Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 60

Θέμα: Ανάρτηση για Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι το smg δεν βοηθαει για drift χρηση?? αφου εχει και χειροκινητη λειτουργεια
    Χωρις συμπλεκτη δεν μπορεις να κάνεις δυο βασικά πράγματα...
    power clutch kick το γνωστο συμπλεκταρισμα .
    και δευτερον δεν μπορεις να τραβηξεις χειροφρενο

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Thomelef (21-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χωρις συμπλεκτη δεν μπορεις να κάνεις δυο βασικά πράγματα...
    power clutch kick το γνωστο συμπλεκταρισμα .
    και δευτερον δεν μπορεις να τραβηξεις χειροφρενο
    Ενταξει αμα εχει πολυ δυναμη μπορει να κανει ντριφτ και χωρις χρηση χειροφρενου και συμπλεκταρισματος.....ειδικ αμα ειναι κανα τουρμπατο Μ3....απλως εκει που θα τα χρειαστει(οταν ''χασει'' τα μουτρα στην εισοδο με πολλα!) θα βλαστημαει τη στιγμη που δεν το'κανε χειροκινητο...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. #3
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..

  5. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..
    Δεν το μαζευει αυτος.....αλλα ο τοιχος απεναντι!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. #5
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το μαζευει αυτος.....αλλα ο τοιχος απεναντι!

    Ειχα μια υποψια οτι εχουν πλαστικα top mount η kw3 γιατι καπου εδιναν ξεχωριστα τα μεταλλικα και λεο 2κ ευρω με πλαστικα top ελεος!! και με φορτιο 400Lbs που το 46 θα θελει 500-550 τουλ.
    Για την τειν τι να πει κανει σχεδον κορυφη αλλα θα εφαρμοζει η θα θελει ψηλοπατεντα?

  7. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτο πηγα να πω με προλαβες αμα πεταξει μουτρα πως το μαζεβει γιατι με ημιαυτοματο αμολαει περισσοτερο το αμαξι και μη εχοντας συμπλεκτη για κλωτσιμα δυσκολα τα πραγματα ..
    και το χειροφρενο τι το εχεις????αν εχεις καλο χειροφρενο..καθε φορα που βγαζει μουτρα τραβας και ξαναρχιζεις το αναποδο!!!θελει λιγο συνηθεια αλλα σε σωζει!

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Tι ιδιαιτεροτητες εχει μια αναρτηση ντριφτ?
    Ρωταω σε σχεση με μια πισταδικη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 21-06-11 στις 11:18
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    nikos1400 (21-06-11)

  10. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tι ιδιαιτεροτητες εχει μια αναρτηση ντριφτ?
    Ρωταω σε σχεση με μια πισταδικη...
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...

  11. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    manos///3 (21-06-11)

  12. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...
    Αρα παιρνεις μια αναρτηση με 2 way , δηλαδη ξεχωριστη ρυθμιση bamp / rebound και τοποθετεις ελατηρια στη λιμπρες που επιθυμεις.

    Δηλαδη θελω να πω πως δεν ειναι αναγκη μια αναρτηση να εχει ονομασια απο το εργοστασιο ως ντριφταδικη.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. #10
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιγραμματικα..αρχικα πρεπει να χαμηλωνει αρκετα το αμαξι..για αποφυγη τουμπας..οσο πιο κατω το κεντρο βαρους τοσο το καλυτερο ως λογικο..επισης πρεπει το αμαξι να ειναι πολυ σκληρο σαν αισθηση..δηλαδη μικρη διαδρομη..ουτως ωστε οταν πλαναρει το αμαξι και να μην πλαγιαζεις και να σπαει και την προσφυση αρκετα ευκολα..εξ ου και πολλοι κοβαν τα ελατηρια!!! που φυσικα ειναι λαθος..απο κει και περα πρεπει να παιξεις πολυ με το rebound..γιατι στις μεταφορες η στα φρενα το αμαξι να μην γινεται απολυτο..δηλαδη το rebound να ειναι σχετικα ηπιο...προσοχη οχι να "αποροφαει" αλλα ουτε και να "κλωτσαει" το πισω μερος..δηλαδη πχ..τα πισταδικα αμαξια ισως και να θελουν πιο πολυ rebound για τοποθετηση αλλα σε πολυ χαλαροτερη αναρτηση...και με το χαλαροτερη εννοω σε διαδρομη οχι σε σκληροτητα τοσο!!!γενικα το στησιμο ενος drift car ειναι σπαζοκεφαλια..και παντα βελτιωνεις η προσαρμοζεσαι σαν οδηγος..

    α και ολα αυτα που αναφερω πρεπει να δουλεψουν μαζι με ενα μπροστινο συστημα με πολυ caber..που κανουν την δουλεια ενος αμορτισερα ακομα δυσκολοτερη...
    Ουσιαστικα η ντριφταδικη αναρτηση εχει πολλες ομοιοτητες με την πισταδικη αλλα 2 βασικες διαφορες:Το bound σκληρο(ξεκολλαει ευκολα) και το rebound μαλακο(τ'αναποδο ισχυει στην πισταδορικη) ωστε να μπορει να πλαναρει περισσοτερο οπως λεει και ο φιλος Νικ200 και τα καλαμια της ειναι χοντρυτερα(τα δικα μου ειναι 54mm σε σχεση με τα 48mm της κανονικης D2 για μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση της πλαγιολισθησης.Επισης πρεπει να μπορει να δουλευει κανονικα με extreme χαμηλωμα ειδικα μπροστα,να μην ''μπισταει'' που λενε και στο χωρο,ειδικα οταν το καμπερ μπροστα ξεπερναει τις 2.5 μοιρες.Επισης αυτες οι εταιρειες που βγαζουν τετοιες αναρτησεις στις στελνουν πακετο με ελατηρια σκληροτερα πισω(πιο εντονα υπερστροφικα χαρακτηριστικα) πχ εμενα εχει 486lbs-550lbs μπρος πισω και με δυνατοτητα να παραγγειλω αλλα 3 διαφορετικα σετ που φτανουν μεχρι τις 1012lbs!! για αποκλειστικη χρηση πιστας...Σε τετοιες φτηνες αναρτησεις ΔΕΝ μπορεις να επεμβεις στο bound-rebound γι'αυτο και στην στελνουν ετσι ωστε να βολευει το μεγαλυτερο ποσοστο οδηγων(οι ντριφταδες ετσι κι αλλιως δεν κυνηγανε δευτερολεπτα).Οταν τρεχεις ομως σε αγωνες πιστας που το sec μετραει τοτε θες κατι απολυτα ρυθμισιμο στα μετρα σου και στα μετρα της πιστας(τι ανωμαλιες εχει,ποσο ψηλα και αγαρμπα ειναι τα κερμπ κτλ)
    Υ.Γ.1 Ρε Νικο δεν θιχτηκα απλα εχω κουραστει ν'ακουω γνωμες απο μηχανικους που δεν εχουν καν δοκιμασει ή ακουσει ή διαβασει για ενα προιον απλα το απορριπτουν ως αγνωστο....
    Υ.Γ.2 Η KW V3 ειναι μια αναρτηση δρομου και μονο!Τιποτα περισσοτερο και σαν τετοια εχει πολυ καλη συμπεριφορα.Για να γινει ντριφταδικη θελει πολλεεεες αλλαγες.Ρωτηστε τον Dr Yamastura τι εχει αλλαξει σ'αυτην για να γινει αυτο που θελει.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chief (21-06-11), kloukakis (21-06-11), nikos1400 (21-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP