H απλοτητα ειναι μαγεια!
Δε νομιζω ομως οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες τον δρομο τον ακολουθησαν απολυτως μονες τους. Τους τον υποδειξαμε και εμεις...
Τι εννοω?
Οτι στηριξαμε κατα καιρους οποιοδηποτε ηλεκτρονικο γκατζετ εσκαγε μυτι, κραζοντας το μοντελο που δεν το ειχε. Το αντικτυπο στις πωλησεις εκανε τις αυτοκινητοβιομηχανιες να καταλαβουν τι θελουν οι καταναλωτες.
"Αυτο δεν εχει ηλεκτρικα πισω παραθυρα". " Αυτο ειναι καλυτερο εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση...!?!?". "Ρε αυτο δεν εχει ουτε παρκιγκ κοντρολ...." "Θα παρεις αυτοκινητο τη σημερον ημερα χωρις ενσωματωμενο gps?? Και τι θα το κολας στο παρπριζ???"
"Πλακα κανεις οτι ανοιγεις καπο και δε σε ενημερωνει για τη σταθμη λαδιου..."
"Βαλαν ολοι engine start κουμπι και οι αλλοι οι μ@λ@κες(στην ταδε εταιρεια) φτιαχνουν ακομα κουβαδες που θελουν κλειδι?"
Θεματα συζητησεων που γινονται. Και οταν κινουταν η αγορα φαινοταν και στις πωλησεις....
Καταληξαμε στο σημειο τα ηλεκτρικα παραθυρα να ειναι βασικοτερα απο τα πισω δισκοφρενα. Το clima να μετραει παραπανω απο τη γεωμετρια της αναρτησης.
Το ενσωματωμενο gps οι αισθητηρες βροχης και το κουμπι που αυξανει την υποβοηθηση στο τιμονι ειναι πανω απο οποιαδηποτε αισθηση.
Που σιγα την αισθηση που μπορεις να παρεις πισω απο ενα ηλεκτρουδραυλικο τιμονι, ενα ηλεκτρικο γκαζι και ενα φρενο που τσαρουχωνει με το που χαιδευεις...
Τελος παντων δε θα πω κατι αλλο για τα συγχρονα αυτοκινητα γιατι και εγω συγχρονο οδηγω.
Δεν ειναι ομως τοσο απλο το πραγμα για μενα γιατι θεωρω πως το αυτοκινητο που δε χαλαει κανεις μας δεν θα το επαιρνε σημερα.
Αν καποιος σημερα παρουσιασει ενα πραγματικο αυτοκινητο θα κινδυνεψει με καταστροφη...