Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 52

Θέμα: 109000 ιπποι

  1. #31
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποια εταιρεια το κατασκευασε??
    Sulzer πρέπει να είναι.... Ελβετικες μηχανές .......

  2. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    katsaraios (28-07-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιαννακο βρηκες μοτερ να μπαξεις στον Ασσο???...και στο φερνουν οδικως???

  4. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    Z4 DCT (29-07-11)

  5. #33
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........

  6. #34
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sulzer πρέπει να είναι.... Ελβετικες μηχανές .......
    Ο κ. Νίκος έχει δίκιο.. πρόκειται για τον RTA-96C της Wartsila-Sulzer και είναι ο μεγαλύτερος εμβολοφόρος κινητήρας στον κόσμο αυτήν την στιγμή..109.000 ίππους έχει η 14κύλινδρη έκδοση(βγαίνει και με λιγότερους κυλίνδρους) και είναι δίχρονος!

    Έχω ξαναπεί πως στα καράβια έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τεχνολογία!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kazakos Garage (29-07-11)

  8. #35
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........

    Στα πολυ γρηγορα να πω, οτι στο μηχανοστασιο υπαρχουν καποια (ΤΕΡΑΣΤΙΑ) air compressors, που δινουν την αρχικη κινηση στον στροφαλο.

  9. #36
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
    Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
    Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
    Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
    Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
    Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
    Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.

  10. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    gnx (29-07-11)

  11. #37
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    96 εκατοστα ειναι του εμβολου της συγκεκριμενης


    Σελις 46:

    https://erez.multiprint.fi/Wartsila2..._SSPC_2011.htm

  12. The Following 2 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    gnx (29-07-11), katsaraios (29-07-11)

  13. #38
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    114,000 ιπποι , συνολικο βαρος κυριας μηχανης 2,300 τοννοι, βαρος στροφαλου 300 τοννοι, καταναλωση 0.278 λιβρες ανα ιππο ανα ωρα δηλαδη περιπου 345 τοννοι την ημερα. Τα περι 1,100 τοννους καταναλωσης την ημερα ηταν τελικα λαθος πληροφορια.

    https://www.emma-maersk.com/engine/W...er_RTA96-C.htm
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 01-09-11 στις 14:18

  14. #39
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή


  15. #40
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    den mou lete apo peiragma ti paizei aytos o kitiras ? procede mpainei?
    live free and drive hard

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP