κι εγώ λέω εμμέσως πλην σαφώς ότι αλλάζει ο αριθμός κινητήρα όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά και όπου αλλού πρέπει
κι εγώ λέω εμμέσως πλην σαφώς ότι αλλάζει ο αριθμός κινητήρα όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά και όπου αλλού πρέπει
δεν ξέρω τι εννοείς αλλά μου θυμήθηκα που πριν περίπου 10 χρόνια θα υποκύβιζα τη μηχανή μου από 600 σε 500 και μάλιστα σχεδόν μη ανιχνεύσιμα αφού θα άλλαζα το κάρτερ με τα νούμερα κινητήρα με άλλο (όχι χτυπημένα νούμερα, γνήσιο) το οποίο ήταν από το ίδιο μοντέλο (έβγαινε και σε 500) έτσι θα πήγαινα με τιμολόγιο πώλησης του κινητήρα 500 και θα δηλωνόταν στην άδεια. Παρατυπία το ανάγλυφο του κυλίνδρου που "κάρφωνε" τον κυβισμό και θα έπρεπε να γίνει κάτι για αυτό. Τελικά και ενώ γινόταν η γενική κινητήρα και είχα τα δύο καπάκια βγήκε ο νόμος που καταργούσε τα τεκμήρια στις μηχανές και έτσι έβαλα το δικό μου...