Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: 2012 Fisker Karma

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Fisker Karma

    Ποια είναι η γνώμη σας για τα συγκεκριμένα? Ο κουνιάδος μου το οδήγησε στη Νορβηγία πριν λίγες μέρες.

    Εμένα πάντως σα σχεδίαση μ αρέσει πολύ.












    Edit: Η ονομασία φέρνει λίγο ...... ζωοτροφή. Δηλαδή, κάτι σαν το κάρμα του σκύλου σας.

  2. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Review από ένα dealer.


    The Fisker road show coame to my dealership and I got to drive a pre-production car over the past two days. The car still needs some fine tuning as far as engine noise and throttle pedal calibration is concerned, but overall I am very positive about the car. It is a very, very heavy car at 5200 pounds, but it does have 4 motors and 600 pounds of batteries in the car. The car is very stiff and has a very sporty feeling through the steering wheel. The ride is remarkable considering the jumbo 22 inch wheels and low profile tires. The car has a triangulated strut tower brace and a very little suspension travel due to how low the car is and the lack of tire/fender gap.
    But it handles well for it's size and has plenty of grip to tackle a twisty piece of road.

    You can drive the car in full battery mode which is called Stealth mode and this gives the car a silent driving experience and almost a large golf cart feel with instant acceleration and decent overtaking ability in this setting. The Karma also has the Sport mode which you toggle by selecting a paddle on the left side of the steering wheel. This mode adds the 2.0 liter 4 cylinder and is the mode that needs some attention from Fisker on the production models. The engine spins and sounds like a vacuum cleaner and the sound and speed of the engine revving is not in step with the speed of travel. With all 403 horsepower the car feels pretty quick, but not super fast. About par with a Honda Civic Si.

    The Karma also has a great kinetic recovery system which I was using instead of the 6 piston/4 piston Brembo brakes every time I needed to slow the car. This system can recharge the car's battery up to 65% charge. In fact during the two days and 90 test drives we did the cars were not plugged in at all. We simply filled the cars up with gas and used this system on the freeway at lunch to drive the cars and recharge the batteries. ery cool. The LCD display shows the battery pack being charged or depleted as well as approx range left. The touch screen was very cool looking and worked very well. Decent stereo, nothing like the Evoque system.

    Overall the car is beautiful to look at, practical and fun to drive and with some minor fixes this car will be a huge hit. The car was swamped everywhere we drove with people giving the s up, taking photos and almost running us off the road to get closer to it. At it's price point of $96,000-$110,000 it does not have any real competition as yet. I think I will sell a lot of these cars.

  3. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια είναι η γνώμη σας για τα συγκεκριμένα? Ο κουνιάδος μου το οδήγησε στη Νορβηγία πριν λίγες μέρες.
    Ο Henry Fisker προέρχεται απ' τη BMW αν δεν κάνω λάθος?

    Για το συγκεκριμένο τώρα, χωρίς να το έχω δει από κοντά, θα έλεγα ότι δείχνει αρκετά εντυπωσιακό in real life. Το μόνο που με ξενίζει είναι η τεράστια οθόνη στο εσωτερικό. Δεν το βοηθάει ιδιαίτερα.

    Όσο για το πως πηγαίνει στο δρόμο και πως είναι να οδηγείς ένα ηλεκτροκίνητο, ξεκαθαρίζω πως δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι ηλεκτρικό, και είμαι πολύ περίεργος για το πως είναι!

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμφανισιακά μου αρέσει. και το εσωτερικό του είναι πολύ ωραίο, με ένα πιο απλό τριάκτινο τιμόνι
    όμως. δεν κακό!!!ένα ωραίο μοτεράκι να είχε, και θα ήταν σπέσιαλ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #5
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μου αρεσει παρα πολυ!!!...και ο λογος ειναι οτι μοιαζει με καποιο που το εχω δει απο κοντα και πραγματικα οι καμπυλες του ειναι σε real life ειναι φανταστικες!!!....μιλαω για ενα διθυρο κουπε και οχι τετραθυρο οπως ειναι το Καρμα,....αλλα δειτε και θα καταλαβετε!!!



    και το καρμα σε αντιπαραθεση....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 01-08-11 στις 17:14

  6. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίο είναι. Σαν διασταύρωση Aston Martin, Ferrari, BMW. Αλλά νομίαω το παράκαναν λιγάκι με το μήκος.
    Το τιμόνι του δεν μου αρέσει καθόλου (ειδικά τα 2 κενά στο κάτω μέρος), και η η μεγάλη οθώνη όπως είπε και ο Γιάννης. Λες και τοποθέτησαν aftermarket 2-din.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP