ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.
Εκτος του οτι την ειχα κανει στο Λεον που ειχα πριν, την εκανα και στον ασσο, αλλα το προβλημα βγηκε μετα. Ενω κουμπωναν κανονικα οι 1η-3η-5η και οπισθεν, οι μπροστινες δλδ, οι 2-4-6 ειχαν σαν αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα το ακρο του λεβιε στις βιδες του αξονα μεταδοσης !!!!
Η επισημη λυση ειναι ειδικη βαση στηριξης Bmw performance, κοστους 250 γιουριων, που δεν τα δινω. Η πατεντιαρικη λυση, ισως ειναι η αντικατασταση των βιδων στον αξονα με αλλεν, αντι εξαγωνων που εχει. Ισως το δοκιμασω καποτε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.
Μιας και προσπαθώ να αποφασίσω ποιο λεβιεδάκι να πάρω για το αμάξι, (είμαι ανάμεσα στο ZHP M Pack και το BMW Performance..) χάζευα λιγάκι στα Θέματα και για shortshifter, απ' ότι κατάλαβα έχει αρκετή διαφορά στην αίσθηση όταν αλλάζεις ταχύτητες..
Σύμφωνα με αυτά που διάβασα, για E46 316ti χρειαζόμαστε μόνο το νέο part με την μπίλια και την πιο μακριά διαδρομή, σωστά? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, ε?
Μπορούμε να βρούμε κάπου το part number του για να δούμε αν αξίζει να το παραγγείλουμε από Ελλάδα ή Ebay?
Ευχαριστώ.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
BabisStinson (20-08-12), mitsos_chania (20-08-12)