Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Μ6 vs 911

Ψήφισαν
140. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • M6

    73 52,14%
  • 911

    67 47,86%
Σελίδα 15 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 51314151617 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 217

Θέμα: m6 ή 911

  1. #141
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα εχεις οδηγησει φιλε μου τα δυο αυτοκινητα?
    αν ναι μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος?

    Οχι!
    Αλλα αυτο δεν με κανει να μην εχω αποψη οταν μιλαμε για οδηγικη συμπεριφορα για αυτον που λατρευει την Οδηγηση..Και οταν μιλαμε για Μ6 να πουμε οτι εγω την συγκρινω ΜΟΝΟ με την Τουρμπο..
    Τωρα αν εσυ εχεις οδηγησει 911 Τουρμπο και την εχεις βρει κατωτερη απο Μ6 η τα ιδια..Οκ!

  2. #142
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνω απολυτα με τις τοποθετησεις του δημητρη, του νικου και του αρη.

    πριν κανενα χρονο, ελεγα να δωσω το Μ και να παρω κατι αλλο.
    μια ανταλλαγη με σκαλιετι που ειχε προτεινει ενας γνωστος δεν προχωρησε (ηθελε V10 γιατι ενας φιλος του με Μ5 Ε60 του εριχνε συνεχεια ), ετσι μια επιλογη ηταν ενα 911Τ.
    ειχα βρει μαλιστα να το ανταλλαξω με ενα γκρι μεταλικο χειροκινητο με σαλονι τερακοτα, μοντελο 08 και διαφορα 20κ.

    ετσι βρεθηκαμε με το δημητρη στην αττικη οδο οπου καναμε μια μικρη βολτουλα και με τα δυο αυτοκινητα.
    μπαινοντας στο 911 ειχα λιγοτερο χωρο να κινηθω, σκληροτερα καθισματα και πιο περιορισμενη ορατοτητα.
    το ταμπλω ομως και τα μεγαλα κλασσικα οργανα της πορσε ειναι πολυ ωραια, ενω η υψηλη ποιοτητα δημιουργει ενα ωραιο περιβαλον, οχι καλυτερο απο της bmw παντως.

    οδηγωντας το αυτοκινητο, ειναι εντυπωσιακο το τραξιον και η επιταγχυνση στις χαμηλες σχεσεις.
    νομιζεις οτι οδηγεις τρακτερ. τραβαει απο μηδεν στροφες, δεν ενδιαφερεται τι οδοστρωμα υπαρχει απο κατω, τα ισιωνει ολα και προχωραει.
    το τιπτρονικ κανει αλλαγες γρηγορα και ομαλα, αλλα καπως ραθυμα.
    τα χιλιομετρα ανεβαινουν πολυ γρηγορα, τα 300 ειναι ευκολη υποθεση, και τα φρενα επισης πολυ δυνατα "επιπεδου πορσε", δηλαδη κορυφαια.
    μου αρεσε το γεματο μοτερ απο χαμηλα, τα φρενα, αλλα δεν μου αρεσε το κιβωτιο (σε συνδυασμο με τα κουμπια στο τιμονι που ειναι δυσχρηστα, βεβαια αυτο εχει αλλαξει με τα νεα pdk, αλλα παμε αλλου σε αυτα), οπως επισης -και το κυριοτερο- η αισθηση του τιμονιου και του μπροστινου μερους στα πολλα χιλιομετρα.
    μετα τα 200 το εμπρος μερος ελαφρωνει σε τετοιο βαθμο, ωστε ρωτησα το δημητρη πως ειναι δυνατον να του δινει εμπιστοσυνη να παει γρηγορα (που ξερω οτι το κανει), μια τετοια συμπεριφορα.
    μου ειπε οτι ειναι θεμα συνηθειας καθως ολα τα πορσε λιγο πολυ ετσι ειναι.

    συγκριτικα το bmw εχει πολυ χειροτερο τραξιον σε ελληνικο δρομο (διοτι σε γερμανικο δεν σπιναρει ουτε με πρωτη), πραγμα που ηταν και ο λογος που ηθελα να αλλαξω αυτοκινητο.
    οταν θελεις να πας γρηγορα με 500 ιππους σε γλυστερο δρομο τα Μ δυστυχως δεν ειναι καλες επιλογες. ειναι πιο απαιτητικα, πιο δυσκολα, πιο απροβλεπτα και το λαθος (που θα ερθει αργα ή γρηγορα) εγκυμονει κινδυνους.
    απο την αλλη ομως, αυτο δεν ειναι που αναζηταει ο Π.Ο.?
    ετσι σε ελληνικο δρομο ή πιστα που γλιστραει (βλεπε σερρες) η 911Τ θα παει πιο ευκολα και πιο γρηγορα απο την bmw.
    σε δρομο ομως που δεν γλιστραει οι διαφορες μικραινουν πολυ και ειναι θεμα οδηγου να εκμεταλευτει το αριστο πλαισιο της bmw, το εκπληκτικο τιμονι, το μοτερ και το κιβωτιο που ερχονται κατ' ευθειαν απο τη Φ1.

    ετσι οπως τα ειδα εγω, η bmw ειναι πιο ζυγισμενη, εχει πολυ καλυτερο τιμονι και μπροστινο συστημα γενικοτερα (ακομα και στα 330 που δειχνει στο κοντερ ειναι βραχος), ενω μοτερ και κιβωτιο κινουνται στην αλλη ακρη σε σχεση με την πορσε.
    απο τη μια εχουμε τονους ροπης και μια δυναμη που ερχεται "απο μεσα", με υποκωφο βαρυ ηχο που ερχεται να ξηλωσει την ασφαλτο, ακολουθουμενη απο ενα ομαλο και ραθυμο κιβωτιο (που εχει αλλαξει πλεον βεβαια), ενω απο την αλλη εχουμε μια ραθυμια χαμηλα, αλλα κλωτσια μετα τις μεσαιες, υστερια μεχρι τις 8.5 σχεδον, και ενα κιβωτιο που ενισχυει τη "φουντωτικη" συμπεριφορα του μοτερ μοιραζοντας κλωτσιες στα ανεβασματα και κανοντας διπλογκαζιες στα καταβασματα.
    αρα οσον αφορα τη συμπεριφορα του μοτερ ο καθενας διαλεγει οτι τον συγκινει.

    τα φρενα του bmw ειναι χειροτερα μετα τα πρωτα 2-3 πατηματα απο πολλα, αλλα στο δικο μου αυτοκινητο αυτο το εχω βελτιωσει τοποθετωντας φρενα πορσε... χεχεχε

    τελος οσον αφορα τους χωρους το bmw ειναι κανονικο αυτοκινητο με τεραστιο χωρο αποσκευων, αξιοπρεπεις πισω θεσεις (για εφηβους και μικροσωμα γενικα ατομα ειναι μια χαρα), μπορεις να ξεκινησεις απο την ανκονα και να οδηγησεις 13-14 ωρες σερι διασχιζοντας τη μιση ευρωπη και να μην καταλαβεις τιποτα.
    αυτη ειναι η δουλεια του αυτοκινητου. γι αυτο σχεδιαστηκε και δεν βλεπω καποιο αλλο αυτοκινητο να το κανει αυτο καλυτερα.
    εκει υπερτερει σαφως εναντι του πιο σπορ και καλυτερου σε πιστα 911Τ.

    συγκρισεις με ακομα πιο καθαροαιμες κατασκευες οπως οι gt3, gt2, rs κλπ, δεν υπαρχουν, αφου αυτα ειναι αυτοκινητα πιστας με αδεια να κυκλοφορουν και στο δρομο.
    επισης ουτε με τις βασικες εκδοσεις της 911 οπως η καρερα 2 και 4, οι οποιες συγκρινονται με Μ3 και οχι με Μ6.

    φευγοντας απο τη βολτα με το δημητρη καταλαβα πως ειχα το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου (για τις αναγκες και γουστα μου) και αποφασισα να το κρατησω καθως δεν εφταιγε αυτο για καποιο προβληματισμο που ειχα, αλλα εγω.
    αλλαζοντας την προσεγγιση μου ειδα πιο καθαρα τα πραγματα και μπορεσα να απολαυσω τα δυνατα του σημεια ακομα περισσοτερο.

    αποψη πληρως στοιχειοθετημενη.
    Με μονο μια διαφωνια-ερωτημα. Τα 200χ.α.ω. ερχονται ευκολα και με ενα Ε46 330.

    Το ζητουμενο ομως ειναι πως συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο στην Ελλαδα με 250 χ.α.ω. ;

    Μηπως μπορεις να μας πεις τη γνωμη σου για το τι συμβαινει σε μια διαδρομη γεματη στροφες οπου ουτε Φ1 δε στριβει με 50χ.α.ω? (οχι 4κινιτη porsche απαραιτητα στη συγκριση)

    Επισης τι συμβαινει στη διαδρομη θεσσαλονικη-αθηνα με τα ταχυτητες 130 ....ως 200.


    Τελος ο ηχος σε μ6 ειναι εξισου ποροτικος κατα τη γνωμη σου η και ανωτερος

  3. #143
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι!
    Αλλα αυτο δεν με κανει να μην εχω αποψη οταν μιλαμε για οδηγικη συμπεριφορα για αυτον που λατρευει την Οδηγηση..Και οταν μιλαμε για Μ6 να πουμε οτι εγω την συγκρινω ΜΟΝΟ με την Τουρμπο..
    Τωρα αν εσυ εχεις οδηγησει 911 Τουρμπο και την εχεις βρει κατωτερη απο Μ6 η τα ιδια..Οκ!
    αν δεν εχεις οδηγησει περιορισου στο αισθητικο μερος, οπου μπορεις να εχεις αποψη φυσικα.
    σε κατι που δεν δοκιμασες ο ιδιος πως μπορεις να εχεις προσωπικη αποψη?

    η δικη μου αποψη εχει καταγραφει λιγα ποστ πιο πριν.
    κανε τον κοπο να τη διαβασεις.

    εδω προπαθουμε να κανουμε μια ωραια συζητηση, δεν χρειαζεται σωνει και καλα να εκφρασουμε αποψη για κατι που δεν το ξερουμε, ουτε να ευτελισουμε το θεμα σε συζητηση με χαρτακια "υπερ-ατου".

    τελος και γενικα μιλωντας θα πρεπει να γνωριζουμε οτι η συζητηση καφενειου τυπου "τι θα εκανα αν ημουν πρωθυπουργος", ή "προπονητης" ή αν ειχα λ7 να παρω "φεραρι ή πορσε", διαφερει αρκετα απο τα κριτηρια που εχει καποιος που ειναι δυνητικος αγοραστης της κατηγοριας...
    με λιγα λογια εγω ξερω αρκετους που μπορουσαν να παρουν πορσε και δεν πηραν, ή πηραν για καποιο διαστημα (ωστε να φυγει το παιδικο απωθημενο του αντρα που οταν μεγαλωσει πρεπει να παρει πορσε) και μετα την αλλαξαν με bmw, range rover, mercedes και αλλα καλα αυτοκινητα...

  4. #144
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και μιλαμε για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα . . .

    Υπαρχει λετε περιπτωση ενας πορσακιας να δεχτει ανταλλαγη με Μ6 ???

    Δειτε την αγγελια που μολις ειδα . . .


    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1448936/
    Χρηστο.... ολα γινονται,εδω το ανταλλασσουν με το μπαουλο το Μ5...,στο Μ6 θα κολωναν;

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1624328/

  5. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    Stathis (24-07-11)

  6. #145
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αποψη πληρως στοιχειοθετημενη.
    Με μονο μια διαφωνια-ερωτημα. Τα 200χ.α.ω. ερχονται ευκολα και με ενα Ε46 330.

    Το ζητουμενο ομως ειναι πως συμπεριφερεται ενα αυτοκινητο στην Ελλαδα με 250 χ.α.ω. ;
    σε πολλους καλους δρομους που εχουμε, οπως η αττικη οδος, οι ευθειες του αλμυρου και της λαρισας, η ευθεια της θεσσαλονικης και προσφατα η εγνατια, αν δεν υπαρχει κινηση και μπορεις να πατησεις με ασφαλεια, η συμπεριφορα ειναι πολυ καλη.
    τουλαχιστον το bmw στα 250 πινεις καφε, στα 300 εισαι ανετος, στα 330 βραχος.
    το πορσε ελαφρωνει πολυ μετα τα 250 πραγμα που εμενα δεν μου εδωσε τη σιγουρια που δινει το bmw. γι αυτο το εβαλα στα μειον.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως μπορεις να μας πεις τη γνωμη σου για το τι συμβαινει σε μια διαδρομη γεματη στροφες οπου ουτε Φ1 δε στριβει με 50χ.α.ω? (οχι 4κινιτη porsche απαραιτητα στη συγκριση)
    ναι μπορω να σου πω καθως ειχα κυνηγηθει με το λευτερη πριν 2-3 χρονια που ειχαμε παει μια εκδρομη στον αη γιαννη το ρωσο.
    δεν μπορουσα να τον περασω, αλλα ουτε εκεινος μπορουσε να ξεμακρυνει...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Επισης τι συμβαινει στη διαδρομη θεσσαλονικη-αθηνα με τα ταχυτητες 130 ....ως 200.
    σε αυτες τις ταχυτητες και τα δυο αυτοκινητα ειναι βαρετα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελος ο ηχος σε μ6 ειναι εξισου ποροτικος κατα τη γνωμη σου η και ανωτερος
    κατα τη γνωμη μου ο ηχος του v10 ειναι πιο πορωτικος απο το φλατ-σιξ.
    σε αυτο μπορεις να μας πεις κι εσυ που τα ακουσες και τα δυο ως θεατης στις σερρες...

  7. #146
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενταξει με αυτα που λεει ο Σταθης δειχνει να μην του εκανε η Πορσε..Και εννοω παντα αναλογα και με τις αναγκες που εχει ο καθενας!

    Σταθη δεν ειχα διαβασει το συγκεκριμενο ποστ αλλα αυτο δεν με κανει να εχω μια εντελως διαφορετικη αποψη..Πιστευω οδηγικα η 911 tURBO ειναι αλλου και ας μην εχω την πολυτελεια να την οδηγήσω!

    Απο εκει και περα δεν προσβαλω το αυτοκινητο σου ουτε μου αρεσουν οι συζητησεις καφενειου οπως λες..

    Σαφως και η γνωμη μου δεν μετραει οπως το βλεπεις εσυ διοτι δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αλλα μην μου πεις τωρα οτι οι 115 που εχουν ψηφησει την δημοσκοπηση εχουν δοκιμασει τα αυτοκινητα..?

    Φιλικα παντα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SuperSonic : 24-07-11 στις 19:02

  8. The Following User Says Thank You to SuperSonic For This Useful Post:

    Stathis (24-07-11)

  9. #147
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με αυτην την λογικη τοτε περνεις Πορσε 911 turbo που την οδηγικη συμπεριφορα δεν την βρισκεις στην 6αρα..
    αυτή η λογική υπήρχε όταν είμουν ελεύθερος, και χωρίς παιδί. τώρα τα πράγματα είναι αλλιώς...
    αν και για να είμαι ειλικρινής, 911 θα διάλεγα...εμπειρία απο Μ6 δεν έχω για να είμαι ειλικρινής,
    πέραν απο μια ωραία βολτούλα που είχε την καλοσύνη να με αφήσει ο στάθης να κάνω...
    λίγα πράγματα μπορείς να καταλάβεις σε μια τόσο σύντομη διαδρομή, αλλά η γενική
    εικόνα είναι πως μιλάμε για αμάξι που βρίσκεται στην κορυφή. το 911 απο την άλλη, και μιλάω
    για την έκδοση s, είναι ένα αμάξι που με ξεσηκώνει...εκείνος ο χοροπηδηχτός τρόπος
    της μούρης όταν είναι στην έξοδο της στροφής, δεν συγκρίνεται με τπτ...γενικά
    επιμένω σε αυτό που είπα για το μπάτζετ...ανάλογα με τον όγκο, βάζεις στην λίστα
    όσα περρισότερα μπορείς, και αρχίζεις και διαγράφεις...εγώ τουλάχιστο, έτσι κάνω.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #148
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστευω οδηγικα η 911 tURBO ειναι αλλου και ας μην εχω την πολυτελεια να την οδηγήσω!
    τοτε πως το πιστευεις αφου δεν εχεις αποψη?
    αυτο δεν μπορω να καταλαβω.

    αλλο πραγμα να λες οτι ενα πραγμα μου αρεσει πιο πολυ απο ενα αλλο, και διαφορετικο να το ανακυρησεις καλυτερο χωρις να το εχεις δοκιμασει!

    ειναι αλλου σε τι η 911? μπορεις να το αναλυσεις?

  11. #149
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε πολλους καλους δρομους που εχουμε, οπως η αττικη οδος, οι ευθειες του αλμυρου και της λαρισας, η ευθεια της θεσσαλονικης και προσφατα η εγνατια, αν δεν υπαρχει κινηση και μπορεις να πατησεις με ασφαλεια, η συμπεριφορα ειναι πολυ καλη.
    τουλαχιστον το bmw στα 250 πινεις καφε, στα 300 εισαι ανετος, στα 330 βραχος.
    το πορσε ελαφρωνει πολυ μετα τα 250 πραγμα που εμενα δεν μου εδωσε τη σιγουρια που δινει το bmw. γι αυτο το εβαλα στα μειον.




    ναι μπορω να σου πω καθως ειχα κυγηθει με το λευτερη πριν 2-3 χρονια που ειχαμε παει μια εκδρομη στον αη γιαννη το ρωσο.
    δεν μπορουσα να τον περασω, αλλα ουτε εκεινος μπορουσε να ξεμακρυνει...


    σε αυτες τις ταχυτητες και τα δυο αυτοκινητα ειναι βαρετα.



    κατα τη γνωμη μου ο ηχος του v10 ειναι πιο πορωτικος απο το φλατ-σιξ.
    σε αυτο μπορεις να μας πεις κι εσυ που τα ακουσες και τα δυο ως θεατης στις σερρες...

    o v10 σε παραπεμεπει σε F1 αλλα κι αυτος ο ''χαλασμενος'' ηχος του boxer ειναι αλλο πραγμα.

    130χμω εως 200 ειναι βαρετα και τα δυο;Αυτο κι αν δεν ειναι απαντηση.
    Η διαδρομη στο Αγ. Ιωαννη οντως ειναι απαιτιτικη.Το συμπερασμα μου απο τα λεγομενα σου οτι και τα δυο ειναι πυραλαυλοι.

  12. #150
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θέλω να μου πείτε ειλικρινά... Λέτε για ταχύτητες πάνω απο 200km/h και πως πηγαίνει το αμάξι και τι συμπεριφορά έχει....

    Άντε και τα έπιασες, ποιός μπορεί να τα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα για πάνω απο 1-2 άντε 3 χιλιόμετρα απόσταση που είσαι αναγκασμένος να πέφτεις στα φρένα για τον ΑΒ λόγο?
    Λίγες φορές βλέπουμε να πηγαίνουμε αριστερή με το κοντέρ κάτω και να σου χώνεται σφίνα ο άλλος μπροστά γιατί έτσι του την βάρεσε να μην σε αφήσει να προσπεράσεις?

    Επίσης τέτοια αυτοκίνητα αν δεν κάνεις ταξίδια με αρκετά χλμ τα σκίζεις μέσα στην κίνηση σταμάτα/ξεκίνα και τις εκκατομύρια λακούβες της Ελληνικής μπαλωμένης ασφάλτου!

    Δεν μου λέει τίποτα που παω μια βόλτα και βλέπω τον κάθε λέλο που πήρε το Μ5/Μ6/911/997/GT3 κλπ και πατάει ένα ξερόγκαζο μπας και τον κοιτάξει καμια γκόμενα.... Σόρρυ αλλά αυτή η κατάσταση μου προκαλεί γέλιο

    Επίσης τέτοια αυτοκίνητα πρέπει να ξέρεις τι αντιπροσωπεύουν, για τι σκοπό φτιάχτηκαν και πως οδηγώνται, Μην το πάρεις γιατί απλά μπορείς..... Αλλά στην Ελλάδα του "εγώ την έχω πιο μεγάλη .....την μηχανή" ζούμε.....

Σελίδα 15 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 51314151617 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP