Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: 109000 ιπποι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορει και να κανω και λαθος.

    _______
    Καποιος μου ειχε πει, οτι το μεγαλο highspeed εδω, καιει 40τονους την ωρα παντως...
    Μάλλον δεν κανεις λάθος......400 μέτρα λεβιαθαν με 15,000 40αρια TEU'S που ταξιδεύει με 25 κόμβους θέλει μια τέτοια ποσότητα ανάλογα πάντα τις στροφές. Στη θάλασσα σε μεγάλα μεγέθη ο μισος κόμβος μεταφράζεται σε κάποιους τόνους. Στα containerships που είναι τα ταχύπλοα της ναυτιλίας οι καταναλωσεις είναι τρελλες. Αναλογικά με την ιπποδυναμη της είναι μικρή σε μέγεθος λόγω της long stroke κατασκευής. Πριν 20 χρόνια θα ήταν ποιο πολυκυλινδρη και θα έπιανε το μισό πλοίο....άσχετα με το ότι τότε οι μεγαλύτερες ιπποδυναμεις έβγαιναν από steam turbines.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Νικο μιας και ασχολεισαι πες μας μερικα νουμερα για να παρουμε μια ιδεα !
    Στο ταξιδι x , ποσο καινε αυτα τα τερατα σε καυσιμα και λαδι (σε λιτρα και εξοδα), και τι μενει ως καθαρο κερδος στο τελος για το πλοιο? Ποση ωρα κανει να εφοδιαστει με καυσιμα? Και ο,τι αλλο μεγαλο νουμερο βγαινει

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το θεμα ειναι αεριο μπαινει??????

  4. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    Kazakos Garage (29-07-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο μιας και ασχολεισαι πες μας μερικα νουμερα για να παρουμε μια ιδεα !
    Στο ταξιδι x , ποσο καινε αυτα τα τερατα σε καυσιμα και λαδι (σε λιτρα και εξοδα), και τι μενει ως καθαρο κερδος στο τελος για το πλοιο? Ποση ωρα κανει να εφοδιαστει με καυσιμα? Και ο,τι αλλο μεγαλο νουμερο βγαινει
    Τα πλοία αυτά Φανη είναι πολύ ειδικά όπως και το trade που κάνουν. Καταρχήν δε δουλευονται όπως ένα φορτηγό η ένα τανκερ ωπου για το φορτίο υπάρχει μια φορτωτικη (σε τρία επίσημα αντίγραφα). 15,000 κοντέινερ μπορεί να μεταφράζονται σε 15,000 χιλιδες φορτωτικες αν κάθε κοντέινερ έχει διαφορετικό παραλήπτη. Η διαχείρηση και μόνο τέτοιων όγκων εγγράφων είναι εξοπλανητικη. Γίαυτο και δεν βλέπουμε ναυτιλιακές εταιρείες όπως οι Ελληνικές να διαχειρίζονται εμπορικά τα φορτία. Τα πλοία τους ειναι χρονοναυλωμενα σε χρονικές περιόδους με διαφορετική διάρκεια σε τεράστιες εταιρείες όπως η Maersk, evergreen, MSC, Hanjin και πολλές άλλες που αναλαμβάνουν τα logistics. Ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση υπάρχει και διακύμανση των ναύλων. Πριν 3 χρόνια με την παγκόσμια κρίση είχαν καταρευσει....τώρα είναι στα πάνω τους....αυτά τα λίγα διότι είναι ένας τομέας τον οποίο παρακολουθώ πολύ επιδερμικα. Σε ότι αφορά τις καταναλωσεις να σου πω ενδεικτικά ότι ένα τανκερ 160,000 τόνων κορεατικης κατασκευής καταναλώνει σε καιρικές συνθήκες εώς 4 μποφωρ με ταχύτητα 13.5 κόμβων περίπου 52 τόνους ανα 24ωρο για την κυρία μηχανή όταν είναι άδειο και περίπου 54 τόνους με 13 κόμβους με φουλ φορτίο. Για να πάρεις ένα κόμβο καις περίπου 5 τόνους παραπάνω. Αυτά όλα είναι συνάρτηση της υδροδυναμικης σχεδίασης του πλοίου καθώς και του engine maker. Η κατανάλωση σε λάδι αν θυμάμαι καλά είναι της τάξης των 200 λίτρων ημερησίως.

  6. The Following 6 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    5555 (28-07-11), fanisk (29-07-11), nikos1400 (29-07-11), Ptboul (01-09-11), Stathis (29-07-11), Z4 DCT (29-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP