Πολύ ομορφοτερο το RS3 και με το κιβώτιο αυτό πραγματικά πυροβολεί....
Πολύ ομορφοτερο το RS3 και με το κιβώτιο αυτό πραγματικά πυροβολεί....
η ιδαφορα του 1 sec στο γυρο και επισης η διαφορα στα πλευρικα G
δειχνουν τον διαφορετικο προσανατολισμο των αυτοκινητων
οπως λεει και στο αρθρο
".....the RS3 is a good choice but its a destination car rather than a journey car , in the M1 the journey is the destination...."
την τιμή της πλευρικής επιτάχυνσης την προσέξατε?![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Παρακαλώ αν υπάρχει οφθαλμίατρος στο club να βάλει μια προσφορά στο αντίστοιχο τμήμα γιατί μάλλον με γελούν τα μάτια μου.
Εντάξει Στέφανε, είπαμε, respect στο τετρακίνητο RS3 που στα χέρια του καθενός γίνεται υπερόπλο και που σε λίγο θα κυκλοφορεί τσιπαρισμένο στους ελληνικούς δρόμους από πλούσιους 20χρονους, ψάχνοντας για ανυποψίαστα θύματα.
Αλλά από που κι ως που ομορφότερο από την 1Μ? Κοίτα λίγο τη φωτογραφία με το πήδημα και πες μου τι βλέπεις. Εγώ βλέπω ένα καθαρόαιμο από το M division με τα φαρδειά του φτερά, τα τερατώδη του λάστιχα και κάποια αεροδυναμικά στοιχεία για τα οποία ξοδεύτηκαν εκατοντάδες ώρες σε πίστες και σύραγγες. Ένα καθαρόαιμο που βασίστηκε σε ένα σοβαρό αυτοκίνητο (Μ3) και που δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά 1 που κυκλοφορεί δίπλα μας. Και δίπλα βλέπω ένα Audi Α3 με μοτέρ από ΤΤ, ζαντολάστιχα από RS5, ledάκια και μεγάλους προφυλακτήρες με αεραγωγούς των οποίων το μέγεθος ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥ Α3 1.6.
Άσε μας λοιπόν ρε Στέφανε με το 'πανέμορφο' RS3 σου σε παρακαλώ. Άσε μας και μόλις έφαγα. Για το δε κιβώτιο τα 'χω ξαναπεί στο παρελθόν... Κι εμένα μου άρεσαν στην αρχή οι γρήγορες αλλαγές, η ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και το σκάσιμο κατά το ανέβασμα από την εξάτμιση, αλλά μετά από τρεις μήνες δε μπορούσα να πιστέψω πόσο αναντικατάστατο είναι τελικά το manual.
Καλά εντάξει, δεν το λες και καθαρόαιμο Μ, το 1Μ!
Αν το RS3 έχει μοτέρ από ΤΤ και ζαντολάστιχα από RS5, τότε το 1Μ έχει μοτέρ από Ζ4 sDrive35is και πίσω άξονα από Μ3.
Αντικειμενικά τώρα, όσο καλό οδηγικά και να είναι το 1Μ, δεν παύει να μην είναι όσο καθαρόαιμο όσο ένα ατμοσφαιρικό Μ3. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όπλο, και μακράν πιο διασκεδαστικό από ένα RS3!
![]()
Thomelef (19-06-11)
Ρε τρελλοκομείο ξέρεις την τρέλλα μου με τα BMW από την πρώτη μέρα που με γνώρισες όταν εσύ είχες ΤΤ!!! Χα χα
Παρόλα αυτά το RS3 είναι πολύ πιο φουσκωμένο από το A3 Sportsback!
To δε κιβώτιο είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, είτε λέγεται DSG, PDK ή DCT όπως και να το κάνουμε.
Τα 2 αμάξια είναι εντελώς 2 διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων και θεωρώ την Audi ότι βγάζει τα ομορφότερα station από όλες τις εταιρίες
Και μην αρχίσετε να μου ποστάρετε E91 M pack γιατί κ αυτό μ αρέσει.
Αλλά σε stock μορφή το RS3 μ αρέσει πάρα πολύ και είναι κ τούμπανο, όπως και το 1Μ μ αρέσει και το έχω δηλώσει εδώ και πολύ καιρό!