Αδερφέ άμα σου πω τι ήταν θα μείνεις καραφλός!
Λοιπόν στην τάπα του κάρτερ είχε ένα λαστιχένιο o-ring που είχε ξεραθεί και "κατούραγε" τα λάδια λίγο λίγο με αποτέλεσμα να τα χάνει.... Άδειαζε απο λάδια ο κινητήρας και έτρεμε, πέραν αυτού κάτι σωληνάκια νερού/αέρα κλπ είχαν ξεραθεί και αυτά και έχανε αέρα απο διάφορα σημεία... Όταν αλλάχτηκαν είδα βελτίωση ΑΛΛΑ δεν τράβαγε καλά και το τρέμουλο ναι μεν είχε μείνει αλλά όχι τόσο έντονο....
Σκέφτηκα "ρε λες να ναι ο λάμδα?"
Τον αποσύνδεσα και έβαλα μπροστά, καμία διαφορά! Το ίδιο και με κινητήρα σε λειτουργεία, βάλε/βγάλε λάμδα καμία διαφορά! Πήρα λοιπόν καινούριο λάμδα universal της Bosch (LSX 6) γιατί δεν υπήρχε ο δικός της και τον αντικατέστησα.....
Το μόνο "πρόβλημα" ήταν πως δεν χώραγε στο μαντέμι λόγο της καπότας αλλά λύθηκε, πριονάκι

, κόψιμο η καπότα και μπήκε κανονικά! Πλέον λειτουργεί πολύ καλύτερα χωρίς να καίει τόση βενζίνη και σε ένα άνοιγμα Εθνική οδό που έπιασα 230km/h παρατήρησα πως δεν "στεγνώνει" ούτε ζορίζεται να τα πιάσει σε αντίθεση με πρίν! Και με λιγότερο γκάζι σε σχέση με πρίν!
Σειρά τώρα έχει το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας να ρυθμιστεί γιατί μου φαίνεται έχει απορυθμιστεί απο την θέση του και θα είμαι εντάξει....