Μεχρι λοιπον τα χρηματα να πηγαινουν στους δρομους, η αποψη μου ειναι να μην υπαρχουν τελη κυκλοφοριας.
Οταν με το καλο (λεμε τωρα) τελειωσουν οι τρυπες, τοτε βλεπουμε.
Με δυο λογια θελω να πω οτι οσο μεγαλωνουν οι τρυπες, τοσο θα αυξανονται τα τελη.
Πεταω και μια (πολυ προχειρη) ιδεα.
Τελη κυκλοφοριας βαση εισοδήματος, και 1 ευρω ανα εκατονταδα χιλιομετρων.
Φυσικα, οχι διοδια
Δεν μπορει να γινει αυτο.
Πως να υπολογισεις τα χιλιομετρα;
Σε αυτη καθ αυτη την προταση εχεις κατι να αντικρουσεις;
Πχ τι δινεις τωρα και τι θα δινεις αν "παιξει" ;
εφοσον ρωτας ,αν ειναι δικαιο να πληρωνω ,εστω και ενα ευρω τελη κυκλοφοριας για ελληνικους δρομους(καλυπτοντας τρυπες του προυπολογισμου),....σου απαντω ευθεως οχι! επισης, πες στους υπευθυνους που θα διαβασουν τα γραφομενα μας,...οτι εμεις δεν κυκλοφορουμε με υπηρεσιακα οχηματα και χρυσοπληρωνουμε την βενζινη που καιμε, οποτε πλεον αιμοραγουμε κανονικα! τα 350 ευρω που θα πληρωσω , για το 10ετιας οχημα μου, τα διοδια που ανετα φτανουν τα 400 ευρω το ετος, τα δημοτικα τελη, η βενζινη για τα 20χιλ χλμ που γραφω τον χρονο (για 10 λιτρα/100 χλμ σημαινει, 2000ευρω σε φορους)....συνθετουν ενα χρονικο μαζικης καταθεσης πινακιδων...
Γιατί δεν μπορούν να σταματήσουν τους υπολογισμούς βάσει κυβικών ;;
Στην περίπτωση των τελών με βάση τους ρύπους γιατί το έκαναν ;;;
Σε όλη την ευρώπη η τάση είναι στραμμένη προς τους μικρούς τούρμπο κινητήρες.
Γιατί ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών αξίας 25.000ευρώ (πχ φόρντ μοντέο) πρέπει να πληρώνει 3πλάσια τέλη κυκλοφορίας απο ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών αξίας 38.000 ευρώ ;;; (πχ VW tigouan) .
Αν δεν υπολογίσουν τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την ιπποδύναμη (και όχι τα κυβικά) πιστεύει κανείς ότι θα πουληθούν σήμερα πχ πετρελαιοκίνητα;;
Τέλος μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, γιατί σταμάτησε να ισχύει η ρύθμιση του νόμου που προέβλεπε πως συνταξιούχοι και υπάλληλοι δεν έχουν τεκμήριο συντήρησης για αυτοκίνητα μέχρι 2.000 ;;;
Ας γίνει αυστηρότερος /πραγματικός ο έλεγχος για το τεκμήριο αγοράς !!!
Παραδείγματα για εφαρμογή στην Ελλάδα μπορούμε να αντλήσουμε απο πολλά ευρωπαικά κράτη !! Ομως πουθενά δεν θα βρούμε κράτος να τιμωρεί την ιδιοκτησία με τέλη ,έκτακτες εισφορές, και τεκμήρια αυτού του μεγέθους. Και μάλιστα για αυτοκίνητα που ήδη αγοράστηκαν με κάποιο προηγούμενο φορολογικό καθεστώς.
Και δεν γίνεται τώρα αυτό, ισχύει και πρίν την οικονομική κρίση.
Ζητώ συγνώμη που τα ανάφερα ανακατεμένα και αποσπασματικά .
Η αγανάκτηση φταίει !
Σταμάτη θα πρότεινα μια συνάντηση για καφεδάκι και ανάλυση του θέματος !![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 25-07-11 στις 18:52
oldcarskickass (26-07-11), Stamatis (25-07-11), Stathis (25-07-11)
Αντωνη μην μπλεκεις τις τελικες τιμες με την εργοστασιακη αξια.
Τα 38.000 που λες δεν ειναι εργοστασιακη τιμη.
Mercedes E200k εργοστασιακη τιμη 25.000 ευρω.
Ξαναδες το.
Samaro (25-07-11)