Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: 109000 ιπποι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........

    Στα πολυ γρηγορα να πω, οτι στο μηχανοστασιο υπαρχουν καποια (ΤΕΡΑΣΤΙΑ) air compressors, που δινουν την αρχικη κινηση στον στροφαλο.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
    Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
    Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
    Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
    Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
    Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
    Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.

  3. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    gnx (29-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP