Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: X5M - X6M Winter Driver Training

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....οταν ομως θα πατησουν αυτο το "ελαχιστο " χωμα τοτε θα "αποζημιωθει" ο χρηστης για την επιλογη του.
    Επειδη ομως εγω και καποιοι αλλοι, αλλα κυριως αυτοι που δεν εχουν καμια σχεση με τα suv νομιζουν οτι ο κοσμος που εχει τετοιο αμαξι δεν του κανει και την "αναλογη" χρηση (off road) δεν ειναι και κατα αναγκη ετσι!! Με λιγο search ξερετε ποσες λεσχες,ομιλους,συλλογους φιλων της τετρακινησης θα βρειτε? παρα πολλους οι οποιοι διοργανωνουν εκδρομες για off road σε ολα τα σημεια της Αττικης και της υπολοιπης Ελλαδας,πραγματοποιουν σεμιναρια οδηγησης σε διαφορα Τerrain και πολλες πολλες ακομα δραστηριοτητες.
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι επειδη εχουμε σε κατι καποια "εντυπωση" δεν ειναι απαραιτητα και ετσι τα πραγματα.
    Οσο για τα suv μεσα στην Αθηνα.... το οτι εχει καποιος εδρα την Αθηνα αυτο δεν τον υποχρεωνει στο να μην κινειται και εκτος συχνα πυκνα...
    Τελειωνωντας να συμπληρωσω οτι στις πιο μικρες κατηγοριες απο αποψη κυβικων βρισκει κανεις διαμαντια suv με πολυ λιγα λεφτα πια και γνωστα για την αξιοπιστια τους αλλα τζιποειδη (suv)στοιχιζουν πολυ λιγοτερο απο μια 316.
    Οπως εγραψα και πιο πανω ειναι αναλογα την "εποχη"
    ...καιρος φερνει τα λαχανα καιρος τα παραπουλια


    υγ. ακολουθει ενα link με μια απο τις εκατονταδες λεσχες 4χ4 για να παρετε μια ιδεα του τι γινεται...
    https://www.attiki4x4.gr/index.php
    Εμενα φίλε νινο μου αρεσει πολύ η offroad κατασταση, εγω κανει και εγω τις "λαδιές" μου στο χωμα και αυτα που λεω δεν τα λεω κακοπροαίρετα. Πραγματικά μακαρι ολα τα suv να αξιοποιηθούν στο έπακρο. Παντως στις λέσχες που λες πιστευω πως θα υπάρχουν στον ΠΟΛΥ μεγαλυτερο βαθμο μικρα suv και οχι X5,X6, Cayenne, Q7....
    Η εντυπωση αυτη πιστευω πως εχει καποια βάση οταν βλέπεις την Αττικη γεματη θυρία..... ΤΩΡΑ έγιναν ξαφνικά όλοι βουνίσιοι??

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικά και εμείς οι "άτακτοι/ανήσυχοι" οικογενειάρχες έχουμε ψυχή...και το ξέρει αυτό η BMW και μας φροντίζει!!!

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα φίλε νινο μου αρεσει πολύ η offroad κατασταση, εγω κανει και εγω τις "λαδιές" μου στο χωμα και αυτα που λεω δεν τα λεω κακοπροαίρετα. Πραγματικά μακαρι ολα τα suv να αξιοποιηθούν στο έπακρο. Παντως στις λέσχες που λες πιστευω πως θα υπάρχουν στον ΠΟΛΥ μεγαλυτερο βαθμο μικρα suv και οχι X5,X6, Cayenne, Q7....
    Η εντυπωση αυτη πιστευω πως εχει καποια βάση οταν βλέπεις την Αττικη γεματη θυρία..... ΤΩΡΑ έγιναν ξαφνικά όλοι βουνίσιοι??
    δεν εχεις αδικο με την εννοια οτι οχι οτι σε αυτες τις λεσχες δεν υπαρχουν ακριβοτερα απο αυτα που ανεφερες αυτοκινητα, αλλα αυτα απλα δεν....ε δεν ειναι και για τοσο extreme καταστασεις.
    Συνυπολογισε οτι για να βαλεις ενα suv σε τετοιες καταστασεις θα πρεπει να εχει καποιες προδιαγραφες (σιδερωμα απο κατω μπαρες προβολια cb και αλλα)
    και παλι μετα απο καθε εξορμηση να μετρας τους" καημους και τους αναστεναγμους"που μεταφραζονται σε ευρω απο τι ς "ζημιες".
    Υπαρχουν βεβαια και οι πιο light καταστασεις.
    Ριξε μια ματια στο link πιο πανω στις fhoto να δει κατι τουμπανα πανακριβα jeep και τι τραβανε!!

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    ....κ ορισμενα χαρακτηριστικα απο την Μ6 μαζι με καποιες φωτο...

    Η Χ6 Μ δεν είναι ακριβώς το όχημα που συνάδει με αυτή την εικόνα. Ζυγίζει 2.380kg, αποδίδει 555Ps και έχει τεράστιες διαστάσεις. Επιπρόσθετα δεν είναι μια από τις Μ που ξέραμε, αφού για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται σε μοντέλο αυτής της σειράς υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, run flat ελαστικά και τετρακίνηση, στοιχεία που θεωρητικά αλλοιώνουν τον χαρακτήρα μιας M.

    Η Χ6 Μ, όπως η Χ6 και η Χ5, θα κατασκευάζεται στην Αμερική.
    Η εμφάνιση του αυτοκινήτου τρομερά επιβλητική, αφού οι τεράστιοι αεραγωγοί στον μπροστινό προφυλακτήρα, οι ζάντες 20in και οι πίσω διπλές μπούκες που πλαισιώνονται από διαχύτη κάνουν την Χ6 να δείχνει αθώα. Πρόκειται αναμφίβολα για την πιο προκλητική Μ των τελευταίων εποχών.
    Ανεβαίνεις στη θέση οδήγησης και το κλίμα είναι τυπικό Μ -πολυτελέστατο σαλόνι με όλα τα χειριστήρια γύρω σου να παραπέμπουν σε πιλοτήριο αεροσκάφους και το σηματάκι Μ στο τιμόνι να σου κλείνει το μάτι. Το χαμηλό ύψος της οροφής σε κάνει να νιώθεις όπως σε ένα coupe αλλά εδώ κάθεσαι πολύ ψηλά...
    Η αγωνιστική τεχνογνωσία και το πάθος των Γερμανών στη μηχανολογία επιτρέπει την κατασκευή μοτέρ που σαρώνουν όλα τα βραβεία κινητήρων και κάνουν τον ανταγωνισμό να παραμιλά, και το μοτέρ της Χ6 Μ υπάγεται σε αυτή την κατηγορία. Δεν μου αρέσει που δεν είναι ατμοσφαιρικός μα με τέτοια απόδοση ποιος νοιάζεται? Το ενδιαφέρον μας μάλιστα είναι έντονο επειδή αυτός θα είναι ο κινητήρας της επόμενης Μ5.
    Μόλις πατήσεις το starter button οι 8 κύλινδροι αρχίζουν να πάλλονται σε ψηλό ρελαντί μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι. Ο ήχος θυμίζει powerboat με ελεύθερες εξατμίσεις. Είναι πολύ καλό ένα αυτοκίνητο να σε φτιάχνει από την πρώτη στιγμή.
    Οι αλλαγές του αμιγώς αυτόματου κιβωτίου εκτελούνται πολύ ομαλά και η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές rpm είναι άψογη. Η άνεση από την ανάρτηση είναι άκρως ικανοποιητική, κάνοντάς σε να ξεχνάς ότι τα ελαστικά είναι run flat. Το σύστημα διεύθυνσης έχει σωστή αίσθηση και με την αμεσότητά του σε κάνει να ξεχνάς τον όγκο του αυτοκινήτου που πιλοτάρεις. Αεροδυναμικός θόρυβος υπάρχει, μα κρατούμε επιφυλάξεις επειδή τα αυτοκίνητα ήταν προπαραγωγής.
    Η πρώτη απάντηση της X6 M σε αυτούς που την πολεμούν στο οικολογικό πεδίο έρχεται από το trip computer. Η μέση κατανάλωση με 120km/h περιορίστηκε στα 13,7lt/ 100km, τιμή που ουδέποτε είχαμε διαπιστώσει στη μικρή Χ6 των 306Ps! Αυτό είναι πρόοδος, και εκθέτει όλους όσοι πετροβόλησαν την BMW πριν οδηγήσουν το αυτοκίνητο.
    Με το γκάζι βαθιά στο πάτωμα ο V8 βρυχάται και εκτοξεύει το βαρύ αμάξωμα. Το 4,7sec που ανακοινώνει η BMW για το 0-100 km/h δεν δείχνει εκτός πραγματικότητας. Η ροπή και ο τρόπος με τον οποίο αποδίδεται σε αφήνουν έκπληκτο, από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη αισθάνεσαι συνεχή ώθηση. Φυσικά οι αλλαγές σχέσης εκτελούνται ταχύτατα και με ακρίβεια.

    Στόχος ήταν να κατασκευαστεί το πιο σπορ SUV και η BMW το κατάφερε κοιτάζοντας στα ίσα ακόμα και την Cayenne Turbo. Η Χ6 Μ έχει εντυπωσιακά οικονομική κατανάλωση καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες, εντυπωσιακή ποιότητα κατασκευής, άριστα μηχανικά μέρη, απίστευτη πολυτέλεια και εξαιρετικό κύρος. Ωστόσο στις συνθήκες όπου την οδηγήσαμε της έλειπε το DNA των Μ όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα.


    Πηγή:EVO magazine
    Attached Images Attached Images
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP