εγω θα συμφωνησω σε μεγαλο βαθμο με το δρακουλα..
ναι ειναι πιο αξιοπιστα τα σημερινα αυτοκινητα..για ρωτηστε οσους ειχαν καρμπυρατερ να σας πουν τι εκαιγαν και για ποτε ξερυθμιζοντουσαν...πχ..
ναι τα καινουργια αμαξια ειναι προιοντα...αποτελεσματικα μεν..ανοστα δε..και εκει ερχεται ο παραγοντας βαρος..ενα βαρυ αμαξι ειναι οτι χειροτερο...και αντι οι βιομηχανιες να κοιταξουν να τα κανουν πιο ελαφρια κοιτανε να βγαλουν αλογα για να καλυψουν αυτο το σφαλμα..το βαρος καταπονει τα λαστιχα, τις αναρτησεις, τα μοτερ..και φυσικα αναγκαζει τις βιομηχανιες να αναβαθμισουν ολα αυτα..η γνωση υπαρχει...τα υλικα (ανθρακονημα-αλουμινιο), η τεχνογνωσια στα μοτερ, η αεροδυναμικη (βλεπε formula 1)...απλα για λογους budget μας προσφερουν κατι ημιμετρο...και το ιδιο ισχυει για την παθητικη ασφαλεια...γιατι σε ολα κυβερναει το χρημα...
και στον παραγοντα βαρος 1 εταιρια εκανε την αρχη χαλωντας την πιατσα και αυτη ειναι η mazda..ας ελπισουμε και οι υπολοιπες να συμμορφωθουν σιγα σιγα