Εδώ και μία εβδομάδα το Μ3άκι μου φοράει τις νέες του ολοκαίνουργιες Competition 19άρες με φρέσκα Conti SportContactM3.
Oι εντυπώσεις άριστες μέχρι στιγμής. Επειδή στις περισσότερες συζητήσεις σχετικά με ζάντες στο Μ3 οι περισσότεροι δηλώνουν: "Μη βάλεις 19άρες θα κόψει", πρέπει να πω πως αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των Competition. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου και επίσης παρατηρώ πως με ακριβώς το ίδιο οδηγικό στιλ από τότε που τις έβαλα έχω μείωση τις μέσης κατανάλωσης από τα 16 στα 14 lt/100. Oπότε δεν είναι μύθος: Οι Competition πρέπει να είναι όντως ελαφρύτερες από τις 18άρες.
Για τις στροφές θα σχηματίσω γνώμη όταν τα Conti δουλέψουν και αρχίσουν να αποδίδουν καλύτερα. Πάντως η ποιότητα κύλισης και ο θόρυβος βελτιώθηκαν αξιοσημείωτα.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
aristent (02-08-11), Panos 316T (02-08-11), S8N (15-08-11), Tsakirakos (01-08-11), zaharias (03-08-11)
δεν ξερω για τα αλλα,ομως στην εμφανιση εγινε γερη βελτιωση!!!
![]()
EVERGET (02-08-11)
Φωτογραφίες από τις καινούργιες CS ζαντες. Τα λάστιχα είναι CUP.
BILL007 (02-08-11), Gregory_///M (09-08-11), Monsta (02-08-11), Panos 316T (29-08-11), S8N (15-08-11), Tsakirakos (02-08-11)
Εξαιρετικες.
Με 'γεια σας!!!...θα τις δει το φιλαρακι μου ο Γρηγορης(Gregory//M)και θα εχουμε παλι θεματακι....
![]()
EVERGET (02-08-11)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Επίσης για το θέμα της μείωσης της κατανάλωσης το βρίσκω λίγο απίθανο θα συμβαίνει φίλε. Ειδικά όταν μιλάμε για 1 με 1 1/2 κιλό / ζάντα. Όσο για το βάρος, σίγουρα είναι πιο ελαφριές από τις μαΝίσιες 19άρες, αλλά πιο ελαφριές και από τις 18άρες, δε νομίζω. Ας μας πει όμως με σιγουριά κάποιος που ξέρει.