Γενικά η άποψη ρίσκαραν και έχασαν, ή αφού ήξεραν πως κάποια στιγμή θα ανοίξει το επάγγελμα οπότε ας μην αγόραζαν άδειες, κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένη.
Με την ίδια λογική αν κάποιος αυτή τη στιγμή έχει 50.000 ευρώ στην τράπεζα και χρεοκοπήσει αύριο μεθαύριο η χώρα και χάσει τα λεφτά του, τότε τι θα του πούμε?
Αφού άκουγες πως μπορεί να έρθει χρεοκοπία, καλά να πάθεις που δεν πήρες πίσω τα λεφτά σου?
Όσο για το άνοιγμα των επαγγελμάτων κι εγώ για ένα περίεργο λόγο βλέπω να ανοίγουν πλήρως ΜΟΝΟ αυτά που δεν εκπροσωπούνται άμεσα στη βουλή.
Για νομικούς, συμβολαιογράφους (όπως αναφέρει και ο φίλος kplc), ιατρούς, φαρμακοποιούς κλπ. δε βλέπω να δείχνει ανάλογο ζήλο η κυβέρνηση!
Όσο για τις εταιρείες, αν σας φαίνεται σωστό να υπάρχουν 2-3 πολυεθνικές ή μεγαλοεπιχειρηματίες που θα προσφέρουν αρχικά λίγο καλύτερες τιμές ή κάποιες προσφορές διαλύοντας τους μεμονωμένους οδηγούς και μετά θα φτιάξουν καρτέλ ανεβάζοντας τιμές και κονομώντας αδρά, έχοντας οδηγούς με μισθούς πείνας (αλλά ντύσιμο στην πένα και ταξί καθαρό), τότε πάω πάσο.
Αυτή την εξέλιξη προσωπικά τη θεωρώ πολύ πιο καταστροφική από τον οδηγό με τη σαγιονάρα μιας και για άλλη μια φορά κάποιοι θα κερδίζουν αδρά και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί θα αναγκάζονται ή να δουλεύουν γι'αυτούς, ή να πεινάνε.
Και το πόσο νόμιμα και σωστά θα λειτουργούν τέτοιες "εταιρείες" και πόσο θα τις αγγίζει το κράτος το ξέρουμε πολύ καλά.
Όσο αγγίζει και τα σουπερμάρκετ με τα καρτέλ τιμών και ένα σωρό ακόμα λαμόγια που τους βάζει δήθεν πρόστιμα και ή δεν τα εισπράττει ποτέ, ή τα μειώνει φοβερά δευτεροβάθμια και παίρνει ψίχουλα τη στιγμή που κάποιοι θησαυρίζουν στις πλάτες μας.
Άνοιγμα του επαγγέλματος λοιπόν με όρους και δυνατότητα κατοχής μιας άδειας για κάθε οδηγό, ώστε να μη δημιουργηθούν ολιγοπώλια.
Ειδάλλως, για άλλη μια φορά θα γίνει μια τρύπα στο νερό και θα φανεί ξεκάθαρα γιατί κόπτεται τόσο πολύ η κυβέρνηση να ανοίξει το επάγγελμα αυτό.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong