
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
Με τα προβληματα που συνεπαγεται η ελλειψη τεχνολογιας.
Τρυπες στην αποδοση, μπερδεμα στις υψομετρικες διαφορες, τεραστιες ποσοτητες καυσιμου για ελαχιστη αποδοση και κυριως ρυπανση που μην κρυβομαστε ενοχλει πλεον.
Η εξελιξη εφερε διαφορες δεσμευσεις αλλα εφερε και ευκολιες που ισως δεν κανουμε χωρις αυτες.
Ανεξαρτητα παντως απο τα παραπανω περι υδρογονου και εναλλακτικης ενεργειας, το θεμα ειναι κατα ποσο τα τουρμπο ειναι το "κυκνειο ασμα" της τεχνολογιας οπως την ξερουμε και τη θαυμασαμε.
Η εσωτερικη καυση εχει φτασει εκει που μπορουσε να φτασει.
Η σε καραβι η σε σκουτερ, τιποτα καινουργιο δεν θα μπορεσει να δωσει την παραπανω αποδοση που ισως χρειαστει εκτος απο μια δυο η τρεις τουρμπινες.
Σε αυτο πιστευω πως μπορουμε να συμφωνησουμε.
Με το τουρμπο θα κλεισει ο κυκλος.
Ειναι αδυνατον να βγαλεις 250 αλογα απο διλιτρο ατμοσφαιρικο και ταυτοχρονα να γυριζει μεχρι τις 6.000 με ωφελιμο ευρος 1.500-5.500.
Κλεισαμε τον κυκλο.
Ακομα και με υδρογονο Εφ οσον ο λογος αποδοσης προς ογκο εφτασε στο κρισιμο σημειο εξελιξης, το μονο που περιμενω ειναι να δω καλυτερη τεχνολογιανστα τουρμπο.
Μεχρι να ερθει ο ηλεκτρισμος.
Οσο για τα βαπορια, με τετοια επιφανεια, ειναι ιδανικα ηλιακα "παρκα"
Το μονο προβλημα στον ηλεκτρισμο ειναι οι συσσωρευτες.
Κατι που με προβληματιζει καθως μαλλον το κοιταμε λαθος.
Δεν χρειαζεται να κρατανε περισσοτερο, απλα να φορτιζουν πιο γρηγορα.