Tα σπασμενα της Αμερικης τα πληρωνει το europe απο οτι φαινεται...
Tα σπασμενα της Αμερικης τα πληρωνει το europe απο οτι φαινεται...
Eleni (25-06-11)
Δεν συμφωνω μαζι σου... Η πρωτη εταιρεια που το εφαρμοσε ηταν η Audi. Κρατησε το σερβις για 3 -4 χρονια αλλα το στατησε. Πιστευω ειανι ο ανταγωνισμος και η ζητηση.
Η BMW στη Βορεια Αμερικη εχει το καλυτερο σερβις και εξυπηρετηση απο ολες τις Ευρωπαικες, Ιαπωνικες, Αμερικανικες εταιριες. Αυτος εναι και ο λογος που οι πωλησεις ειναι ανεβασμενες.... Δεν ξερω για Ευρωπη και ειδικα για Ελλαδα, αλλα δεν πιστευω οτι υπαρχει υγιεις ανταγωνισμος........ Παιρνουμε οτι ..... μας σερβιρουν........!!!!
535xi (12-12-11)
Φυσικα ολα αυτα ειναι στο πλαισιο του ανταγωνισμου..Αλλα θεωρω εξευτελιστικο
να αγοραζω στην ελλαδα ενα Ε92 3.16 32.000 (~46.000$) με 2 χρονια εγγυηση (δεν αναφερω τα inspection) οπου πολλες φορες ο ελληνας ντιλερ κανει το κινεζο και δεν καλυπτει ελλατωματικα parts ή αστοχια υλικου ενω στο US αγοραζεις 28αρι Ε92 με 26,5Κ (37.600$) + 4 χρονια εγγυηση..
Ειναι χαοτικη διαφορα..
Εδω πρωτον δεν υπαρχει Ε92 3.16, 3.18, 3.20..... δεν τα εισαγουν.....
Ε92 υπηρχε 3.23 το οποιο σταματησε και αυτο. Σε Ε92 υπαρχει μονο 3.28 και 3.35.
Μπορω να σου πω για το 328xi το οποιο εχω με ολα τα εξτρα..... δερμα, ηλιοοροφη, Premium and cold packages, navigation και μερικα αλλα ψιλοπραγματακια, κοστιζει γυρω στα $ 49,000 με 4 χρονια εγγυηση και ολα τα σερβις πληρωμενα.... οτι και να χαλασει, απλα στο αλλαζουν. Μπορω να σου πω απο δικη μου πειρα, εχω αλλαξει μεχρι και ολες τις λαμπες πορειας, φρενων , αλλαγη λαδιων, φρενων, υαλοκαθαριστηρες κ. λ. π.........
Συμφωνω οτι ειναι χαοτικη η διαφορα. Εδω ειναι ακριβη η ωρα που χρεωνουν αν εχει ληξη η εγγυηση και συνεχιζεις να πηγαινεις στην αντιπροσωπεια....
535xi (12-12-11), A8hnaios (26-06-11), Panos 316T (25-06-11)