Εσύ δεν έχεις καημό την Ε60 Μ5 ;
Ασφάλεια ζωής έχει η κυρά σου ; Αν όχι, κάντης.
Και θα το κάνουμε να φανεί σαν ατύχημα. Ο πρόεδρος θα τα κανονίσει.
Αν πάλι δεν σου κάνει καρδιά, για κοίτα και λίγο προς Ιαπωνία (Υaris) και Κορέα (Hyundai i20) μεριά.
S8N (18-08-11)
αποψη μου οτι και οι 2 εταιρειες (fiat και citroen) εχουν ανεβασει αρκετα τον πήχη και σε αξιοπιστία και σε ποιότητα.
η αδερφη μου ειχε παρει καινουριο το citroen c2 1.1 και μεχρι τωρα το εχει κανει 130.000Km. παρόλη την άτσαλη οδήγησή της τα προβληματα που της εχει βγαλει ειναι ελάχιστα.(αισθητηρας λ και τσιμουχα ημιαξονιου).
εγώ εδω και 1.5 μηνα πήρα ενα seicento 900cc με 100.000Km μοντελο 2000.
απο τη στιγμη που το πηρα το εχω κανει 2500Km και η εικονα που εχω σχηματισει γι αυτο ειναι πολυ θετικη.
παρολα αυτα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα αυτη τη στιγμη να αγορασω ενα μικρο αυτοκινητο στην τιμη που ψαχνεις εσυ θα επελεγα κι εγω οπως ειπανε και καποιοι αλλοι πιο πριν ενα toyota yaris 1300cc VVTI.
απο τον απριλιο μεχρι τον ιουλιου κυκλοφορουσα με ενα yaris 1300cc VVTI τετραθυρο μοντελο 2008.(νομιζω βγαζει 87hp)
το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο.
ειναι στιβαρο με πολυ καλη ποιοτητα κυλισης χωρις τριγμους και θορυβους οταν περνας απο λακκουβες.
στα πισω καθισματα χωρανε παρα πολυ ανετα 2 ενηλικες με υψος 1,80+
ειναι παρα πολυ οικονομικο για τα κυβικα του (καταναλωση 4.5-5lt/100km) με ταχυτητα 100-120km.
τέλος αυτο που μου εκανε μεγαλη εντυπωση ειναι οτι εχει πολυ καλο τραβηγμα.
ανεβαιναμε συγκεκριμενα στην λιμνη πλαστηρα (δεν ξερω αν εχεις επισκεφτει το μερος αυτο,οσοι ειναι απο θεσσαλια ομως γνωριζουν τη ανηφορα εχει) 2 αντρες και μια γυναικα και ανεβαινε με 4η ταχυτητα σε παρα πολλα σημεια που να σου δωσω ενα μετρο συγκρισης με το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα (ε36 316 102hp) με τα ιδια ατομα μεσα ανεβαινα με 3η και σε κανενα σημειο δεν εβαζα 4η.
προσωπικα το yaris στο συστηνω ανεπιφυλακτα.
S8N (18-08-11)
ακριβως μεταξυ των 2 κατεληξα , ξαχνωντας για τον πατερα μου! το εψαξα παρα πολυ..και πιστευω πως αυτα τα δυο, ειναι οτι καλυτερο για τα λεφτα τους στην μικρη κατηγορια! εμεις βεβαια διαλεψαμε στο φιεστα...(το σουιφτ το εχει η γυναικα μου)..και η εντυπωσεις μου ειναι παρα πολυ καλες! πολυ καλος εξοπλισμος ,συμπεριλαμβανει esp και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα, ακομα και blue tooth στον στανταρ εξοπλισμο! απο ποιοτητα κατασκευης ειναι ανω απο το μεσο ορο..και η οδικη συμπεριφορα ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας, επισης για 1250cc...ειναι αρκετα ροπατο απο χαμηλα...λιγο στα φρενα δεν μου αρεσε στο οριο...αλλα δεν ειναι εξ ορισμου για πιστα!
αν λοιπον θελεις κατι οικονομικο (13000 κομπλε)...με αρκετους χωρους για μικρο, αξιοπιστια ..και ασφαλεια..νομιζω το φιεστα ,αξιζει μια ματια!
S8N (18-08-11)
318 I (Άει) S (Σιχτίρ)
Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
Μου το 'χα πει!!!
Θα μου επιτρέψετε να κάνω μία ακόμα παρατήρηση, χωρίς βέβαια να γνωρίζω τη φιλοσοφία του Άρη σε αυτό τον τομέα, ούτε αν το έχει σκεφτεί ήδη:
Το θέμα της συντήρησης.
Αν κάποια στιγμή απογοητευθείς από την αντιπροσωπεία στην οποία κάνεις σέρβις, και θες να συνεχίσεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, υπάρχει κάποιο που μπορείς να εμπιστευτείς και για τις δύο μάρκες?
![]()
Σωστή παρατήρηση Γιάννη, αλλά για όσο ισχύει η εγγύηση δύσκολο να πας σε μη-εξουσί.
Εγώ θα έλεγα βρες κανα γιαπονέζικο που δεν χαμπαριάζει τίποτα...................
Με συγχωρείς αλλά ψήφισα το 3ο γιατί οι άλλες 2 επιλογές είναι χειρότερες απο την OPEL!
S8N (19-08-11)
επειδη με τα συνεργεια και την μουτζουρα γενικα εχω στενες επαφες εδω και παρα πολλα χρονια......θα σου πρωτεινω (ασχετα με τις επιλογες της συζηγου) ιαπωνεζικο η κορεατικο.
νουμερο 1 φυσικα ιαπωνεζικο ΤΟΥΟΤΑ....διαλεξε οποιο θελεις.
και απο κορεα μερια HUYNDAI.....παλι διαλεγεις οποιο σου αρεσει.
και αν η λεξη μεταπωληση στις μερες μας,μονο το γελιο μπορει να μας προκαλεσει...
αυτα τα αυτοκινητα εχουν την αξια τους ακομα και στις μερες μας...
ριξε μια ματια στο car.gr.....και θα δεις!!!!
κοιταξε και το καινουριο γιαρις..μετραει....εχει και δωρο ναβι....και 100αλογα και 5 λιτρα μεση κατ...και αρκετα πιο φτηνο απο τα αλλα με την αξιοπιστια της τουοτα