Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 64

Θέμα: E90....περιμενωντας το θαυμα

  1. #51
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για τα μόνα 9Χάρια που δεν έχω ακούσει να έχουν θέματα, είναι τα Μ3.
    κάποια θέματα τα συγχωρώ, εφόσων καλύπτονται με την εγγύηση. θεωρώ απαράδεκτο όμως,
    σε καινούριο αμάξι, να υπάρχουν ελλατωματικά parts που δεν καλύπτονται, όπως και το γεγονός
    να υπάρχουν προβλήματα ανάφλεξης, και γενικότερα θέματα που αφορούν τον κινητήρα, τα
    οποία δεν είναι και λίγα απ'ότι έχω δεί και διαβάσει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #52
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    γινονται κα σε αλλες φιρμες παραπονα για βλαβες σε καινουρια και μαλιστα συχνες και σοβαρες.
    ειναι σπαστικο και "αδικο" για εναν που πληρωνει φιρμα σαν την bmw να εχει καρτα διαρκειας σε συνεργεια ...
    εδω λοιπον η προσωπικη μου αποψη ειναι ποτε καινουριο..ποναει περισσοτερο αν σου βγαζει ζημιες ...
    φιλικα
    εντελως τυχαια διαβασα στο "τρωκτικο" μια αναρτηση απο δυσαρεστημενο πελατη Σκοντα:
    Με την παρόν επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους σκέφτονται να μπουν στην διαδικασία να ακουμπήσουν τα πολύτιμα χρήματά τους για να αγοράσουν ένα SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI.Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον Φεβρουάριο του 2010. Μετά από ένα μήνα (800 χιλ) το αυτοκίνητο έβγαλε ένα θόρυβο που εγώ από τις λίγες γνώσεις που έχω κατάλαβα ότι ήταν από το διαφορικό του αυτοκινήτου. Κατευθείαν πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA όπου το συνεργείο διαπίστωσε ότι έφταιγαν τα ελαστικά του αυτοκινήτου και όχι το διαφορικό έπειτα από αυτό εγώ δεν ξανά ασχολήθηκα διότι αν είναι δυνατόν να αλλάξω τα καινούρια λάστιχα που είχε το αυτοκίνητο. Με την συμπλήρωση πέντε μηνών περίπου από την αγορά (8000 χιλ) την ώρα που ταξίδευα ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα και μετά από λίγο κάνει ένα (μπαμ) και μένει το αυτοκίνητο χωρίς να παίρνει μπροστά χωρίς να γυρνά η μίζα καν. Αφού ήρθε εταιρία μεταφοράς και πήρε το αυτοκίνητο το πήγε στο συνεργείο της SKODA και την επόμενη ημέρα που πήρα τηλ για να ρωτήσω τι έγινε μού λέει ο μηχανικός του συνεργείου. «Δεν ξέρεις τι έπαθε;» Όχι του λέω «ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΓΗΚΕ Η ΜΠΙΕΛΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ».Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως ένιωσα εκείνη την ώρα. Τόσο πίκρα που έδωσα 23.000 ευρώ να αγοράσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τέλος πάντων μετά από συζητήσεις με τα κεντρικά της SKODA ΒΙΑΜΑΡ μου είπαν ότι θα αλλάξουνε τον κινητήρα. Εντάξει τους λέω και έτσι έβαλαν τον καινούριο κινητήρα στο αυτοκίνητο που φυσικά δεν είχε την συμπεριφορά που είχε ο αρχικός κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά άμα έχεις καεί τι να κάνεις το αποδέχεσαι. Ο αρχικός θόρυβος όμως που είχε το αυτοκίνητο που τους έλεγα ότι ήταν από το διαφορικό δεν σταμάτησε αλλά γίνονταν πιο έντονος. Δεν άντεξα κύριοι και πήγα και αντικατέστησα τα λάστιχα όπου μου έλεγαν ότι φταίνε για τον θόρυβο με καινούρια. Με τα που τα έβαλα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο περίμενα να μην ξανά ακούσω τον θόρυβο αυτό. Όμως για ακόμα μία φορά ένιωσα πίκρα διότι ο θόρυβος παρέμεινε ο ίδιος. Τότε πήγα σε αυτό το περίφημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της SKODA και τους λέω τώρα τι είναι; Και τι μου απαντάν «σώπα ρε το διαφορικό είναι;» δεν είναι για γέλια; Τότε ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μπαίνει μέσα στο αμάξι και μου λέει πάμε και με πάει σε ένα συνεργείο που κάνει ευθυγραμμίσεις σε φορτηγά και αυτοκίνητα για να βγάλει εκείνο το συνεργείο το πόρισμα τι είχε το αμάξι. Δεν είναι τραγικό; Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο να απευθύνεται σε συνεργείο πάσης φύσεως οχημάτων. Φυσικά και εκείνος μόνο που τον έκανα μία βόλτα κατάλαβε ότι ήταν από το διαφορικό. Η ουσία είναι ότι η SKODA ΒΙΑΜΑΡ αρνείται να μου αλλάξει το διαφορικό που είναι στην εγγύηση αλλά θέλει να το επισκευάσει. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση σε όσους θέλουν να αγοράσουν ένα SKODAΥπάρχουν άλλες εταιρίες που με λιγότερα χρήματα παίρνεις πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν θα πονέσεις ότι και αν σου συμβεί γιατί το έχεις πληρώσει πολύ χαμηλά και που εκτιμούν τον πελάτη και δεν τον βλέπουν μόνο στην τσέπη.
    πηγη:https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/20...a-octavia.html

    ...ειναι η γκαντεμια του καινουργιου που οτι μαρκα και να ειναι,εαν κατι ειναι να παει στραβα,θα διπλωσει και ενα ακομη και ακομη ενα και παει λεγοντας....φυσικα η σχολαστικη συντηρηση δεν ειναι πανακεια αλλα βοηθαει οπως και να το κανουμε να αποφευχθουν μελλοντικα προβληματα.

  3. #53
    Εγγραφή
    16-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    648
    Thanked
    704
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Άφησα το αμαξι τελικα να αδειασει ολο το ντεποζιτο μιας και πολλοι ελεγαν πως μπορει να εφταιγε το καυσιμο μιας και εβαζα παλια απο πολλα βενζιναδικο ενω το τελευταιο χρονο εχο σταθερο βενζιναδικο.Ετυχε να βαλω 2-3 φορες εκτος θεσσαλονικης λογο ταξιδιου μονο.Οσο πλησιαζε προς το τερμα ρεταριζε ολο κ πιο πολλυ.Αφου φουλαρα το αμαξι προσθεσα και ενα το wurth injection cleaner.To αφησα για κανα 5λεπτο στο ρελαντι και μετα ξεκινησα παλι.Το αμαξι λειτουργουσε καλητερα,ειχα παλι ενα στιγμιαο κομπιασμα μεταξυ 1500-2000στροφων αλλα κατα τη διαρκεια της διαδρομης χανοταν το κομπιασμα.
    Μιλισαμε και με την αντιπροσωπεια και μας ειπαν οτι θα το χρεωσουν 360 ευρω αντι 510....δεν θα χρεωσουν την τοποθετηση και το κερδος απο το ανταλλακτικο κ το αφηνουν σε τιμη κοστους.Αν και απο οσο ξερω ο αισθητηρας nox στα b.m.w ειναι της Siemens κοστιζει κοντα στα 250 ευρω το πολυ....αρα παλι εχουν κερδος.

  4. #54
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή και εγώ θα γίνω γραφικός





    Και το επισημαίνω απο τώρα οτι με εσάς τους δύο όπως και με κανένα άλλο μέλος δεν έχω καμία προσωπική διαφωνία!

    Πάμε να σας πω το ποίημα τώρα!

    Κατά καιρούς διαβάζουμε για αλλαγμένα χιλιόμετρα, για βαψίματα, για δήθεν ατρακάριστα.
    Ποιός σας είπε οτι αυτά δεν συμβαίνουν και στα καινούρια με τα υποτιθέμετα 0χλμ στο καντράν!
    Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι εταιρίες σου λένε "δεν χρειάζεται στρώσιμο"? Εξελιχθήκανε τόσο τα μέταλλα που δεν αφήνουν τα κλασικά γρέζια και ρινίσματα στο λάδι όταν είναι καινούρια?
    Και το λεω αυτό γιατί κάποιος απο εσάς σίγουρα έχει κάνει restoration σε έναν κινητήρα, λοιπόν αδερφέ μου για πές μου όποιος και αν είσαι γιατί δεν άλλαζες ταχύτητα πάνω απο 2500rpm και πήγαινες λες και κουβαλούσες αυγά?
    Γιατί το μοτέρ το έφτιαξα απο την αρχή θα μου πείς και το στρώνω! Οκ πάσο αλλά και η εταιρία καινούριο μοτέρ έβγαλε που δεν πήρε μπροστά ακόμα (κλασική ατάκα αντιπροσωπείας) και σου λέει δεν θέλει στρώσιμο!

    Το συμπέρασμα λοιπόν? Δικό σας!

    Ρίχνετε ένα σκασμό λεφτά για καινούριο αμάξι και καταντάτε να ρίχνετε άλλες 2 φορές τα ίδια χρήματα για επισκευές!
    Βάλε 1-2 χιλιαρικάκια ακόμα, τράβα στο εργοστάσιο της BMW και πάρτο απο εκεί απο την γραμμή παραγωγής και φέρτο με ευλάβεια Ελλάδα! Τότε θα χεις καινούριο αυτοκίνητο!

    Πληρώνεις καινούριο και παίρνεις μεταχειρισμένο με σβησμένα χιλιόμετρα!
    Ας μην πω για τις συνθήκες μεταφοράς με πλοία και κοντέινερ και δη πανω σε νταλίκες στην εθνική οδό που αν σου κάτσει νταλίκα φοβάσαι να προσπεράσεις μην σου ρθει κανα αμάξι πάνω σου γιατί ούτε καν είναι δεμένα!


    Μην μου αρχίσετε σας παρακαλώ τώρα οτι δεν γίνονται αυτά και λέω μπαρούφες, το ξέρετε καλά ειδικά οι παλαιότεροι τι συμβαίνει....
    Ειδικά στον Πειραιά στο λιμάνι πόσα κάρτερ και προφυλακτήρες ξύνανε κάτω όταν βγαίνανε απο το καράβι και μετά πάνω στην νταλίκα και μετά στα υπόγεια της αντιπροσωπείας να φτιαχτούν τα "σπασμένα"

    Ε36 εχω καρντασι!!

  5. #55
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου κραζουμε τη BMW, ας καταθεσω και εγω..

    Κατα καιρους διαβαζα στο zpost για "sticky steering". Δεν εδινα σημασια γιατι δεν ειχα προβλημα. Μη πω δεν ανοιγα καν το θεμα να το διαβασω. Το τελευταιο μηνα κατι νυχτες με πολυ σκισιμο σαν να ενιωθες ενα κολλημα..

    Στη Πανελληνια, στο γνωστο οικοπεδο που τα αφησαμε ολοι, με τον ηλιο νταλα που λεμε και στο χωριο.. το αμαξι εβρασε. Ειχε μεινει τοσες ωρες.. οταν ηρθε η ωρα να φυγουμε για να στριψεις το τιμονι επρεπε να παιζεις με τον Ζαμπιδη. Η επαναφορα ειχε θεμα μεχρι να κρυωσει το αμαξι.

    Γυρισα και ανοιξα zpost, οι Αμερικανοι σε : σκισιμο, θερμοκρασιες, χειμωνα με καλοριφερ στο τερμα ζεστο, εχουν προβλημα οπως ειχα εγω προχθες, sticky steering column η διαγνωση. Κοστος ανταλλακτικου καινουριου 1600¤, αρκετοι το εχουν αφησει ετσι ομως μιας και προβλημα εχεις οταν το αμαξι εχει βρασει, και μεχρι να κρυωσει λιγο.

    https://www.car-gadgets.gr/index.php...emart&Itemid=1

    πλακα πλακα ειναι παραδεκτο να συμβαινουν τετοιες καταστασεις τοσο συχνα σε αυτης της κατηγοριας τα αυτοκινητα...

  6. #56
    Εγγραφή
    08-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.025
    Thanked
    439
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα με τα κομπιάσματα στις χαμηλές στροφές καθώς και τα check engine (ειδικά όταν αυτά επιτείνονται στα 30000 χλμ περίπου είναι κυρίως λόγω των πρώτων ελαττωματικών παρτίδων από πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί επίσης καλό είναι να αλλάζονται στα 50 και όχι στα εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα.
    Αυτά από την δική μου προσωπική εμπειρία με την πρώην μου (Ε92).
    When people talk, listen completely. Most people never listen. Ernest Hemingway

  7. #57
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yannisv Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα με τα κομπιάσματα στις χαμηλές στροφές καθώς και τα check engine (ειδικά όταν αυτά επιτείνονται στα 30000 χλμ περίπου είναι κυρίως λόγω των πρώτων ελαττωματικών παρτίδων από πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί επίσης καλό είναι να αλλάζονται στα 50 και όχι στα εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα.
    Αυτά από την δική μου προσωπική εμπειρία με την πρώην μου (Ε92).
    Κάθε 60.000 χλμ λέει ρε συ Γιάννη να αλλάζονται τα μπουζί, όχι κάθε 100.000 που λογικά θα έχουν γίνει λιώμα.

    Αλλά και πάλι και τα 60κ σχετικά πολλά είναι.
    45-50 όπως λες είναι το ιδανικό.

    Και υπόψιν, όταν αλλάζετε πολλαπλασιαστή να αλλάζετε οπωσδήποτε και το μπουζί, ειδάλλως υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί εκ νέου βλάβη!
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα μπουζί κύριοι, στα 25κ χιλιόμετρα αρχίζουν να παραδίδουν πνεύμα.
    είναι κάτι σαν τις αλλαγές λαδιών που προτείνει το εργοστάσιο κάθε 20κ, καθώς και το lifetime
    για τις βαλβολίνες του σαζμάν.
    αν τα μπουζί δεν έχουν θέμα και αλλάξεις πολαπλασιαστές, δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να
    συμβεί - εμφανιστεί βλάβη. μην ακούτε τι λένε διάφοροι μηχανικοί. ότι μπορεί να πάθει ένα
    μπουζί με 5 - 10 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζοντας πολαπλασιαστές, το ίδιο μπορεί να πάθει και το
    καινούριο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #59
    Εγγραφή
    01-02-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι Γιάννη μην ξεχνάς όμως οτι εσύ είσαι σχολαστικός με το αυτοκίνητο......

    Δεν είμαστε όλοι τόσο "άρρωστοι" να μην το βγάζουμε έξω με βροχή που λέει ο λόγος....
    Στην πλειοψηφία τα καινούρια μοντέλα αποδικνείονται φόλες κάθε μέρα που περνάει!

    Έντελώς φιλικά
    ε90 316 2007 60000χλμ ακομα τιποτα απολυτος!!! ισως καποια να βγαινουν ελατοματικα αλλα μην τα ισοπεδονουμε κ ολα. συμφωνω παντος απολυτα για το ενδεχομενο ανακλυσεις που ουτε να το σκεφτουν θελουν οι δικοι μας...

  10. #60
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα μπουζί κύριοι, στα 25κ χιλιόμετρα αρχίζουν να παραδίδουν πνεύμα.
    είναι κάτι σαν τις αλλαγές λαδιών που προτείνει το εργοστάσιο κάθε 20κ, καθώς και το lifetime
    για τις βαλβολίνες του σαζμάν.
    αν τα μπουζί δεν έχουν θέμα και αλλάξεις πολαπλασιαστές, δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να
    συμβεί - εμφανιστεί βλάβη. μην ακούτε τι λένε διάφοροι μηχανικοί. ότι μπορεί να πάθει ένα
    μπουζί με 5 - 10 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζοντας πολαπλασιαστές, το ίδιο μπορεί να πάθει και το
    καινούριο...
    Kοίτα, στη διάρκεια παίζει τεράστιο ρόλο και η ποιότητα του μπουζί, το υλικό (ιριδίου ή όχι) κλπ.
    Εγώ άλλαξα λίγο πριν τα 45.000 χλμ παρότι ο μηχανικός επέμενε να μην τα αλλάξω ακόμα και τελικά είχε δίκιο μιας και ήταν σχεδόν σαν καινούρια!
    Αλλά προτίμησα να τα αλλάξω λίγο νωρίτερα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
    Απλά τα 20-25.000 αυτοκίνητα είναι για αυτοκίνητα σαν τα Μ, πειραγμένους κινητήρες κλπ.
    Για αυτοκίνητα στυλ 320 είναι πολύ λίγα, τουλάχιστον αυτό είδα στην πράξη.

    Τώρα για το θέμα με τους πολλαπλασιαστές, κι εγώ έτσι πίστευα.
    Πολλοί όμως που άλλαζαν και ξαναάλλαζαν πολλαπλασιαστές γιατί καίγονταν συνεχώς, μόλις άλλαξαν και μπουζί ταυτόχρονα δεν είχαν ξανά πρόβλημα.
    Γι'αυτό προτείνω και την αλλαγή αυτή, έστω και προληπτικά αφού το επιπλέον κόστος είναι αρκετά μικρό και σε πολλές περιπτώσεις υπήρξε αποτέλεσμα.
    Κι οκ, αν μιλάμε για τόσο καινούρια μπουζί ίσως να μην υπάρξει διαφορά, αν ο άλλος όμως έχει τα μπουζί 30.000+χλμ, τότε καλό είναι να τα αλλάξει αν έχει θέμα με πολλαπλασιαστές.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP