Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 116

Θέμα: [E90]320si Πρόβλημα με καταλύτες?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νεοτερα ?

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νεοτερα ?
    Φίλε Ντίνο σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα μου (μέσω του αγαπητού Γιώργου - Gnx ).

    Όπως είδες, προφανώς αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα στο οποίο να σημειωθεί ότι το αμάξι έχει αυτή τη στιγμή 27.300km μόνο!

    Πρόβλημα με καυσαέρια δεν υπάρχει, η απόδοση - απόκριση είναι κανονική και αν εξαιρέσω ένα στιγμιαίο τρέμουλο (πολλαπλασιαστές; ) που εμφάνισε πριν ένα μήνα το οποίο δεν επαναλήφθηκε, όλα είναι εντάξει.

    Το λαμπάκι του κινητήρα ωστόσο, μόλις σβήσει στο διαγνωστικό, ανάβει πάλι μετά από 200-300 km πορείας.

    Για να μην επαναλαμβανόμαστε όμως κ γίνεται μονότονο το θρεντ, θα επικοινωνήσουμε σε προσωπικό επίπεδο για ερωτήσεις κ απορίες.

    Σε ευχαριστώ κ πάλι για την απόκριση.

    ps: Δύο αμάξια από τα 60-70 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κ παρουσιάζουν το ίδιο φαινόμενο κατά πόσο μπορεί να είναι τυχαίο;
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  3. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Ντίνο σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα μου (μέσω του αγαπητού Γιώργου - Gnx ).

    Όπως είδες, προφανώς αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα στο οποίο να σημειωθεί ότι το αμάξι έχει αυτή τη στιγμή 27.300km μόνο!

    Πρόβλημα με καυσαέρια δεν υπάρχει, η απόδοση - απόκριση είναι κανονική και αν εξαιρέσω ένα στιγμιαίο τρέμουλο (πολλαπλασιαστές; ) που εμφάνισε πριν ένα μήνα το οποίο δεν επαναλήφθηκε, όλα είναι εντάξει.

    Το λαμπάκι του κινητήρα ωστόσο, μόλις σβήσει στο διαγνωστικό, ανάβει πάλι μετά από 200-300 km πορείας.

    Για να μην επαναλαμβανόμαστε όμως κ γίνεται μονότονο το θρεντ, θα επικοινωνήσουμε σε προσωπικό επίπεδο για ερωτήσεις κ απορίες.

    Σε ευχαριστώ κ πάλι για την απόκριση.

    ps: Δύο αμάξια από τα 60-70 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κ παρουσιάζουν το ίδιο φαινόμενο κατά πόσο μπορεί να είναι τυχαίο;

    μπορεί να το έχουν βγάλει και τα απλά 320 Πάνο... δεν το ξέρεις.
    μη νομίζεις οτι ο καταλύτης του απλού είναι πιο φθηνός...

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορεί να το έχουν βγάλει και τα απλά 320 Πάνο... δεν το ξέρεις.
    μη νομίζεις οτι ο καταλύτης του απλού είναι πιο φθηνός...
    Σίγουρα, αλλά από όσο έχω διαβάσει σε διάφορα φόρα το κύριο πρόβλημα στα 320i αφορά σε πολλαπλασιαστές κ κολόνα τιμονιού.

    Όσων αφορά τα 320si, τουλάχιστον μέσα από τα φόρα έχω δει ότι είμαστε μετρημένοι στα δάχτυλα (το πολύ 10 αυτοκίνητα) και τα 2 εμφανίζουν αυτή την ιδιαιτερότητα γεγονός που μου προξενεί εντύπωση μιας κ μιλάμε για καταλύτη και όχι για λ, πολλαπλασιαστές ή κάποιο άλλο σύνηθες πρόβλημα. Μπορεί να είναι τυχαίο, μπορεί κ όχι.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP