο ιδανικός συνεργάτης για πλούσια ισχύ: επτατάχυτο κιβώτιο SMG.
    Η φιλοσοφία μιας υψηλόστροφης κινητήριας μονάδας εξυπηρετεί για να μετατρέψει τη ροπή που παράγεται από τον κινητήρα σε άριστη ισχύ και επιδόσεις στο δρόμο μέσω ενός μικρού συνολικού λόγου μετάδοσης. Υιοθετώντας το SMG (Sequential M Gearbox) με επτά σχέσεις και Drivelogic, η BMW M6 & Μ5 έχει το κατάλληλο μηχανικό κιβώτιο για να μεταφέρει όλη την ισχύ του V10 ιδανικά μέσω του συστήματος μετάδοσης στους τροχούς. Επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων με το χέρι μέσω μιας πολύ γρήγορης διαδικασίας, προσφέροντας παράλληλα την άνεση της αυτόματης λειτουργίας στο ταξίδι.

    Χρησιμοποιώντας το επτατάχυτο SMG, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις και μέσω του επιλογέα στην κεντρική κονσόλα και από τους μοχλούς στο τιμόνι. Στην πορεία, δεν χρειάζεται καν να πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη, ενώ μπορεί ακόμα και να αφήνει το πόδι του στο πεντάλ του γκαζιού κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Στο κατέβασμα, ο κινητήρας «πατά στιγμιαία τέρμα γκάζι» τελείως αυτόματα (ξερογκαζιά), ενώ οι σχέσεις αλλάζουν ομαλά ακόμα πιο γρήγορα από όσο μπορεί ένας έμπειρος οδηγός να αλλάξει σχέσεις με το χέρι. Η διακοπή ροής ισχύος που είναι αναπόφευκτη κατά την αλλαγή σχέσεων δεν γίνεται καν αντιληπτή, προσφέροντας στον οδηγό μεγαλύτερη απόλαυση στο τιμόνι ακόμα και κατά τη διαδικασία της αλλαγής.

    Η αλλαγή σχέσεων με SMG αυξάνει και την οδική ασφάλεια: Χάρη στην ταχύτητα και ακρίβεια της διαδικασίας αλλαγής σε όλες τις περιπτώσεις, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να ασχολείται τόσο πολύ με την επιλογή της κατάλληλης σχέσης, καθώς το SMG διασφαλίζει ένα ακριβές, ασφαλές και ξεκούραστο στυλ οδήγησης.

    Drivelogic: ο οδηγός προσδιορίζει τη διαδικασία αλλαγής σχέσεων του SMG.
    Η λειτουργία Drivelogic προσφέρει 11 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, επιτρέποντας στον οδηγό να ρυθμίζει ατομικά τα χαρακτηριστικά αλλαγής ταχυτήτων του SMG σύμφωνα με το οδηγικό στυλ της προτίμησής του. Το πρώτο βασικό σημείο είναι ότι αυτά τα οδηγικά προγράμματα διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τον προεπιλεγμένο χρόνο αλλαγής σχέσης – όσο υψηλότερο είναι το πρόγραμμα, οι στροφές του κινητήρα και το φορτίο, τόσο ταχύτερη η διαδικασία αλλαγής. Έξι από τα 11 προγράμματα μπορούν να προ-επιλέγονται στο πλαίσιο της σειριακής, μηχανικής λειτουργίας (S-mode), και προσφέρουν από άριστα ισορροπημένα δυναμικά χαρακτηριστικά μέχρι εξαιρετικά σπορ επιδόσεις.

    Στο S-mode, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες με το χέρι, με εξαίρεση τη λειτουργία ταχείας εκκίνησης Launch Control που συμπληρώνει το γνήσιο σπορ πρόγραμμα οδήγησης S6 και επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει με βέλτιστη ισχύ από στάση, με στόχο τους ταχύτερους χρόνους επιτάχυνσης. Στην περίπτωση αυτή, ο οδηγός δεν χρειάζεται καν να αλλάζει σχέσεις μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, αφού οι σχέσεις του κιβωτίου ανεβαίνουν αυτόματα από την 1η μέχρι την 7η λίγο πριν φτάσουν στις μέγιστες στροφές του κινητήρα. Μία ειδική ένδειξη ενημερώνει τον οδηγό σε κάθε περίπτωση για την ταχύτητα που έχει εμπλακεί.

    Πέντε από τα 11 προγράμματα της λειτουργίας Drivelogic διατίθενται στο αυτοματοποιημένο πρόγραμμα D-mode, με το κιβώτιο να αλλάζει τις επτά σχέσεις αυτόματα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, την τρέχουσα οδηγική κατάσταση, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη θέση του πεντάλ του γκαζιού. Και πάλι, τα ατομικά προγράμματα του D-mode προσφέρουν διάφορα επίπεδα απόδοσης αλλαγών σχέσεων, άρα και υψηλότερα ή χαμηλότερα πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

    Ο οδηγός μπορεί επίσης να επηρεάσει την αυτόματη διαδικασία αλλαγής σηκώνοντας το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού πιο αργά για να ανεβάσει ταχύτητα ακόμα και στο αυτόματο πρόγραμμα D-mode. Αντίθετα, μπορεί να εκτελέσει κατέβασμα πατώντας τελείως το πεντάλ του γκαζιού.

    Και στο S- και στο D-mode, το κιβώτιο επιλέγει αυτόματα την πρώτη σχέση, όποτε το αυτοκίνητο σταματά, και το μόνο που απαιτείται είναι ο οδηγός να πατήσει το γκάζι για να συνεχίσει.

    Ειδικές λειτουργίες για αυξημένη ασφάλεια και οδηγική άνεση.
    Το επτατάχυτο κιβώτιο SMG υποστηρίζει τον οδηγό όχι μόνο προσφέροντάς του ανώτερες επιδόσεις αγωνιστικών προδιαγραφών, αλλά με ένα μεγάλο αριθμό χαρακτηριστικών ασφαλείας. Όταν κατεβάζει ταχύτητα σε ολισθηρό δρόμο, π.χ., το SMG ενεργοποιεί στιγμιαία το συμπλέκτη (αποσύμπλεξη) για να εμποδίσει το αυτοκίνητο να γλιστρήσει λόγω των υψηλών δυνάμεων πέδησης του κινητήρα που επενεργούν στους κινητήριους πίσω τροχούς.

    Σε ανηφορικές και κατηφορικές επικλινείς επιφάνειες, η λειτουργία ανίχνευσης ανηφόρας μεταβάλλει τα συνήθη σημεία αλλαγής ταχυτήτων, αποτρέποντας το φαινόμενο άσκοπων αλλαγών κατά την οδήγηση σε μία ανηφορική διαδρομή. Σε μία κατηφόρα πάλι, το κιβώτιο κρατά τις μικρές ταχύτητες μεγαλύτερο διάστημα προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις δυνάμεις πέδησης που παράγει ο κινητήρας. Τέλος, το D-mode ρυθμίζει την επιλογή σχέσεων για οποιοδήποτε ανηφορικό κομμάτι του δρόμου.
    ολοκληρη η παρουσιαση εδω: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1103

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexm (21-09-11), BILL007 (21-09-11), Nikos (21-09-11), pilot (21-09-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP