Θα το σκισω το εργαλειο!!!!
τουλαχιστον 100 αλογα θα παρει!!!
δεν θα ακουω μουσικη,αλλα τι τη θες? αμα εχεις.....V10!!!![]()
S8N (19-07-11)
Οπως παντα τελεια 'αφηγηση' !
Μακαρι να μπορουσαμε να'χουμε ενα γκαραζ 100 μετρα μηκος με παραλληλα παρκιν και ενα αυτοκινητο για καθε μας "διαθεση/αναγκη"...
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
S8N (19-07-11)
PANOS-E60 (18-07-11)
S8N (19-07-11)
Κατ' αρχήν, συγχαρητήρια Άρη για την περιγραφή! Πολύ ωραία η αφήγηση!
Χμμ... Πάντως τότε ήταν ο πατέρας με το Volvo σε εκείνα τα μέρη και μου παραπονέθηκε μετά ότι τον ζόρισε ένα 5άρι. Μάλλον εκείνη τη μέρα τα 5άρια βγήκαν παγανιά και κυνηγάγανε S60![]()
Μέχρι το ΜΥ2006 βγάζανε 180 άλογα, ενώ από το ΜΥ2007 και μετά για κάποιο λόγο, χωρίς να ανακοινώσουν κάποια αλλαγή στο μοτέρ, το S60 2.0T έβγαινε με 175 αλόγατα.
Όσο για την πίεση, ο Χρηστάκης που το είχε ψάξει κάποια στιγμή, μας ανακοίνωσε στο Μανίφικο ότι το μοτέρ το συγκεκριμένο με κωδικό Β5204Τ5 και τουρμπίνα Mitshubishi TD03-12L αν θυμάμαι καλά, ανεβάζει πίεση υπερπλήρωσης 0,125bar.
Ελπίζω να βοήθησα.
![]()
m-power_01 (18-07-11), PANOS-E60 (19-07-11), S8N (19-07-11)
Ναι ρε Γιαννη θυμόμουν ότι τσαμπα την κουβαλάς την τουρμπίνα, αλλά ο Πάνος δεν με πίστευε!!!
Άκου λοιπόν τι θα κάνουμε. Θα μαζέψει το φόρουμ λεφτά, και θα με κεράσετε όλοι μαζί ένα ωραίο πρόγραμμα. Θα με ανεβάσετε στα 0,6bar (είναι και αλουμινένιο το μοτεράκι, μην του αλλάξουμε τον αδόξαστο) και μετά θα γυρίσω όλη την Ελλάδα και θα κερνάω τσαγάκια στα 520i. Τι λές?
ΥΓ. Συγγνώμη Άρη αν σου χαλάω το θρεντ...
m-power_01 (19-07-11)
πάντως παιδιά στις ευθείες μου ξεκόλαγε άνετα το S60, προφανώς λόγω ροπής ... στις διαδοχικές στροφές 2ης και 3ης όμως πατούσε πολύ περισσότερα φρένα στις εισόδους και οι κλίσεις του ήταν εντονότερες ... Πλησιάζοντας Αλμυρή, έβγαλε δεξί φλας και με άφησε ...![]()
m-power_01 (19-07-11)