-
Με όλο τον σεβασμό, θα συμφωνήσω με τον pagani.
Ο νονός της κόρης μου είχε κάποτε στην κατοχή του έναν υπέροχο σκαραβαίο. Πριν πολλά χρόνια αποφάσισε να το παίξει Δρ. Φράνκενστάιν και τον έστειλε σε έναν ειδικό στη Γερμανία (μπορεί να ήταν και Αυστρία, δε θυμάμαι) ο οποίος τον πάντρεψε με μηχανικά μέρη και σαλόνι από 911 2.4. Όταν τον πρωτοείδα το 1995 μου έφυγε το σαγόνι: Ένα πανέμορφο γκρι σκαθάρι με ταμπλώ 911, αερόψυκτο boxer 2.4, φρένα Porsche, ζάντες Fuchs, στερεοφωνικό Nakamichi κ.α. Μόνη παραφωνία ήταν τα καθίσματα από Μ3. Δυστυχώς η οδηγική εμπειρία δεν ήταν καθόλου ανταποδοτική. Το τιμόνι ήταν βαρύ, τα άλογα πολλά για το σασί του σκαραβαίου, σύγχρονες ανέσεις δεν υπήρχαν ενώ στην βροχή απλούστατα κατέβαινες κι έπαιρνες λεωφορείο.
Ίσως το Τ3 για το οποίο συζητάμε να είναι διαφορετικό καθώς κατασκευάστηκε από την ίδια την Porsche, εξακολουθούμε όμως να αναφερόμαστε σε ένα βανάκι 30 ετών το οποίο υπέστη ριζική μεταμόρφωση με μοσχεύματα από ένα απορ αυτοκίνητο προσπαθώντας να παραστήσει σήμερα τι? Ένα γρήγορο Espace? Ένα μικρότερο Hymer? Το όχημα-εργαλείο του Σάκη του υδραυλικού που όταν δε συντηρεί λέβητες το στήνει στα φανάρια? Το μεταφορικό μέσο του σύγχρονου νεοέλληνα κ. Χωραφά με τα 10 παιδιά και τις οδηγικές ανησυχίες του Walther Rohrl?
Με 30.000 ευρώ σήμερα μπορείς να βρεις πολύ καλύτερα οχήματα για να καλύψεις τις ανάγκες μιας οικογένειας που θέλει να ταξιδεύει σε μακρινούς προορισμούς με ασφάλεια. Στην χειρότερη περίπτωση αγοράζεις ένα καλό οικογενειακό από 2ο χέρι και του χώνεις ένα τρέιλερ ή μια μπαγκαζιέρα.
-
The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
Nino (25-08-11), paganis (24-08-11), Panos 316T (25-08-11), PANOS-E60 (24-08-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP