Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 83

Θέμα: performance short shift

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
    Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  2. #2
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
    Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
    Χαίρομαι για την πρώτη σου πρόταση. Λυπάμαι για τη δεύτερη...
    Αλλά πώς ξέρεις ότι αξίζει όντως αφού τελικά εσύ δεν το έχεις βάλει?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andreas_E92 : 15-06-11 στις 00:57
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  3. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andreas_E92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαίρομαι για την πρώτη σου πρόταση. Λυπάμαι για τη δεύτερη...
    Αλλά πώς ξέρεις ότι αξίζει όντως αφού τελικά εσύ δεν το έχεις βάλει?
    Εκτος του οτι την ειχα κανει στο Λεον που ειχα πριν, την εκανα και στον ασσο, αλλα το προβλημα βγηκε μετα. Ενω κουμπωναν κανονικα οι 1η-3η-5η και οπισθεν, οι μπροστινες δλδ, οι 2-4-6 ειχαν σαν αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα το ακρο του λεβιε στις βιδες του αξονα μεταδοσης !!!!
    Η επισημη λυση ειναι ειδικη βαση στηριξης Bmw performance, κοστους 250 γιουριων, που δεν τα δινω. Η πατεντιαρικη λυση, ισως ειναι η αντικατασταση των βιδων στον αξονα με αλλεν, αντι εξαγωνων που εχει. Ισως το δοκιμασω καποτε.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω τι γινεται στον ασσο...αλλα στο 92αρι η αισθηση ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ για μενα τουλαχιστον
    Μικρυναν οι διαδρομες παρα πολυ και η αισθηση ηταν αρκετα σκληρωτερη και αγωνιαρικη....εκανε ενα τρελο ''κουμπωμα'' σε ολες τις ταχυτητες .....το θυμαμαι ακομα και φτιαχνομαι
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. #5
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτος του οτι την ειχα κανει στο Λεον που ειχα πριν, την εκανα και στον ασσο, αλλα το προβλημα βγηκε μετα. Ενω κουμπωναν κανονικα οι 1η-3η-5η και οπισθεν, οι μπροστινες δλδ, οι 2-4-6 ειχαν σαν αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα το ακρο του λεβιε στις βιδες του αξονα μεταδοσης !!!!
    Η επισημη λυση ειναι ειδικη βαση στηριξης Bmw performance, κοστους 250 γιουριων, που δεν τα δινω. Η πατεντιαρικη λυση, ισως ειναι η αντικατασταση των βιδων στον αξονα με αλλεν, αντι εξαγωνων που εχει. Ισως το δοκιμασω καποτε.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω τι γινεται στον ασσο...αλλα στο 92αρι η αισθηση ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ για μενα τουλαχιστον
    Μικρυναν οι διαδρομες παρα πολυ και η αισθηση ηταν αρκετα σκληρωτερη και αγωνιαρικη....εκανε ενα τρελο ''κουμπωμα'' σε ολες τις ταχυτητες .....το θυμαμαι ακομα και φτιαχνομαι
    Φτιάχτε με φτιάχτε με...
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  6. #6
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιας και προσπαθώ να αποφασίσω ποιο λεβιεδάκι να πάρω για το αμάξι, (είμαι ανάμεσα στο ZHP M Pack και το BMW Performance..) χάζευα λιγάκι στα Θέματα και για shortshifter, απ' ότι κατάλαβα έχει αρκετή διαφορά στην αίσθηση όταν αλλάζεις ταχύτητες..
    Σύμφωνα με αυτά που διάβασα, για E46 316ti χρειαζόμαστε μόνο το νέο part με την μπίλια και την πιο μακριά διαδρομή, σωστά? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, ε?
    Μπορούμε να βρούμε κάπου το part number του για να δούμε αν αξίζει να το παραγγείλουμε από Ελλάδα ή Ebay?
    Ευχαριστώ.

  7. #7
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και προσπαθώ να αποφασίσω ποιο λεβιεδάκι να πάρω για το αμάξι, (είμαι ανάμεσα στο ZHP M Pack και το BMW Performance..) χάζευα λιγάκι στα Θέματα και για shortshifter, απ' ότι κατάλαβα έχει αρκετή διαφορά στην αίσθηση όταν αλλάζεις ταχύτητες..
    Σύμφωνα με αυτά που διάβασα, για E46 316ti χρειαζόμαστε μόνο το νέο part με την μπίλια και την πιο μακριά διαδρομή, σωστά? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, ε?
    Μπορούμε να βρούμε κάπου το part number του για να δούμε αν αξίζει να το παραγγείλουμε από Ελλάδα ή Ebay?
    Ευχαριστώ.
    Διάβασε εδώ.
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...6008#post36008
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BabisStinson (20-08-12), mitsos_chania (20-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP