_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Jimmakos (08-06-11), Panos 316T (11-06-11)
Όλα καθαρά και παστρικά φίλε!
Μέχρι να πιάσω κόφτη σε 1η, 2α, 3η, 4η δεν τρέμει καθόλου ο λεβιές!
5η την έχω ανοίξει μέχρι 6000rpm (6200 έχω κόφτη) και δεν έτρεμε καθόλου τίποτα ίσα ίσα που μετά τις 3500 πιανει ροπή και έχει αισθητή διαφορά στο τράβηγμα!
Bassakos ευχαριστώ φίλε μου θα το κοιτάξω αύριο!
εγω αφου δεν μπορω να τα κανω μονος,κατι μου λεει οτι θα πρεπει να το παω για τσεκ απ στον καζακο
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
Τελικά το λούφτ δεν χρειάστηκε να το ανοίξω, το ξεβίδωσα απο το πλαστικό κουβούκλιό του (παπαδοκούτι) και είδα οτι η πεταλούδα που έχει μέσα λειτουργεί κανονικά, άμα την πειράξω με ρελαντί χάνει το ρελαντί ο κινητήρας οπότε το πόρισμα ήταν πως το λούφτ είναι εντάξει....
Ειλικρινά δεν μπορώ να βγάλω άκρη και αν δεν βρώ τι είναι θα σκάσω!
Υ.γ. την ιδέα του συνεργείου την έχω ξεγράψει εδώ και καιρό, ευχαριστώ!
που μενεις ? ? ?
πω....ειμαι στην αλλη ακρη Κερατσινι σε ρωτησα αν ειμασταν κοντα
να βρησκομασταν να καναμε καμια τραμπα σε λουφτ κτλ κτλ μπας εβγαζες καμια ακρη
Τζιμακο τι εγινε το εφτιαξες ?
Εμενα το προβλημα παραμενει στην D ταχητυτα η οποια δεν ξερω γιατι αλλα οταν την βαζω ο κινητηρας κολλαει στα 80-90 χλμ / ωρα δεν παει παραπανω οσο το πιεζω δυναμωνει το τρεμουλο,και η βενζινη πεφτει ανα 5 χλμ,κατα ΛΙΤΡΑ!!
Αλλα... οταν βαλω την ταχητυτα 3 , που σημαινει οτι θα παρει μονο τις 3 πρωτες ταχυτητες το αυτοματο κιβωτιο,δεν μου καιει τοσο και πιανει ταχυτητα εως και 140-150 χλμ/ωρα χωρις καποιο ιδιαιτερο τρεμουλο,ελαχιστα τρεμει αλλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ σαν την D,αυτη τρεμει λιγοτερο απλα μπαινει η 3η ταχυτητα του αυτοματου κιβ. και ανεβαινουν οι στροφες και η βενζινη δεν πεφτει τοσο ραγδαια ας πουμε,ειχα 60 λίτρα περίπου με το ματι ,στην βελονα γιατι δεν μας λεει και πολυ αληθεια ~5 λιτρα πανω/κατω, πηγε εως το 20 λιτρα ,και πηγαινε προς το κοκκινο και εκανε 260 χλμ συνολο ,με την 3η ταχητυτα,ενω εαν ειχα την D,την φορα που μου εβγαλε το προβλημα εκανε 140 χλμ και εφαγε ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ 80 ΛΙΤΡΩΝ!
Τι να πω δεν ξερω...
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
Αδερφέ άμα σου πω τι ήταν θα μείνεις καραφλός!
Λοιπόν στην τάπα του κάρτερ είχε ένα λαστιχένιο o-ring που είχε ξεραθεί και "κατούραγε" τα λάδια λίγο λίγο με αποτέλεσμα να τα χάνει.... Άδειαζε απο λάδια ο κινητήρας και έτρεμε, πέραν αυτού κάτι σωληνάκια νερού/αέρα κλπ είχαν ξεραθεί και αυτά και έχανε αέρα απο διάφορα σημεία... Όταν αλλάχτηκαν είδα βελτίωση ΑΛΛΑ δεν τράβαγε καλά και το τρέμουλο ναι μεν είχε μείνει αλλά όχι τόσο έντονο....
Σκέφτηκα "ρε λες να ναι ο λάμδα?"
Τον αποσύνδεσα και έβαλα μπροστά, καμία διαφορά! Το ίδιο και με κινητήρα σε λειτουργεία, βάλε/βγάλε λάμδα καμία διαφορά! Πήρα λοιπόν καινούριο λάμδα universal της Bosch (LSX 6) γιατί δεν υπήρχε ο δικός της και τον αντικατέστησα.....
Το μόνο "πρόβλημα" ήταν πως δεν χώραγε στο μαντέμι λόγο της καπότας αλλά λύθηκε, πριονάκι, κόψιμο η καπότα και μπήκε κανονικά! Πλέον λειτουργεί πολύ καλύτερα χωρίς να καίει τόση βενζίνη και σε ένα άνοιγμα Εθνική οδό που έπιασα 230km/h παρατήρησα πως δεν "στεγνώνει" ούτε ζορίζεται να τα πιάσει σε αντίθεση με πρίν! Και με λιγότερο γκάζι σε σχέση με πρίν!
Σειρά τώρα έχει το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας να ρυθμιστεί γιατί μου φαίνεται έχει απορυθμιστεί απο την θέση του και θα είμαι εντάξει....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jimmakos : 09-07-11 στις 12:48