Ενα τετοιο θελεις για να κανεις κεφι...
Και να πλεει και με σενα μεσα........![]()
Vasilis (16-08-11)
Να σου πω και εγω την γνώμη μου γιατι ειχα μπει στην ίδια διαδικασία πριν μερικά χρόνια.
Είναι "γούστο","γκαυλα" το σκάφος και αυτά στην ελλαδάρα πληρώνωνται ακριβά !!!
Υπολόγισε αγορά,συντηρηση,καυσιμα,Τε μήρια(πλεον..) και θα δεις οτι δεν αξίζει για μερικά ΣΚ
και για 10-15 ημερες διακοπών.Καλά είναι στην αρχή αλλα μετά....τυράνια !
Παντα μιλάω για αυτην την κατηγορία σκαφων γιατι αν ξεφυγεις σε μέτρα και σε ίππους
εκει αλλαζει το πράγμα αλλα αλλάζουν και οι "σφαλιάρες" που θα τρως απο τα σερβις
και απο την εφορία !!
Εγω πάντως την εχω καταβρει με τα νοικιάρικα.Το παιρνεις το πρωι το επιστρεφεις το βραδάκι και ουτε γατα ούτε ζημιά![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 16-08-11 στις 12:12
Γεια σας ,να σας πω κ την δικη μου αποψη. Συμφωνω με τον konstantinos E60 για τα σκαφη που εχουν χρηση για εξορμησεις τα καλοκαιρινα ΣΚ .Πλεον με την σημερινη κατασταση η καλυτερη λυση ειναι η ενοικιαση. Ομως αν καποιος θελει ενα σκαφακι για χρηση ψαρεματος τοτε σιγουρα η λυση ειναι αγορα ενος πολυεστερικου 4-4,5 μετρα με μηχανη απο 25-30 αλογα για να μην εχει κ πολλα εξοδα συντηρησης κ χρησης .
ασχετο...για πεστε τιποτα και για τις ενοικιασεις...ποια ειναι η διαδικασια-κοστος κλπ...
Σαν αυτο που έχει στη φωτο ο φιλος ghost rider?
Δε βρήκα κανά λινκ ...υπάρχει κάτι υπόψη σας ρε παιδια;
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
ελα εδω εισαι το κανεις τουμπανο, και ψαρεμα και σκι και ξεσκι θα ριχνεις στους αλλους...
και οταν φτιαξουν τα πραγματα βαζεις και την 150αρα σε ενα 5.80 και εισαι sea lord!!!
![]()
Λίγο πολύ καποια συμπεράσματα έβγαλες μετα απο τόσες απαντήσεις.
Η πρώτη μου βάρκα ήταν 4,30 με 23 άλλογα μηχανη, που 5-6 χρόνια μετά έγινε 40άρα γιά σκι.
Διπλό.
Mονό μόνο με beach start και 50, 60 κιλα σκιέρ.
Πλεονεκτήματα.
Όλη τη μέρα βόλτα με 25, 30 λίτρα.
Η δέυτερή μου 5.6 όπεν με 200 μερκουρι δίχρονη.
Σκι, βόλτες , αλεξίπτωτο και ότι μπορεις να φανταστης. 60 μίλια τελικη με λαδιά, και ένα ρεζερβουάρ την ημέρα (150) λιτρα.
Η τρίτη μου εσωλέμβια 300 ps τετράχρονη pro boss 5800 κ.ε. V8
Βγάζει 5,6 μονά σκί, και σε βόλτα πιο οικονομικη απο την 200άρα.
Τώρα ψάχνω κι εγώ, για τον άλλο μήνα, λόγω τιμών ενα πλαστικο με μέχρι 30άρα η ένα φουσκοτώ με 15άρα.
Χωρίς διπλωμα (πού έχω) αλλά και χωρίς ασφάλεια που στα σκάφη ειναι είτε για ένα χρόνο είτε για δύο μήνες σχεδόν ίδια τιμη.
Η επιλογή δική σου
Εγώ μεγάλωνα σιγά σιγά σε μέγεθος και ιποδύναμη και τώρα κάνω επιστροφή στά παλιά.
Γιατι όπως έλεγε και ένας φίλος, πληρώνω έναν κουβά λεφτά για βενζίνες και έναν κουβά για να κουβαλήσω τις βενζίνες
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sv2qo : 22-08-11 στις 20:27
Δείξε μου στο car.gr για τι περίπου ψάχνεις;
Ευχαριστω
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
απο τη παρασκευη ημουν στο καρινατο φουκωτο ενος φιλου.εφταμισαρι με δυο 150ρες πανω και την αναλογη παρεα.
απλα "πεταχτηκαμε" αμμουλιανη,αλλα και καρρα.εχει ομως αρκετο μπελα..
και τα εξοδα δυστυχως δεν ειναι προσπερασιμα..
δηλαδη.τρειλερ,κοτσαδοροι, αρκινγκ σκαφους.
μετα εφορια(αναλογα με το τι σκαφακι)
μετα βαλε βγαλε στο νερο.μπορει να ειναι μια διαδικασια που γινεται ρουτινα μετα αλλα ειναι ψιλομανικι η υποθεση...
επισης με το συγκεκριμενο σκαφος πηγαμε μια βολτα και μεχρι την αλλονησο.
το κοστος ομως των καυσιμων..παρα πολυ υψηλο.
μην προτιμησεις επ ουδενι φουκτωτο.μονο καρινατο φουσκωτο.
ξερω οτι δεν εισαι παιδακι να ενθουσιαζεσαι,αλλα οφειλω να σου πω οτι οταν μπαινεις στη θαλασσα δεν εισαι στο δρομο..εκει σιγα σιγα πρεπει να γινεσαι πολυμηχανος οδυσσεας ωστε να αντιμετωπιζεις...τα παντα!!!
προσωπικα θα διαλεγα ενα πολυεστερικο αν ειχα μερος να το αφηνω το χειμωνα και ορεξη να ασχολουμαι μαζι του.δεν ξεχναω και τα χρηματα διοτι το φαρμακι ειναι αρκετα ακριβο και αν το εχεις σε οξινα νερα καθε χρονο η μπουργανα καραδοκει.
πληρωμη ολων αυτων ειναι...απιστευτη!
μια μερα στη θαλασσα ισοδυναμει με δυο εβδομαδες συμβατικων διακοπων για εμενα.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Vasilis (23-08-11)
αν ειναι να παρεις βαρκα, καντο σωστα!
585 HP Chevrolet V8 337 with a 250 Nitrous kit increasing horsepower from 585 to 800, 400 block bore 4.155, 350 steel crank stroke 3.48, Manley 6" h-beam rods, Arias 13-1 forged pistons, Crower roller cam 284 duration .625" lift, Croweer roller lifters, Crower, stainless roller rockers 1.5 intake 1-6 ex, Pete Jackson gear drive, speed Pro Moly rings, Casale drive with Whirlaway & Stellings prop, Clevitte 77 Bearings, going from 0 to 120 in 1/4 mile!!
https://www.hoobly.com/0/0/882507.html
![]()
Vasilis (23-08-11)