katsaraios (28-07-11)
Γιαννακο βρηκες μοτερ να μπαξεις στον Ασσο???...και στο φερνουν οδικως???
![]()
Z4 DCT (29-07-11)
Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........
Ο κ. Νίκος έχει δίκιο.. πρόκειται για τον RTA-96C της Wartsila-Sulzer και είναι ο μεγαλύτερος εμβολοφόρος κινητήρας στον κόσμο αυτήν την στιγμή..109.000 ίππους έχει η 14κύλινδρη έκδοση(βγαίνει και με λιγότερους κυλίνδρους) και είναι δίχρονος!
Έχω ξαναπεί πως στα καράβια έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τεχνολογία!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Kazakos Garage (29-07-11)
Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.
gnx (29-07-11)
96 εκατοστα ειναι του εμβολου της συγκεκριμενης
Σελις 46:
https://erez.multiprint.fi/Wartsila2..._SSPC_2011.htm
gnx (29-07-11), katsaraios (29-07-11)
114,000 ιπποι , συνολικο βαρος κυριας μηχανης 2,300 τοννοι, βαρος στροφαλου 300 τοννοι, καταναλωση 0.278 λιβρες ανα ιππο ανα ωρα δηλαδη περιπου 345 τοννοι την ημερα. Τα περι 1,100 τοννους καταναλωσης την ημερα ηταν τελικα λαθος πληροφορια.
https://www.emma-maersk.com/engine/W...er_RTA96-C.htm
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 01-09-11 στις 14:18
den mou lete apo peiragma ti paizei aytos o kitiras ? procede mpainei?
live free and drive hard