Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια και χαρα σας...Μετα απο ερευνα που εκανα σε κινητηρες Μ5 Μ6,διαπιστωσα το εξης...Ο κινητηρας,ακομα και ζεστος ρυθμιζει το ρελαντι του αναλογα με τις θερμοκρασιες των καταλυτων...ωστε να τους κραταει παντα ζεστους...(μην κρυωσουν...)Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν καποιος πηγαινει χαλαρα να βλεπει το ρελαντι του να φτανει μεχρι 1000στροφες...Οταν επισης το αμαξι φοραει πιο ελευθερη εξατμιση μα λιγοτερο backpressure το φαινομενο ειναι σχεδον μονιμο,δινοντας εναν ενοχλητικο ηχο...Εχει καποιος καποια λυση σε αυτο...?Η θα πρεπει να αυτοσχεδιασω?...
Οταν κυριωλεκτικα πεταξα τους καταλυτες απο τοις εξατμησεις Διαφορα δεν ειδα καμια σε μενα ενταξει οταν το βαζω μπρος και ειναι κρυο τα πρωτα λεπτα το ρελαντι μου ειναι γυρω στοις 250-με 300 στρ. ανεβασμενο ουτε 1000 ειναι 900 μολις ομως ζεσταθει ο κινητηρας πεφτει μονο του και στεκετε μονιμα και σταθερα στοις 650 ΤΩΡΑ ναι μεν στα μι5/6 ε60 παιζει ρολο στο οτι επομενης γενιας εχουν αισθητηρες λαμδα και πισω απ τους καταλυτες (προς τα μεσαια καζανια) συνολικα 4 και οχι οπως το δικο μου 2 μπροστα απ τους καταλυτες προς τους λαιμους Εξοδων του Μοτερ δηλαδη
ΥΣ. πολλοι το βλεπουν πως η επομενες γενιες ///Μ τα καναν ετσι ηλεκτρονικα τζιντζιριμιντζιρι για το περιβαλον που ΑΝ σε περιπτωση θελησης να βγαλεις τους κατ. θα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,σου βγει ο κουκος αηδονη