Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 50

Θέμα: Τρέμουλο κινητήρα

  1. #31
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γερμανικά δεν ξέρω δυστηχώς να διαβάσω την ασφαλειοθήκη

    ..
    για κλαματα ειναι βεβαια, αλλα παρτε εδω δυο word με τις αντιστοιχιες απο γερμανικα-αγγλικα για τις ασφαλειες.
    κοιταξτε τα παραλληλα για να βρειτε τις αντιστοιχες μεταφρασεις
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Jimmakos (08-06-11), Panos 316T (11-06-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορεί να χει βγει off η βαλβίδα σου πρέπει να την ελέγξεις μαζί με το λουφτ κ τον λ όπως σου παν πιο πάνω

    τα μπεκ τα χεις ελέγξει-καθαρίσει?

    όταν πηγαίνεις με πολλές στροφές κ ακουμπάς τον λεβιε ταχυτήτων τρέμει πολύ?
    Όλα καθαρά και παστρικά φίλε!

    Μέχρι να πιάσω κόφτη σε 1η, 2α, 3η, 4η δεν τρέμει καθόλου ο λεβιές!

    5η την έχω ανοίξει μέχρι 6000rpm (6200 έχω κόφτη) και δεν έτρεμε καθόλου τίποτα ίσα ίσα που μετά τις 3500 πιανει ροπή και έχει αισθητή διαφορά στο τράβηγμα!


    Bassakos ευχαριστώ φίλε μου θα το κοιτάξω αύριο!

  4. #33
    Εγγραφή
    20-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    308
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω αφου δεν μπορω να τα κανω μονος,κατι μου λεει οτι θα πρεπει να το παω για τσεκ απ στον καζακο
    Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....

  5. #34
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελικά το λούφτ δεν χρειάστηκε να το ανοίξω, το ξεβίδωσα απο το πλαστικό κουβούκλιό του (παπαδοκούτι) και είδα οτι η πεταλούδα που έχει μέσα λειτουργεί κανονικά, άμα την πειράξω με ρελαντί χάνει το ρελαντί ο κινητήρας οπότε το πόρισμα ήταν πως το λούφτ είναι εντάξει....

    Ειλικρινά δεν μπορώ να βγάλω άκρη και αν δεν βρώ τι είναι θα σκάσω!

    Υ.γ. την ιδέα του συνεργείου την έχω ξεγράψει εδώ και καιρό, ευχαριστώ!

  6. #35
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    που μενεις ? ? ?

  7. #36
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    που μενεις ? ? ?
    Μελίσια

  8. #37
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πω....ειμαι στην αλλη ακρη Κερατσινι σε ρωτησα αν ειμασταν κοντα
    να βρησκομασταν να καναμε καμια τραμπα σε λουφτ κτλ κτλ μπας εβγαζες καμια ακρη

  9. #38
    Εγγραφή
    20-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    308
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τζιμακο τι εγινε το εφτιαξες ?

    Εμενα το προβλημα παραμενει στην D ταχητυτα η οποια δεν ξερω γιατι αλλα οταν την βαζω ο κινητηρας κολλαει στα 80-90 χλμ / ωρα δεν παει παραπανω οσο το πιεζω δυναμωνει το τρεμουλο,και η βενζινη πεφτει ανα 5 χλμ,κατα ΛΙΤΡΑ!!
    Αλλα... οταν βαλω την ταχητυτα 3 , που σημαινει οτι θα παρει μονο τις 3 πρωτες ταχυτητες το αυτοματο κιβωτιο,δεν μου καιει τοσο και πιανει ταχυτητα εως και 140-150 χλμ/ωρα χωρις καποιο ιδιαιτερο τρεμουλο,ελαχιστα τρεμει αλλα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ σαν την D,αυτη τρεμει λιγοτερο απλα μπαινει η 3η ταχυτητα του αυτοματου κιβ. και ανεβαινουν οι στροφες και η βενζινη δεν πεφτει τοσο ραγδαια ας πουμε,ειχα 60 λίτρα περίπου με το ματι ,στην βελονα γιατι δεν μας λεει και πολυ αληθεια ~5 λιτρα πανω/κατω, πηγε εως το 20 λιτρα ,και πηγαινε προς το κοκκινο και εκανε 260 χλμ συνολο ,με την 3η ταχητυτα,ενω εαν ειχα την D,την φορα που μου εβγαλε το προβλημα εκανε 140 χλμ και εφαγε ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ 80 ΛΙΤΡΩΝ!

    Τι να πω δεν ξερω...
    Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....

  10. #39
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αδερφέ άμα σου πω τι ήταν θα μείνεις καραφλός!

    Λοιπόν στην τάπα του κάρτερ είχε ένα λαστιχένιο o-ring που είχε ξεραθεί και "κατούραγε" τα λάδια λίγο λίγο με αποτέλεσμα να τα χάνει.... Άδειαζε απο λάδια ο κινητήρας και έτρεμε, πέραν αυτού κάτι σωληνάκια νερού/αέρα κλπ είχαν ξεραθεί και αυτά και έχανε αέρα απο διάφορα σημεία... Όταν αλλάχτηκαν είδα βελτίωση ΑΛΛΑ δεν τράβαγε καλά και το τρέμουλο ναι μεν είχε μείνει αλλά όχι τόσο έντονο....

    Σκέφτηκα "ρε λες να ναι ο λάμδα?"
    Τον αποσύνδεσα και έβαλα μπροστά, καμία διαφορά! Το ίδιο και με κινητήρα σε λειτουργεία, βάλε/βγάλε λάμδα καμία διαφορά! Πήρα λοιπόν καινούριο λάμδα universal της Bosch (LSX 6) γιατί δεν υπήρχε ο δικός της και τον αντικατέστησα.....

    Το μόνο "πρόβλημα" ήταν πως δεν χώραγε στο μαντέμι λόγο της καπότας αλλά λύθηκε, πριονάκι , κόψιμο η καπότα και μπήκε κανονικά! Πλέον λειτουργεί πολύ καλύτερα χωρίς να καίει τόση βενζίνη και σε ένα άνοιγμα Εθνική οδό που έπιασα 230km/h παρατήρησα πως δεν "στεγνώνει" ούτε ζορίζεται να τα πιάσει σε αντίθεση με πρίν! Και με λιγότερο γκάζι σε σχέση με πρίν!

    Σειρά τώρα έχει το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας να ρυθμιστεί γιατί μου φαίνεται έχει απορυθμιστεί απο την θέση του και θα είμαι εντάξει....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jimmakos : 09-07-11 στις 12:48

  11. #40

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αδερφέ άμα σου πω τι ήταν θα μείνεις καραφλός!

    Λοιπόν στην τάπα του κάρτερ είχε ένα λαστιχένιο o-ring που είχε ξεραθεί και "κατούραγε" τα λάδια λίγο λίγο με αποτέλεσμα να τα χάνει.... Άδειαζε απο λάδια ο κινητήρας και έτρεμε, πέραν αυτού κάτι σωληνάκια νερού/αέρα κλπ είχαν ξεραθεί και αυτά και έχανε αέρα απο διάφορα σημεία... Όταν αλλάχτηκαν είδα βελτίωση ΑΛΛΑ δεν τράβαγε καλά και το τρέμουλο ναι μεν είχε μείνει αλλά όχι τόσο έντονο....

    Σκέφτηκα "ρε λες να ναι ο λάμδα?"
    Τον αποσύνδεσα και έβαλα μπροστά, καμία διαφορά! Το ίδιο και με κινητήρα σε λειτουργεία, βάλε/βγάλε λάμδα καμία διαφορά! Πήρα λοιπόν καινούριο λάμδα universal της Bosch (LSX 6) γιατί δεν υπήρχε ο δικός της και τον αντικατέστησα.....

    Το μόνο "πρόβλημα" ήταν πως δεν χώραγε στο μαντέμι λόγο της καπότας αλλά λύθηκε, πριονάκι , κόψιμο η καπότα και μπήκε κανονικά! Πλέον λειτουργεί πολύ καλύτερα χωρίς να καίει τόση βενζίνη και σε ένα άνοιγμα Εθνική οδό που έπιασα 230km/h παρατήρησα πως δεν "στεγνώνει" ούτε ζορίζεται να τα πιάσει σε αντίθεση με πρίν! Και με λιγότερο γκάζι σε σχέση με πρίν!

    Σειρά τώρα έχει το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας να ρυθμιστεί γιατί μου φαίνεται έχει απορυθμιστεί απο την θέση του και θα είμαι εντάξει....
    Τα λάδια που έχανες από την τάπα δεν έχουν καμία σχέση. Τα σωληνάκια που είχαν ξεραθεί και έμπαζαν ,σου έκαναν την δουλεια

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP