Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ειναι τα αυτοκινητα πλεον σχεδιασμενα να χαλανε ??

Ψήφισαν
42. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ναι.

    27 64,29%
  • Οχι.

    3 7,14%
  • Πριν ληξει η εγγυηση το πουλαω...

    0 0%
  • Ασε μας τωρα, εχουμε τα προβληματα μας...

    1 2,38%
  • Δεν ειναι τοσο απλο.

    11 26,19%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Αυτοκινητα φτιαγμενα για να χαλανε ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.

  2. #2
    Εγγραφή
    06-05-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    115
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.
    Τα αυτοκινητα δεν χαλανε αλλα καποιους τους συμφερει να χαλασουν. Οταν παει ο καημενος ο ασχετος και αγοραζει 320 Ε92 και του λενε αλλαγη λαδιων στις 25000 χιλιομετρα, το αυτοκινητο αυτο πεταει την αξιοπιστια του στα σκουπιδια κυριολεκτικα...

  3. The Following User Says Thank You to DRAKOULAS For This Useful Post:

    nikos1400 (24-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως η διαφορά είναι απλή !
    Τα παλιά αυτοκίνητα είχαν αντοχή στον χρόνο, αλλά όχι αξιοπιστία !
    Τα σημερινά είναι αξιόπιστα αλλά δεν αντέχουν στον χρόνο !!

    Φυσικά, χωρίς να λάβουμε υπόψη μας την εξέλιξη που στο μεταξύ υπήρξε ( π.χ. σε ηλεκτρονικά συστήματα ,σχεδιασμό κλπ).
    Το γεγονός ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιό αξιόπιστα επιβεβαιώνεται άλλωστε και απο τα μεγάλα διαστήματα σέρβις.
    Παράλληλα όμως αν ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας αρχίσει να ζητάει.......κλαψ'τα Χαράλαμπε.
    Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
    το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
    για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
    γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
    που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
    70,000 χλμ ?

    Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κυρ Αντωνη μου, οπως λεει κι ο Δρακουλας,
    το οτι μου λενε εμενα να το μηγαινω καθε 25,000 χλμ
    για σερβις, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο,
    γιατι η εγγυηση μηχανικων ληγει στα 3 χρονια το πολυ
    που εγω εχω κανει το περισσοτερο...να πουμε ποσα ?
    70,000 χλμ ?

    Γι'αυτο λεω, μηπως ειναι και αυτο μερος του 'σχεδιου' ??
    Υπόψη ότι εγώ δεν μιλάω καν για θέματα που εμπίπτουν σε βασικές μηχανολογικές γνώσεις του καταναλωτή που είναι πιθανόν να αγνοεί, πχ αλλαγές λαδιών, βαλβολίνων κλπ, αλλά για μεγάλες τεχνικές βλάβες με ανταλλακτικά που χρήζουν αντικατάστασης και που συχνά - πυκνά συμβαίνουν εκτός εγγύησης.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ακούσω πεμφέ πήρες μεγάλε αν δε μπορείς να το συντηρήσεις ας μην το έπαιρνες, γιατί μικροαστοί είμαστε ένα αμάξι μπορούμε να το συντηρήσουμε, όχι μλκες καταναλωτές (λέμε τώρα..).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    bill_m3 (24-06-11), halkida116mpack (25-06-11), nikos1400 (24-06-11), Nino (24-06-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο δεν εννοώ αυτό.
    Παλιά, κάθε 5.000 χλμ αλλάζαμε λάδια. Οχι γιατί είμασταν σχολαστικοί, αλλά γιατί έτσι επέβαλαν οι κατασκευαστές.
    Για να κάνουμε ένα ταξίδι 300 - 500 χλμ. έπρεπε πρώτα να επισκεφτούμε τον μηχανικό για σέρβις. Και πάλι υπήρχε πιθανότητα να σπρώξουμε για να γυρίσουμε σπίτι μας.
    Και τα 70.000 χλμ που αναφέρεις τα κάναμε όχι σε 3 αλλά σε 10 χρόνια.

  8. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    nikos1400 (24-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP