τα μπουζί κύριοι, στα 25κ χιλιόμετρα αρχίζουν να παραδίδουν πνεύμα.
είναι κάτι σαν τις αλλαγές λαδιών που προτείνει το εργοστάσιο κάθε 20κ, καθώς και το lifetime
για τις βαλβολίνες του σαζμάν.
αν τα μπουζί δεν έχουν θέμα και αλλάξεις πολαπλασιαστές, δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να
συμβεί - εμφανιστεί βλάβη. μην ακούτε τι λένε διάφοροι μηχανικοί. ότι μπορεί να πάθει ένα
μπουζί με 5 - 10 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζοντας πολαπλασιαστές, το ίδιο μπορεί να πάθει και το
καινούριο...