
Αρχικό μήνυμα απο
yannisv
Το πρόβλημα με τα κομπιάσματα στις χαμηλές στροφές καθώς και τα check engine (ειδικά όταν αυτά επιτείνονται στα 30000 χλμ περίπου είναι κυρίως λόγω των πρώτων ελαττωματικών παρτίδων από πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί επίσης καλό είναι να αλλάζονται στα 50 και όχι στα εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αυτά από την δική μου προσωπική εμπειρία με την πρώην μου (Ε92).
Κάθε 60.000 χλμ λέει ρε συ Γιάννη να αλλάζονται τα μπουζί, όχι κάθε 100.000 που λογικά θα έχουν γίνει λιώμα.
Αλλά και πάλι και τα 60κ σχετικά πολλά είναι.
45-50 όπως λες είναι το ιδανικό.
Και υπόψιν, όταν αλλάζετε πολλαπλασιαστή να αλλάζετε οπωσδήποτε και το μπουζί, ειδάλλως υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί εκ νέου βλάβη!
the more people agree with me
the more I think I'm wrong