Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 83

Θέμα: performance short shift

  1. #71
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αααααα...

    και
    6) Έχω καλή μνήμη τελικά!
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  2. #72
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Βασικά νομίζω ότι υπήρχε και άλλο σχετικό thread όπου γινόταν αναφορά στην αλλαγή αυτή (αλλιώς από που θυμάμαι ότι το άλλαξες τελικά?) αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι...
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  3. #73
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andreas_E92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Δεν αφήνεις τίποτα να περάσει απαρατήρητο στο forum ε?
    2) Μιλάμε για Ε92 330 πάντα έτσι?
    3) Θυμάσαι κόστος?
    4) Μήηηηημπως έχεις και part number? (καλά μη βαράς!)
    5) Είχες αλλάξει μόνο το μοχλικό όπως φαίνεται στην φώτο που έβαλα πιο πάνω (το σίδερο δλδ για να συνεννοηθούμε) και είχες κρατήσει τα δέρματα και την φούσκα από το mpack σωστά?

    για την απάντηση!

    1..................ποτε!!
    2...................ΝΑΙ
    3....................75-80Ε
    4....................ΠΑΣ ΚΑΛΑ!!!!.........
    5....................Μονο μοχλικο...ολα τα αλλα ιδια

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Andreas_E92 (14-06-11)

  5. #74
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Για να δούμε τι θα δούμε. Έχω κάνει ερωτήσεις σχετικά εκεί που πρέπει και περιμένω νέα. Αν είναι καλά πάμε για μπάξιμο!
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  6. #75
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
    Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  7. #76
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΚΑΡΑλεει η μετατροπη αυτη.
    Δυστυχως στον ασσο μου δεν ειναι τοσο ευκολη. δεν αρκει μονο το "σιδερο", που το εχω και καθεται... σνιφ.
    Χαίρομαι για την πρώτη σου πρόταση. Λυπάμαι για τη δεύτερη...
    Αλλά πώς ξέρεις ότι αξίζει όντως αφού τελικά εσύ δεν το έχεις βάλει?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andreas_E92 : 15-06-11 στις 00:57
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  8. #77
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andreas_E92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαίρομαι για την πρώτη σου πρόταση. Λυπάμαι για τη δεύτερη...
    Αλλά πώς ξέρεις ότι αξίζει όντως αφού τελικά εσύ δεν το έχεις βάλει?
    Εκτος του οτι την ειχα κανει στο Λεον που ειχα πριν, την εκανα και στον ασσο, αλλα το προβλημα βγηκε μετα. Ενω κουμπωναν κανονικα οι 1η-3η-5η και οπισθεν, οι μπροστινες δλδ, οι 2-4-6 ειχαν σαν αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα το ακρο του λεβιε στις βιδες του αξονα μεταδοσης !!!!
    Η επισημη λυση ειναι ειδικη βαση στηριξης Bmw performance, κοστους 250 γιουριων, που δεν τα δινω. Η πατεντιαρικη λυση, ισως ειναι η αντικατασταση των βιδων στον αξονα με αλλεν, αντι εξαγωνων που εχει. Ισως το δοκιμασω καποτε.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  9. #78
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω τι γινεται στον ασσο...αλλα στο 92αρι η αισθηση ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ για μενα τουλαχιστον
    Μικρυναν οι διαδρομες παρα πολυ και η αισθηση ηταν αρκετα σκληρωτερη και αγωνιαρικη....εκανε ενα τρελο ''κουμπωμα'' σε ολες τις ταχυτητες .....το θυμαμαι ακομα και φτιαχνομαι
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  10. #79
    Εγγραφή
    25-01-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    142
    Thanked
    60
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτος του οτι την ειχα κανει στο Λεον που ειχα πριν, την εκανα και στον ασσο, αλλα το προβλημα βγηκε μετα. Ενω κουμπωναν κανονικα οι 1η-3η-5η και οπισθεν, οι μπροστινες δλδ, οι 2-4-6 ειχαν σαν αποτελεσμα να βρισκει ελαχιστα το ακρο του λεβιε στις βιδες του αξονα μεταδοσης !!!!
    Η επισημη λυση ειναι ειδικη βαση στηριξης Bmw performance, κοστους 250 γιουριων, που δεν τα δινω. Η πατεντιαρικη λυση, ισως ειναι η αντικατασταση των βιδων στον αξονα με αλλεν, αντι εξαγωνων που εχει. Ισως το δοκιμασω καποτε.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω τι γινεται στον ασσο...αλλα στο 92αρι η αισθηση ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ για μενα τουλαχιστον
    Μικρυναν οι διαδρομες παρα πολυ και η αισθηση ηταν αρκετα σκληρωτερη και αγωνιαρικη....εκανε ενα τρελο ''κουμπωμα'' σε ολες τις ταχυτητες .....το θυμαμαι ακομα και φτιαχνομαι
    Φτιάχτε με φτιάχτε με...
    Έχω 6cyl BMW... 4 στο αυτοκίνητο και 2 στην μηχανή!

  11. #80
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιας και προσπαθώ να αποφασίσω ποιο λεβιεδάκι να πάρω για το αμάξι, (είμαι ανάμεσα στο ZHP M Pack και το BMW Performance..) χάζευα λιγάκι στα Θέματα και για shortshifter, απ' ότι κατάλαβα έχει αρκετή διαφορά στην αίσθηση όταν αλλάζεις ταχύτητες..
    Σύμφωνα με αυτά που διάβασα, για E46 316ti χρειαζόμαστε μόνο το νέο part με την μπίλια και την πιο μακριά διαδρομή, σωστά? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, ε?
    Μπορούμε να βρούμε κάπου το part number του για να δούμε αν αξίζει να το παραγγείλουμε από Ελλάδα ή Ebay?
    Ευχαριστώ.

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP