Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 60

Θέμα: Ανάρτηση για Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..
    και το χειροφρενο τι το εχεις????αν εχεις καλο χειροφρενο..καθε φορα που βγαζει μουτρα τραβας και ξαναρχιζεις το αναποδο!!!θελει λιγο συνηθεια αλλα σε σωζει!

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Tι ιδιαιτεροτητες εχει μια αναρτηση ντριφτ?
    Ρωταω σε σχεση με μια πισταδικη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 21-06-11 στις 11:18
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    nikos1400 (21-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tι ιδιαιτεροτητες εχει μια αναρτηση ντριφτ?
    Ρωταω σε σχεση με μια πισταδικη...
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...

  5. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    manos///3 (21-06-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...
    Αρα παιρνεις μια αναρτηση με 2 way , δηλαδη ξεχωριστη ρυθμιση bamp / rebound και τοποθετεις ελατηρια στη λιμπρες που επιθυμεις.

    Δηλαδη θελω να πω πως δεν ειναι αναγκη μια αναρτηση να εχει ονομασια απο το εργοστασιο ως ντριφταδικη.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα παιρνεις μια αναρτηση με 2 way , δηλαδη ξεχωριστη ρυθμιση bamp / rebound και τοποθετεις ελατηρια στη λιμπρες που επιθυμεις.

    Δηλαδη θελω να πω πως δεν ειναι αναγκη μια αναρτηση να εχει ονομασια απο το εργοστασιο ως ντριφταδικη.
    ακριβως!!..υπαρχουν βεβαια..αλλα δεν νομιζει οτι αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Στην αναρτηση πληρωνεις βασικα 2 πραγματα.

    1. Την ερευνα και την τεχνογνωσια αυτων που την εφτιαξαν

    2. Την αντοχη της στη καταπονηση.


    Αν το αμορτισερ ειναι αζωτου ειναι πιο ακριβο. Το αζωτο συμπεριφερεται καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες απο οτι το λαδι.
    Αν το αμορτισερ ειναι μονη μπουκαλα εσωτερικα ''ακουει'' στις ρυθμισεις πιο ευκολα απο το αντιστοιχο αμορτισερ διπλης μπουκαλας.

    Τα περισσοτερα χρηματα προοριζονται για το αμορτισερ. Αυτο ελεγχει το ελατηριο.
    Τα ελατηρια αντε να κοστιζουν 200-300 ευρω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 21-06-11 στις 14:28
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. The Following 3 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    chief (21-06-11), kloukakis (21-06-11), m-power_01 (21-06-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    οριστε και μια αναρτηση που παιζει στο d1 ιαπωνιας

    https://www.carstudio-usa.com/d-max/sus/index.html

  11. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    kloukakis (21-06-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα παιρνεις μια αναρτηση με 2 way , δηλαδη ξεχωριστη ρυθμιση bamp / rebound και τοποθετεις ελατηρια στη λιμπρες που επιθυμεις.

    Δηλαδη θελω να πω πως δεν ειναι αναγκη μια αναρτηση να εχει ονομασια απο το εργοστασιο ως ντριφταδικη.
    Ναι Μανο εννοειται...αλλα αυτες οι αναρτησεις με ξεχωριστη ρυθμιση bound-rebound συνηθως ειναι αρκετα ακριβες οποτε δεν συμφερει.Για ντριφτ παιρνεις μια ετοιμη και το πολυ πολυ αλλαζεις ελατηρια με σκληροτερα.Εγω επειδη το βγαζω ακομη στους αθανατους Ελληνικους μας δρομους παραμενω στις 550lbs ελατηριο και προσθεσα αντιστρεπτικες για να το κανω σκληροτερο αλλα και να παραμεινουν οι θολοι μου ανεπαφοι
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...
    Ουσιαστικα η ντριφταδικη αναρτηση εχει πολλες ομοιοτητες με την πισταδικη αλλα 2 βασικες διαφορες:Το bound σκληρο(ξεκολλαει ευκολα) και το rebound μαλακο(τ'αναποδο ισχυει στην πισταδορικη) ωστε να μπορει να πλαναρει περισσοτερο οπως λεει και ο φιλος Νικ200 και τα καλαμια της ειναι χοντρυτερα(τα δικα μου ειναι 54mm σε σχεση με τα 48mm της κανονικης D2 για μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση της πλαγιολισθησης.Επισης πρεπει να μπορει να δουλευει κανονικα με extreme χαμηλωμα ειδικα μπροστα,να μην ''μπισταει'' που λενε και στο χωρο,ειδικα οταν το καμπερ μπροστα ξεπερναει τις 2.5 μοιρες.Επισης αυτες οι εταιρειες που βγαζουν τετοιες αναρτησεις στις στελνουν πακετο με ελατηρια σκληροτερα πισω(πιο εντονα υπερστροφικα χαρακτηριστικα) πχ εμενα εχει 486lbs-550lbs μπρος πισω και με δυνατοτητα να παραγγειλω αλλα 3 διαφορετικα σετ που φτανουν μεχρι τις 1012lbs!! για αποκλειστικη χρηση πιστας...Σε τετοιες φτηνες αναρτησεις ΔΕΝ μπορεις να επεμβεις στο bound-rebound γι'αυτο και στην στελνουν ετσι ωστε να βολευει το μεγαλυτερο ποσοστο οδηγων(οι ντριφταδες ετσι κι αλλιως δεν κυνηγανε δευτερολεπτα).Οταν τρεχεις ομως σε αγωνες πιστας που το sec μετραει τοτε θες κατι απολυτα ρυθμισιμο στα μετρα σου και στα μετρα της πιστας(τι ανωμαλιες εχει,ποσο ψηλα και αγαρμπα ειναι τα κερμπ κτλ)
    Υ.Γ.1 Ρε Νικο δεν θιχτηκα απλα εχω κουραστει ν'ακουω γνωμες απο μηχανικους που δεν εχουν καν δοκιμασει ή ακουσει ή διαβασει για ενα προιον απλα το απορριπτουν ως αγνωστο....
    Υ.Γ.2 Η KW V3 ειναι μια αναρτηση δρομου και μονο!Τιποτα περισσοτερο και σαν τετοια εχει πολυ καλη συμπεριφορα.Για να γινει ντριφταδικη θελει πολλεεεες αλλαγες.Ρωτηστε τον Dr Yamastura τι εχει αλλαξει σ'αυτην για να γινει αυτο που θελει.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chief (21-06-11), kloukakis (21-06-11), nikos1400 (21-06-11)

  15. #10
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    (οι ντριφταδες ετσι κι αλλιως δεν κυνηγανε δευτερολεπτα).Οταν τρεχεις ομως σε αγωνες πιστας που το sec μετραει τοτε θες κατι απολυτα ρυθμισιμο στα μετρα σου και στα μετρα της πιστας(τι ανωμαλιες εχει,ποσο ψηλα και αγαρμπα ειναι τα κερμπ κτλ)
    ολη η ουσια και συμφωνω 1000%
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP