Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..
Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ειχα μια υποψια οτι εχουν πλαστικα top mount η kw3 γιατι καπου εδιναν ξεχωριστα τα μεταλλικα και λεο 2κ ευρω με πλαστικα top ελεος!! και με φορτιο 400Lbs που το 46 θα θελει 500-550 τουλ.
Για την τειν τι να πει κανει σχεδον κορυφη αλλα θα εφαρμοζει η θα θελει ψηλοπατεντα?
Tι ιδιαιτεροτητες εχει μια αναρτηση ντριφτ?
Ρωταω σε σχεση με μια πισταδικη...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 21-06-11 στις 11:18
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
nikos1400 (21-06-11)
επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..
α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...
manos///3 (21-06-11)
Στην αναρτηση πληρωνεις βασικα 2 πραγματα.
1. Την ερευνα και την τεχνογνωσια αυτων που την εφτιαξαν
2. Την αντοχη της στη καταπονηση.
Αν το αμορτισερ ειναι αζωτου ειναι πιο ακριβο. Το αζωτο συμπεριφερεται καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες απο οτι το λαδι.
Αν το αμορτισερ ειναι μονη μπουκαλα εσωτερικα ''ακουει'' στις ρυθμισεις πιο ευκολα απο το αντιστοιχο αμορτισερ διπλης μπουκαλας.
Τα περισσοτερα χρηματα προοριζονται για το αμορτισερ. Αυτο ελεγχει το ελατηριο.
Τα ελατηρια αντε να κοστιζουν 200-300 ευρω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 21-06-11 στις 14:28
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
chief (21-06-11), kloukakis (21-06-11), m-power_01 (21-06-11)
Ναι Μανο εννοειται...αλλα αυτες οι αναρτησεις με ξεχωριστη ρυθμιση bound-rebound συνηθως ειναι αρκετα ακριβες οποτε δεν συμφερει.Για ντριφτ παιρνεις μια ετοιμη και το πολυ πολυ αλλαζεις ελατηρια με σκληροτερα.Εγω επειδη το βγαζω ακομη στους αθανατους Ελληνικους μας δρομους παραμενω στις 550lbs ελατηριο και προσθεσα αντιστρεπτικες για να το κανω σκληροτερο αλλα και να παραμεινουν οι θολοι μου ανεπαφοι![]()
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....