Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ειναι τα αυτοκινητα πλεον σχεδιασμενα να χαλανε ??

Ψήφισαν
42. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ναι.

    27 64,29%
  • Οχι.

    3 7,14%
  • Πριν ληξει η εγγυηση το πουλαω...

    0 0%
  • Ασε μας τωρα, εχουμε τα προβληματα μας...

    1 2,38%
  • Δεν ειναι τοσο απλο.

    11 26,19%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Αυτοκινητα φτιαγμενα για να χαλανε ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H απλοτητα ειναι μαγεια!
    Δε νομιζω ομως οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες τον δρομο τον ακολουθησαν απολυτως μονες τους. Τους τον υποδειξαμε και εμεις...
    Τι εννοω?
    Οτι στηριξαμε κατα καιρους οποιοδηποτε ηλεκτρονικο γκατζετ εσκαγε μυτι, κραζοντας το μοντελο που δεν το ειχε. Το αντικτυπο στις πωλησεις εκανε τις αυτοκινητοβιομηχανιες να καταλαβουν τι θελουν οι καταναλωτες.
    "Αυτο δεν εχει ηλεκτρικα πισω παραθυρα". " Αυτο ειναι καλυτερο εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση...!?!?". "Ρε αυτο δεν εχει ουτε παρκιγκ κοντρολ...." "Θα παρεις αυτοκινητο τη σημερον ημερα χωρις ενσωματωμενο gps?? Και τι θα το κολας στο παρπριζ???"
    "Πλακα κανεις οτι ανοιγεις καπο και δε σε ενημερωνει για τη σταθμη λαδιου..."
    "Βαλαν ολοι engine start κουμπι και οι αλλοι οι μ@λ@κες(στην ταδε εταιρεια) φτιαχνουν ακομα κουβαδες που θελουν κλειδι?"
    Θεματα συζητησεων που γινονται. Και οταν κινουταν η αγορα φαινοταν και στις πωλησεις....
    Καταληξαμε στο σημειο τα ηλεκτρικα παραθυρα να ειναι βασικοτερα απο τα πισω δισκοφρενα. Το clima να μετραει παραπανω απο τη γεωμετρια της αναρτησης.
    Το ενσωματωμενο gps οι αισθητηρες βροχης και το κουμπι που αυξανει την υποβοηθηση στο τιμονι ειναι πανω απο οποιαδηποτε αισθηση.
    Που σιγα την αισθηση που μπορεις να παρεις πισω απο ενα ηλεκτρουδραυλικο τιμονι, ενα ηλεκτρικο γκαζι και ενα φρενο που τσαρουχωνει με το που χαιδευεις...
    Τελος παντων δε θα πω κατι αλλο για τα συγχρονα αυτοκινητα γιατι και εγω συγχρονο οδηγω.
    Δεν ειναι ομως τοσο απλο το πραγμα για μενα γιατι θεωρω πως το αυτοκινητο που δε χαλαει κανεις μας δεν θα το επαιρνε σημερα.
    Αν καποιος σημερα παρουσιασει ενα πραγματικο αυτοκινητο θα κινδυνεψει με καταστροφη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 25-06-11 στις 11:00

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Driver M (25-06-11), GiannisRob (25-06-11), nikos1400 (25-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    μπορει η τεχνολογια να ξεκινησε για το καλο της αυτοκινησης..αλλα μηπως ομως αργοτερα οι εταιριες εγιναν "αδηφαγες" και ειπαν οτι εφοσον ζητανε το κατι παραπανω οι καταναλωτες θα πρεπει να βγαλουμε χρηματα και απο εκει????δηλαδη περα απο την αγορα του αυτοκινητου να πληρωνεις και καθε τρεις και λιγο για ανταλλακτικα τα οποια μπορει να απεχουν πολυ απο τα παλια αλλα που σε βαθος χρονου ειναι καταδικασμενα εξ αρχης να βγαλουν προβλημα???

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Stamatis (20-07-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    η προσωπικη μου αποψη ειναι η εξης..

    επειδη εζησα τις εποχες οπου ο πατερας μου ειχε ενα audi 80 του 86..το οποιο ηταν 1.6λτ και 70hp 8v..με ελαχιστο εξοπλισμο και το αντιστοιχο της bmw δεν ειχε πολλα παραπανω (σαφως καλυτερο αμαξι απο το audi τοτε ξεκαθαριζω)..τοτε εγινε το μεγαλο "μπαμ" απο τους ιαπωνες που αρχιζουν και δινουν φουλ τεχνολογια στο λαο και σε πληρως ανταγωνιστικες τιμες..η αποβαση στην ευρωπη ηταν με το carina e του 92 αν θυμαμαι καλα που ηταν το πρωτο σοβαρο αμαξι που βγηκε απο τους ιαπωνες..γιατι τα αλλα ηταν για κοτετσια..και οι ιαπωνες εριξαν το βαρος εκει..στην τεχνολογια ..και οχι στο στριψιμο η στο σασι βγαζοντας πολυ κατωτερα σε αυτα τα σημεια αμαξια απο τους ευρωπαιους (γιατι πολυ απλα δεν ειχαν μεταλευματα..τα οποια αγοραζαν!!!!)..ποιος δεν θυμαται τα ιαπωνικα στην εθνικη που "πεταγαν" μετα απο καποια χιλιομετρα..η απαντηση της ευρωπης ηταν σταδιακα να βγαλουν και αυτοι περισσοτερη τεχνολογια στα φτηνα τους αμαξια...και σιγα σιγα φτανουμε στο σημερα οπου ενα μικρο αμαξι τα εχει ολα..το τιμημα ειναι απλα να πληρωνουμε για αυτες τις ανεσεις πολλα παραπανω...

    αρα θεωρω οτι και οι καταναλωτες ειναι θυματα του marketing....

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αυτό θ αρέσει στον Άρη το Σατανά

    Πελάτης μου με Golf 6 1.4tsi DSG διετίας και 28Κ χλμ παραπονιόταν τελευταία ότι στις αλλαγές το αμάξι πατινάρει. Τελικά αποφάσισε να το πάει συνεργείο και τον ενημέρωσαν ότι πάει για αλλαγή ο δίσκος / δίσκοι του dsg. Κόστος 900e + 600e η εργασία. Ευτυχώς είναι με leasing και δε πληρώνει μία. Το αμάξι οδηγείται κατά 80% από τη γυναίκα του (εξαιρετικά χαλαρά), ενώ και ο ίδιος δε το χει βάλει ποτέ ούτε καν στο πρόγραμμα sport.

    Παλαιότερα είχε golf gti 5 dsg χωρίς κανένα πρόβλημα. Από το συνεργείο τον ενημέρωσαν ότι το gti έχει υγρού και όχι ξηρού τύπου όπως τα απλά 1.4tsi, γι αυτό και σπάνια θα παρουσιαστεί βλάβη.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP