Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 84

Θέμα: Να το δωσω το si ???

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ντίνο,

    Εχω να πω τα εξής:

    Απο οικονομοτεχνικής άποψης, η πιό φτηνή λύση είναι να κρατήσεις το si. Όσο περισσότερο το κρατήσεις, τόσο περισσότερα χρήματα θα γλυτώσεις. Εαν σου δώσουν 12000 τώρα, πράγμα που το θεωρώ δύσκολο, θα ξηλωθεις χοντρα για να παρεις οτιδηποτε που ειναι 3-4 χρονια πιό καινουργιο.

    Το πιό δυνατό αντεπιχείρημα είναι τα μειωμένα τέλη σε αυτοκίνητα του '11 αλλά η ετήσια απαξίωσή του θα υπερκεράσει οποιαδήποτε οικονομια σε τέλη και καύσιμο.

    Το βασικότερο, κατά τη γνώμη μου θέμα είναι άλλο: Νομίζω ότι το κάρμπον φορμουλίσιο θα σου λείψει. Θα γουστάρεις τη ροπή του ΜΙΝΙ αλλά θα βρίζεις για τα πλαστικά του, τους διακόπτες του, θα βριζεις γιατι δεν ειναι BMW.
    Το ίδιο θα σου έλεγα και από την ανάποδη: Εγω ειχα μινι κουπερ ες καμπριο και το εδωσα για ενα 120 καμπριο. Παρ'ότι το πενβέ ειναι πιό ολοκληρωμενο σαν αμαξι, το μινι μου λείπει, θα ηθελα να το εχω. Grass is always greener...

    Κρατα το si, απόσβεσε την υπολειμματική του αξία και μετά πάρε κάτι άλλο.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    ntinos (16-09-11), Ptboul (19-09-11), S8N (16-09-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αγορασα τον 7 του '06.

    Εχω κανει 130.οοο και κατι χλμ .Κανω περι τα 3.οοο χλμ καθε μηνα τα περισσοτεροτερα ευτυχως σε ανοιχτο δρομο (5η-6η)

    Με τον τροπο που οδηγω τελευταια εχω καταναλωση 8.2 στα 100....

    Ασφαλισμενο μικτη για περι τα 20.οοο ευρω, πληρωνω ενα 550 (αν θυμαμαι καλα το 6μηνο)

    Τελη κυκλοφοριας 660 (τοσο ειναι?)
    Εκτακτη εισφορα 270

    Εγγυση δεν εχει


    Το προσεχω παρα πολυ, δεν μου εχει βγαλει τιποτε το "χοντρο" εκτος:

    - Κομπρεσερ κλιματισμου (το εχω αλλαξει)
    - Καταλυτη (τον εχω αλλαξει)
    - Ενα ρουλεμαν (το εχω αλλαξει)
    - Ενα (ή 2) πολλαπλασιαστες, (τους εχω αλλαξει ολους)
    - [νομιζω], μια φορα δυναμο

    Εχω αλλαξει τον μπροστα προφυλακτηρια, μετα απο ενα γδαρσιμο. Κατα τα λοιπα [χτυπω ξυλο], αγρατζουνιστο....

    ============================================
    Πριν καμια 10ρια μηνες η μπεμβε μου "εδινε" 18.οοο, και ανταλλαγη με αλλο καινουργιο.
    Ας παρω αυτο σαν μια βαση, φυσικα δεν νομιζω οτι ισχυει ακομη σημερα αυτο...

    Μου ειχε μπει λοιπον μια σκεψη να παρω ενα μινι countryman S, το οποιο πηγαινε στις 30.000, μου αρεσε [ουπς] και θα μπορουσα να δωσω τα +12.οοο διαφορα.

    "Κερδος" σε περιπτωση αυτης της αλλαγης:

    - Χαμηλοτερη καταναλωση (με ενα προχειρο υπολογισμο), θα δινω 1.οοο ευρω το χρονο λιγοτερα για βενζινα

    - 1/3 τελη κυκλοφοριας

    - Καινουργιο αυτοκινητο, με οτι συνεπαγεται αυτο σε θεμα εγγυησης, και σερβις (αλλα "ζηταει" το καινουργιο, αλλα ενα με 130.οοο)


    Μπορειτε να βοηθησετε τη σκεψη μου ???

    Αν δεις στις αγγελίες δεν τα ζητάνε παραπάνω απο 22 23.000 και τα τηλέφωνα ΔΕΝ χτυπάνε να ρωτήσουν ΚΑΝ. μιλάω πάντα για ιδιώτες και μάλιστα με ΠΟΛΥ λιγότερα χιλιόμετρα απο το δικό σου.

    Χωρίς να θέλω να θίξω το αμάξι σου σε ιδιώτη δεν το δίνεις πάνω απο 15.000 (άσε που δεν πουλιέται λόγω κυβικών πλέον)

    όσο για την BMW που λες είχα πάει και εγώ για να το δώσω πριν 3 μήνες (μιας και κυκλοφορώ πολύ στην πολύ και έχω κατανάλωση 15.2 /100) για μια 316 καινούργια και μου το πιάσανε 12.000 και είναι ατρακάριστο με Φουλ εξοπλισμό και δερμάτινα και με μόλις 20.000 ΚΜ γνήσια και Ελληνικό (όχι εισαγωγής).

    το si ΔΕΝ πουλιέται πλέον, το κρατάς ενθύμιο, εκτός αν το σκοτώσεις στα 10.000 και πάλι αμφιβάλω αν θα χτυπήσει κανένα τηλέφωνο. Δεν ασχολείται κανείς με 2.000 κυβικά πλέον στην αγορά.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    nikos1400 (16-09-11), ntinos (16-09-11), Ptboul (19-09-11), S8N (16-09-11)

  5. #33
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απαντες, ειλικρινα ησασταν κατατοπιστικοι (ωραια να εχεις την δυνατοτητα να παιρνεις και αλλες γνωμες)


    Με τουτα και με τα αλλα φαινεται οτι με βαση οικονομικα κριτηρια (μονο με βαση αυτα σκεφτομαι αλλαγη), καταληγουμε στο συμπερασμα οτι ειναι καλυτερα να το κρατησω. Δεν ειχα δεσει κομπο αλλαγη αυτοκινητου, οποτε δεν με χαλαει κιολας η αντιθετη αποψη...

    Το πλεον θετικο, ειναι οτι εξακολουθει να μου αρεσει και να με ευχαριστει, δεν εχω ξενοκοιταξει απο τοτε που το πηρα....

    Οποτε, μηπως να της τραβηξω κανα καλο καλο καλο πλυσιμογυαλισμα, να λαμπιρισουν και οι ζαντες, και να εχουμε εναν δευτερο ερωτα .....




    Με εχετε κανει βλαμμενο εδω μεσα ρε σεις .....

  6. The Following 2 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Ptboul (19-09-11), S8N (16-09-11)

  7. #34
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    απαντες, ειλικρινα ησασταν κατατοπιστικοι (ωραια να εχεις την δυνατοτητα να παιρνεις και αλλες γνωμες)


    Με τουτα και με τα αλλα φαινεται οτι με βαση οικονομικα κριτηρια (μονο με βαση αυτα σκεφτομαι αλλαγη), καταληγουμε στο συμπερασμα οτι ειναι καλυτερα να το κρατησω. Δεν ειχα δεσει κομπο αλλαγη αυτοκινητου, οποτε δεν με χαλαει κιολας η αντιθετη αποψη...

    Το πλεον θετικο, ειναι οτι εξακολουθει να μου αρεσει και να με ευχαριστει, δεν εχω ξενοκοιταξει απο τοτε που το πηρα....

    Οποτε, μηπως να της τραβηξω κανα καλο καλο καλο πλυσιμογυαλισμα, να λαμπιρισουν και οι ζαντες, και να εχουμε εναν δευτερο ερωτα .....




    Με εχετε κανει βλαμμενο εδω μεσα ρε σεις .....
    ...μην ανησυχεις,ετσι ειμαστε ολοι εδω μεσα!!!

  8. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να πάρει 207rc με ημιάκαμπτο άξονα πίσω και κατανομη βάρους 60+% εμπρος/ 40-% πίσω??
    Αν και off, σε σχέση με το μίνι (και την τιμή του πάνω απ'όλα) ναι, γιατί όχι?

    Κατανομή τι περίμενες να έχει όντας μπροστοκίνητο αμάξι, 50/50? Γιατί το mini τέτοια κατανομή έχει?
    Η 320 πάλι έχει (49/51 για την ακρίβεια), αλλά εγώ μίλησα για την περίπτωση που ήθελε να πάει σε κάτι άλλο.

    Όσο για τον ημιάκαμπτο και πάλι δεν λέει τίποτα.
    Οι Γάλλοι ιδίως κάνουν παπάδες με τον ημιάκαμπτο.
    Και το megane rs ημιάκαμπτο έχει και εκτός του ότι είναι το πιο γρήγορο μπροστοκίνητο παραγωγής, στην πίστα ντροπιάζει για την πλάκα αυτοκίνητα 3πλάσιας αξίας, με πολλαπλούς, πίσω κίνηση, 4κίνηση κλπ.

    Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω είναι πως σε αυτή την περίοδο δεν αξίζει η πώληση αυτοκινήτου για αγορά καινούριου, πόσο μάλλον αν έχουμε από 2λιτρο και πάνω που δεν πωλείται, χαρίζεται.
    Τώρα η επιλογή καινούριου είναι καθαρά δευτερεύον κομμάτι και υπόκειται στην κρίση αλλά και τις απαιτήσεις του καθενός.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  9. #36
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και off, σε σχέση με το μίνι (και την τιμή του πάνω απ'όλα) ναι, γιατί όχι?

    Κατανομή τι περίμενες να έχει όντας μπροστοκίνητο αμάξι, 50/50? Γιατί το mini τέτοια κατανομή έχει?
    Η 320 πάλι έχει (49/51 για την ακρίβεια), αλλά εγώ μίλησα για την περίπτωση που ήθελε να πάει σε κάτι άλλο.

    Όσο για τον ημιάκαμπτο και πάλι δεν λέει τίποτα.
    Οι Γάλλοι ιδίως κάνουν παπάδες με τον ημιάκαμπτο.
    Και το megane rs ημιάκαμπτο έχει και εκτός του ότι είναι το πιο γρήγορο μπροστοκίνητο παραγωγής, στην πίστα ντροπιάζει για την πλάκα αυτοκίνητα 3πλάσιας αξίας, με πολλαπλούς, πίσω κίνηση, 4κίνηση κλπ.

    Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω είναι πως σε αυτή την περίοδο δεν αξίζει η πώληση αυτοκινήτου για αγορά καινούριου, πόσο μάλλον αν έχουμε από 2λιτρο και πάνω που δεν πωλείται, χαρίζεται.
    Τώρα η επιλογή καινούριου είναι καθαρά δευτερεύον κομμάτι και υπόκειται στην κρίση αλλά και τις απαιτήσεις του καθενός.

    φίλε μου.... όταν οδηγήσεις σοβαρά και για αρκετά χλμ το 207rc σε στενό στροφιλίκι, θα καταλάβεις ότι μιλάμε για έναν κουβά με ρόδες..... οι άνθρωποι είναι αστείοι.... δεν θέλω να σχολιάσω περαιτέρω.... το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι χάλι μαύρο.... στις στροφές με esp on όταν ανοίγεις πάνω στη στροφή και γλιστράει, τότε φεύγει απότομα και το esp μπαίνει άγαρμπα φρενάροντας δυνατά πάνω στη στροφή... χωρίς esp απλά το εμπρός μέρος αλλάζει λωρίδα από την υποστροφή και όταν θέλεις να μπεις με γραμμές και πολλά χιλιόμετρα εκεί κοντά στο όριο το ελαφρύ πίσω μέρος με την πανάρχαια ανάρτηση χοροπηδάει ανεξέλεγκτα και αν βρεις εγκάρσια ανωμαλία με τον ημιάκαμπτο οι τροχοί χάνουν την επαφή με το οδόστρωμα ..... ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ BMW πολλαπλών συνδέσμων, με κατανομή βάρους και την ισορροπία κρατήματος/άνεσης των αμορτισέρ/ελατηρίων //m pack ..... MA KAMMIA.....

    (δεν έχω καμμία όρεξη να γράψω άσχημα για το 207rc αλλά..... πρέπει να γνωρίσουν φίλοι που θέλουν να αλλάξουν BMW με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... αλλά και πάλι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...)

    -φιλικά πάντα και με πολύ σεβασμό σε κάθε άποψη-
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 16-09-11 στις 18:44

  10. #37
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πετρελαιο συντομα θα κανει την εμφανιση του, ισως αξιζει να κανεις λίγο υπομονη.

  11. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε μου.... όταν οδηγήσεις σοβαρά και για αρκετά χλμ το 207rc σε στενό στροφιλίκι, θα καταλάβεις ότι μιλάμε για έναν κουβά με ρόδες..... οι άνθρωποι είναι αστείοι.... δεν θέλω να σχολιάσω περαιτέρω.... το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι χάλι μαύρο.... στις στροφές με esp on όταν ανοίγεις πάνω στη στροφή και γλιστράει, τότε φεύγει απότομα και το esp μπαίνει άγαρμπα φρενάροντας δυνατά πάνω στη στροφή... χωρίς esp απλά το εμπρός μέρος αλλάζει λωρίδα από την υποστροφή και όταν θέλεις να μπεις με γραμμές και πολλά χιλιόμετρα εκεί κοντά στο όριο το ελαφρύ πίσω μέρος με την πανάρχαια ανάρτηση χοροπηδάει ανεξέλεγκτα και αν βρεις εγκάρσια ανωμαλία με τον ημιάκαμπτο οι τροχοί χάνουν την επαφή με το οδόστρωμα ..... ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ BMW πολλαπλών συνδέσμων, με κατανομή βάρους και την ισορροπία κρατήματος/άνεσης των αμορτισέρ/ελατηρίων //m pack ..... MA KAMMIA.....

    (δεν έχω καμμία όρεξη να γράψω άσχημα για το 207rc αλλά..... πρέπει να γνωρίσουν φίλοι που θέλουν να αλλάξουν BMW με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... αλλά και πάλι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...)

    -φιλικά πάντα και με πολύ σεβασμό σε κάθε άποψη-
    Φίλε διαφωνώ, μιας και το rc από όλο τον ειδικό τύπο (και όχι μόνο) θεωρείται μετά το clio και το cooper ως το πιο καλοστημένο της κατηγορίας.

    Αλλά προφανώς κι ο καθένας έχει τις απόψεις και τα γούστα του, οπότε δεν έχει νόημα η περαιτέρω κουβέντα.
    Και φυσικά πάντα φιλική κουβέντα κάνουμε.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  12. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    georgepap (16-09-11)

  13. #39
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε διαφωνώ, μιας και το rc από όλο τον ειδικό τύπο (και όχι μόνο) θεωρείται μετά το clio και το cooper ως το πιο καλοστημένο της κατηγορίας.

    Αλλά προφανώς κι ο καθένας έχει τις απόψεις και τα γούστα του, οπότε δεν έχει νόημα η περαιτέρω κουβέντα.
    Και φυσικά πάντα φιλική κουβέντα κάνουμε.
    Συμφωνω απολυτα!!!!Δεν λεω καλα τα bmw ειμαι και εγω μεγαλος
    υποστηρικτης!!!
    Αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα!!!
    Το 207 και γενικα ολα τα γαλλικα στριβουν υποδειγματικα!!!!
    Αυτο ειναι εξαλου και το ατου των Γαλλων...
    Τυγχανει να εχει συγγενικο μου προσωπο 207 και αυτο που εχω να
    πω ειναι πως εχει ενα πολυ ωραιο και στιβαρο πλαισιο,ωραιο τιμονι,και γενικα
    οδηγικη συμπεριφορα ανωτερου αυτοκινητου!!!!!!
    Ενταξει δεν εχει τη ρυθμιση του abs και esp των bmw αλλα πετυχαινει συνδιασμο ανεσης και κρατηματος που θα ζηλευαν πολλα bmw.....

  14. The Following User Says Thank You to georgepap For This Useful Post:

    Driver M (17-09-11)

  15. #40
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Talking













Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP