Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 60

Θέμα: Ανάρτηση για Μ3 Ε46

  1. #11
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Nik οι super drift βγαίνουν μόνο για Nissan-mazda απ οτι βλεπω
    https://www.tein.com/products/super_...rice_list.html. Ισχύει?

    Μπορεί οι αμορτησεράδες να μην τις δουλεύουν ή να μην θέλουν να τις δουλεύουν.
    Μικε εσύ τι λες για τις D2?

  2. #12
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    H KW V3 στο ebay έχει $2.500.....

  3. #13

    Προεπιλογή

    1) Αν φτιαχνεις csl για drift είναι λίγο κάπως να βάλεις D2 ...φτηνή ανάρτηση της σειράς made in taiwan αν δεν απατώμαι.

    2) Αφού λοιπόν θα το γδύσει έχε εδώ τον κόσμο ενήμερο για τα πράγματα που θα βγάλει και θα είναι προς πώληση.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    nik200 (20-06-11), nikos1400 (20-06-11)

  5. #14
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1) Ναι, αλλά δεν νομίζω να είναι του επιπέδου αυτού που θα καταλάβει την διαφορά και μιλάμε για υπερδιπλάσια τιμή...

    2)Σπυράκο το αμάξι το είδα να μπαίνει στο συνεργείο σώβρακο, απο το εσωτερικό έβλεπες το μηχανοστάσιο. Δεν είχε ούτε κάθισμα οδηγού, το έφεραν οδηγώντας το με μια ζάντα(ουτε καν BMW) για κάθισμα. Δεν έχει μείνει ούτε τασάκι.... Αν το ήξερα πριν γίνει το κακό θα μίλαγα!

  6. #15
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιατι το smg δεν βοηθαει για drift χρηση?? αφου εχει και χειροκινητη λειτουργεια

  7. #16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι το smg δεν βοηθαει για drift χρηση?? αφου εχει και χειροκινητη λειτουργεια
    Χωρις συμπλεκτη δεν μπορεις να κάνεις δυο βασικά πράγματα...
    power clutch kick το γνωστο συμπλεκταρισμα .
    και δευτερον δεν μπορεις να τραβηξεις χειροφρενο

  8. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Thomelef (21-06-11)

  9. #17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Ναι, αλλά δεν νομίζω να είναι του επιπέδου αυτού που θα καταλάβει την διαφορά και μιλάμε για υπερδιπλάσια τιμή...

    2)Σπυράκο το αμάξι το είδα να μπαίνει στο συνεργείο σώβρακο, απο το εσωτερικό έβλεπες το μηχανοστάσιο. Δεν είχε ούτε κάθισμα οδηγού, το έφεραν οδηγώντας το με μια ζάντα(ουτε καν BMW) για κάθισμα. Δεν έχει μείνει ούτε τασάκι.... Αν το ήξερα πριν γίνει το κακό θα μίλαγα!
    χμ... απλά τα μεταξωτά βρακιά... Δηλαδη χτίζεις ενα προτζεκτ καρ που ξεκιναει απο 50Κ και κολλάει στο βασικο που ειναι η ανάρτηση?
    Ενταξει βέβαια ,δικαίωμα του.

    Κρίμα...πάει το σαλονάκι

  10. #18
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι tein ειναι οι drift spec...για ψαξε αν τις βγαζει για 46αρι..λογικα ναι..
    οι d2 με οσους μηχανικους-αμορτισεραδες εχω μιλησει δεν τις εχουν σε εκτιμηση..εξου και η πολυ χαμηλη τιμη!!!
    Ρε Νικολά ποιοι το λενε αυτο??Οι Ελληναρες που δεν ξερουν ουτε καν πως κατασκευαζεται μια αναρτηση ή πως δουλευει???Και μετα προτεινουν για ντριφτ KW3 με πλαστικα top mounts και ελατηρια maximum 400lbs??Πλακα κανετε??Επειδη τη φοραω τη D2 drift spec και την εχετε δει οι περισσοτεροι στ'αμαξι μου,δεν θα πω κουβεντα παραπανω.....Τουλαχιστον μεχρι να δω τεχνικα καταρτισμενα επιχειρηματα εναντια στην D2 και οχι λογια απο αεριτζηδες μηχανικους και ''επαγγελματιες'' του χωρου(οταν εψαχνα για τοποθετηση ΚΑΝΕΙΣ απ'τους γνωστους δεν την γνωριζαν!Τωρα εχουν κι αποψη πια??)...Για ψαχτειτε λιγο με ντριφταδικα αυτοκινητα του εξωτερικου τι φορανε....
    Υ.Γ. Το 2001 εψαχνα αναρτηση για το Punto GT μου και ειχα καταληξει τοτε σε μια αγνωστη μαρκα της ταξης των 800 ευρω...Ολοι οι γνωστες μου λεγανε να μην την βαλω,και θα μπλεξω και μπλα,μπλα,μπλα κλασικη Ελληνικη ξερολια....Μαντεψτε ποια αναρτηση ηταν!Η KW2(δεν υπηρχε ακομη KW3)!Τελικα εβαλα OSRAV coilover με 1000 ευρω τοτε!.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Panos 316T (21-06-11), pilot (21-06-11)

  12. #19
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρις συμπλεκτη δεν μπορεις να κάνεις δυο βασικά πράγματα...
    power clutch kick το γνωστο συμπλεκταρισμα .
    και δευτερον δεν μπορεις να τραβηξεις χειροφρενο
    Ενταξει αμα εχει πολυ δυναμη μπορει να κανει ντριφτ και χωρις χρηση χειροφρενου και συμπλεκταρισματος.....ειδικ αμα ειναι κανα τουρμπατο Μ3....απλως εκει που θα τα χρειαστει(οταν ''χασει'' τα μουτρα στην εισοδο με πολλα!) θα βλαστημαει τη στιγμη που δεν το'κανε χειροκινητο...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. #20
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP