Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Ζ4 2.0Τ (28i)

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ζ4 2.0Τ (28i)




    Φουλ στόρι στο λίνκι -----> https://www.kilometermagazine.com/ar...MW_Z4_28i.html



    αλλά μ άρεσε και τούτο εδώ...


    Ironically, the new four packs a lot more character than the six it replaces, especially in the sound department. At idle, its high-pressure direct injectors tick perceptibly, doing their best to imitate your average diesel-powered German taxicab. Once the throttle has been pushed, the song changes to an almost boxer-like thrum under modest load in the lower range of the tach. As the revs build past about 4000, the note changes to a more traditional sixteen-valve rasp. Turbo whine is present but well muffled from the cockpit; itΆs more noticeable from outside the car, oddly enough. Unlike other turbo two-liters, the N20 never sounds like itΆs struggling, just working. Vibration is nonexistent; buzz is not part of the recipe.



    και 0-60 μίλια σε 5.1 !!!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Snoo (14-09-11), tassos (23-09-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων



    Φουλ στόρι στο λίνκι -----> https://www.kilometermagazine.com/ar...MW_Z4_28i.html



    αλλά μ άρεσε και τούτο εδώ...







    και 0-60 μίλια σε 5.1 !!!!!

    Πως γινεται αυτο ρε παιδια?.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    359
    Thanked
    192
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως γινεται αυτο ρε παιδια?.....
    ...Purists will still have the option of shifting their own gears with the standard six-speed, but the efficiency advantages belong to the new eight-speed automatic. Getting to 60 mph takes 5.6 seconds in the automatic, or 5.1 in the manual. Both times represent an improvement over the 30i version, by 0.1 and 0.4 seconds, respectively. Admittedly the manual gearbox is the more emotional choice, and it even incorporates automatic start-stop functionality, but the automatic actually suits the Z4Άs easy-going personality better. Even hardcore purists have to admire its quick shifting and perfect rev-matching in sport mode...

  5. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίο μοτεράκι....

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λιγο αργα το θυμηθηκανε...Να πανε να μπιπ κ να τα βαλουν στον μπιπ τους τωρα ετσι οπως μας καταντησανε...
    Ι donut understeer...

  7. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    bill_m3 (15-09-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λαλακες....τοσο καιρο μας ειχανε μαμησει με τα 170 αλογα (με το ζορι) απο 2000 κυβικα.....πηραμε το 3λιτρο και τωρα βγαλανε 2λιτρο που παει τα ιδια σε επιδοσεις,........αι στα διαλα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Nick bmwlover (15-09-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θέλω πολύ να δω βασική τιμή και μετά εξοπλισμένο με τα δικά σου έξτρα Γιάννη. Πιστεύω το 70άρι το χει εύκολα.

  11. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλω πολύ να δω βασική τιμή και μετά εξοπλισμένο με τα δικά σου έξτρα Γιάννη. Πιστεύω το 70άρι το χει εύκολα.
    Καλα σε αυτο δεν εχεις αδικο.....

    ΑΛΛΑ 5,1???? στα 0-60??.......η παω για stage2 η παω για Χ3 διλιτρο....αχαχαχαχ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. #9
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδή το χεις κάνει καραμέλα το Χ3 2.0Τ, χτύπα το να ηρεμήσεις και να σταματήσεις ν ασχολήσαι. Αν κρίνω από ένα Q5 που οδήγησα (που το Χ3 θα είναι σίγουρα πιο δυνατό), η δύναμη είναι επαρκέστατη παντού και πάντα. Όλα τ άλλα είναι ματαιοδοξίες. Ούτε καν 1ο στάδιο.

  13. #10
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντιπαθουσα το Ε89 λογω σκληρης ανοιγομενης οροφης...
    Τωρα το μισω που θα εχει αυτη τη μοτερουκλα!!!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP