
Αρχικό μήνυμα απο
Jimmakos
Επειδή και εγώ θα γίνω γραφικός
Και το επισημαίνω απο τώρα οτι με εσάς τους δύο όπως και με κανένα άλλο μέλος δεν έχω καμία προσωπική διαφωνία!
Πάμε να σας πω το ποίημα τώρα!
Κατά καιρούς διαβάζουμε για αλλαγμένα χιλιόμετρα, για βαψίματα, για δήθεν ατρακάριστα.
Ποιός σας είπε οτι αυτά δεν συμβαίνουν και στα καινούρια με τα υποτιθέμετα 0χλμ στο καντράν!
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι εταιρίες σου λένε "δεν χρειάζεται στρώσιμο"? Εξελιχθήκανε τόσο τα μέταλλα που δεν αφήνουν τα κλασικά γρέζια και ρινίσματα στο λάδι όταν είναι καινούρια?
Και το λεω αυτό γιατί κάποιος απο εσάς σίγουρα έχει κάνει restoration σε έναν κινητήρα, λοιπόν αδερφέ μου για πές μου όποιος και αν είσαι γιατί δεν άλλαζες ταχύτητα πάνω απο 2500rpm και πήγαινες λες και κουβαλούσες αυγά?
Γιατί το μοτέρ το έφτιαξα απο την αρχή θα μου πείς και το στρώνω! Οκ πάσο αλλά και η εταιρία καινούριο μοτέρ έβγαλε που δεν πήρε μπροστά ακόμα (κλασική ατάκα αντιπροσωπείας) και σου λέει δεν θέλει στρώσιμο!
Το συμπέρασμα λοιπόν? Δικό σας!
Ρίχνετε ένα σκασμό λεφτά για καινούριο αμάξι και καταντάτε να ρίχνετε άλλες 2 φορές τα ίδια χρήματα για επισκευές!
Βάλε 1-2 χιλιαρικάκια ακόμα, τράβα στο εργοστάσιο της BMW και πάρτο απο εκεί απο την γραμμή παραγωγής και φέρτο με ευλάβεια Ελλάδα! Τότε θα χεις καινούριο αυτοκίνητο!
Πληρώνεις καινούριο και παίρνεις μεταχειρισμένο με σβησμένα χιλιόμετρα!
Ας μην πω για τις συνθήκες μεταφοράς με πλοία και κοντέινερ και δη πανω σε νταλίκες στην εθνική οδό που αν σου κάτσει νταλίκα φοβάσαι να προσπεράσεις μην σου ρθει κανα αμάξι πάνω σου γιατί ούτε καν είναι δεμένα!
Μην μου αρχίσετε σας παρακαλώ τώρα οτι δεν γίνονται αυτά και λέω μπαρούφες, το ξέρετε καλά ειδικά οι παλαιότεροι τι συμβαίνει....
Ειδικά στον Πειραιά στο λιμάνι πόσα κάρτερ και προφυλακτήρες ξύνανε κάτω όταν βγαίνανε απο το καράβι και μετά πάνω στην νταλίκα και μετά στα υπόγεια της αντιπροσωπείας να φτιαχτούν τα "σπασμένα"