Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 50

Θέμα: Τρέμουλο κινητήρα

  1. #41
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα λάδια που έχανες από την τάπα δεν έχουν καμία σχέση. Τα σωληνάκια που είχαν ξεραθεί και έμπαζαν ,σου έκαναν την δουλεια
    Επειδή το εχω δει με τα μάτια μου να τρέμει ο κινητήρας όταν μένει χωρίς λάδια και μόλις του βάλεις να σταματάει για αυτό το ανέφερα, και όχι μόνο σε Bmw αλλά και σε άλλες μάρκες.... Όλα παίζουν ρόλο.

  2. #42
    Εγγραφή
    20-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    308
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ωραία για να το έχω στο νου μου...

    Αύριο θα το βαλω στο συνεργειο , να δουμε στον εγκεφαλο τι παιζει...και θα του ριξω τις ιδεες που επαθες εσυ μηπως και ειναι το ιδιο.
    Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....

  3. #43
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Unknown Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραία για να το έχω στο νου μου...

    Αύριο θα το βαλω στο συνεργειο , να δουμε στον εγκεφαλο τι παιζει...και θα του ριξω τις ιδεες που επαθες εσυ μηπως και ειναι το ιδιο.
    Ρίξε και μια ματιά στον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης......

  4. #44
    Εγγραφή
    17-09-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    83
    Thanked
    9
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κανενας Maf sensor ισως? λεω εγω τωρα.. Στο 206 τα ιδια εκανε μεχρι που καθαριστηκε ο Maf και η πεταλουδα και επαναπρογραμματιστηκε ο εγκεφαλος.

  5. #45
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είναι maf φίλε μου.... Αν ήταν maf θα μπέρδευε, άλλο το 206 όμως....

    Το θέμα maf το έχω ζήσει στο Ε36, σωληνάκια ήταν, λάδια έχανε απο την τάπα κάτω και το μοτέρ ρελαντί είχε πιάσει βρώμα για αυτό τα έκανε όλα αυτά!

  6. #46

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι maf φίλε μου.... Αν ήταν maf θα μπέρδευε, άλλο το 206 όμως....

    Το θέμα maf το έχω ζήσει στο Ε36, σωληνάκια ήταν, λάδια έχανε απο την τάπα κάτω και το μοτέρ ρελαντί είχε πιάσει βρώμα για αυτό τα έκανε όλα αυτά!
    Ρε Δημήτρη στο ξανάπα και πιο πάνω ... μην συγχέεις τα πράγματα! Δεν έχει να κάνει μία μικρή διαρροή λαδιών από την τάπα με το τρέμολο του κινητήρα.
    Σκέψου το λογικά για να το καταλάβεις... στο κάρτερ μένει μία παραπανίσια ποσότητα λαδιού αφενός για να ψύχεται ,αφετέρου δε για να εξασφαλίζεται πάντα η επιθυμητή στάθμη ώστε να δουλεύει η τρόμπα απροβλημάτιστα.

  7. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (30-07-11)

  8. #47
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Δημήτρη στο ξανάπα και πιο πάνω ... μην συγχέεις τα πράγματα! Δεν έχει να κάνει μία μικρή διαρροή λαδιών από την τάπα με το τρέμολο του κινητήρα.
    Σκέψου το λογικά για να το καταλάβεις... στο κάρτερ μένει μία παραπανίσια ποσότητα λαδιού αφενός για να ψύχεται ,αφετέρου δε για να εξασφαλίζεται πάντα η επιθυμητή στάθμη ώστε να δουλεύει η τρόμπα απροβλημάτιστα.
    Τα BMW ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να παίρνουν όμως αέρα ούτε χιλιοστό του γραμμαρίου για να λειτουργούν σωστά!
    Και δεν λεω οτι αποκλειστικά έτρεμε απο τα λάδια, όταν όμως σιγά σιγά γίνεται διαρροή και το μοτέρ στεγνώνει απο λίπανση τότε ναι τρέμει και δουλεύει άγρια! Αυτό εννοώ Σπύρο!

  9. #48

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα BMW ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να παίρνουν όμως αέρα ούτε χιλιοστό του γραμμαρίου για να λειτουργούν σωστά!
    Και δεν λεω οτι αποκλειστικά έτρεμε απο τα λάδια, όταν όμως σιγά σιγά γίνεται διαρροή και το μοτέρ στεγνώνει απο λίπανση τότε ναι τρέμει και δουλεύει άγρια! Αυτό εννοώ Σπύρο!
    Απο την τάπα δεν πρόκειται ποτέ να τραβήξει αέρα! Το λάδι πάντα θα καλύπτει τα κενά.
    Τώρα ρε Δημήτρη με δουλεύεις ... Θα στεγνώσει το μοτέρ από λάδια λόγω διαρροής και το μόνο που θα παρατηρήσεις ,θα είναι τρέμολο στο ρελαντί ?
    η βαλβίδες σου θα βαράνε ''πριόνια'' στην διαπασών και εσύ θα λες μα γιατί τρέμει?

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (31-07-11)

  11. #49
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω παλια ειχα ενα VW Caddy 1.6 βενζινη στη δουλεια και εκαιγε τοσο πολυ λαδι που εχανες την μπαλα ποτε συμπληρωσες και ποτε τα εκαψε.Ετσι πολλες φορες το συμπληρωναμε οταν ακουγαμε το μοτερ να κροταλιζει! Μιλαμε για πολυ κροταλισμα,ισως να εκανε και τρεμουλο αλλα που να το καταλαβεις αφου στο ρελαντι γινοτανε πολεμος.Οταν εφτανε σ'αυτο το σημειο ειχε το πολυ 500γρ. μεσα.Φανταζομαι οτι δεν μενει το BMW τοσο στεγνο ετσι;

  12. #50
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εγώ χθες που τις τα άλλαξα (έφτιαξα την τάπα στο κάρτερ που έχανε) μέτρησα περιεχόμενο 2 λίτρα απο 4.5 που θέλει μαζί με το φίλτρο....

    Έβαλα λοιπόν 4.5 λίτρα και μόλις πήρε μπροστά το αμάξι συνήλθε, τυχαίο? Όταν δεν υπάρχει λίπανση στα κινούμενα μέρη του κινητήρα δεν δουλεύει άγρια ο κινητήρας?
    Δεν αντιλέγω πως οι βαλβίδες κάνουν σαν σιδεροπρίονο αλλά όταν δεν έχει λάδι δεν λειτουργεί σωστά και τρέμει και κροταλίζει και τα πάντα!

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP