Σελίδα 5 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

  1. #41
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαννη ποσα dollars σου βγηκε η ολοι φαση?
    Ολα μαζι $1560

  2. The Following User Says Thank You to zannis For This Useful Post:

    ΔημήτρηςΜ3 (25-01-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zannis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ολα μαζι $1560
    περίπου 1100 ευρω !

    Καλά να πάθουμε που καθόμαστε ακόμα εδώ και πληρώνουμε περιουσίες.

  4. #43
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν δε κανω λαθος το τελικο που εχεις ειναι τιτανιο η εχει μπουκες τιτανιου?

  5. #44
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δε κανω λαθος το τελικο που εχεις ειναι τιτανιο η εχει μπουκες τιτανιου?
    εχει μπουκες τιτανιου οπως το ειπες.

  6. #45
    Εγγραφή
    23-01-10
    Περιοχή
    BAYSIDE,NY
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    177
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    περίπου 1100 ευρω !

    Καλά να πάθουμε που καθόμαστε ακόμα εδώ και πληρώνουμε περιουσίες.
    Αστα φιλε φαντασου να μιλησουμε και τιμες Μ3 Μ6 Μ5 θα λιποθθμησουν πολοι

  7. #46
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν δεν κανω λαθος ειναι το τελικο ολο απο τιτανιο

    παντως κανει εξαιρετικο θορυβο και νομικζω οτι πλησιαζει πολυ το race της supersprint

  8. #47
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο Μ3 φοραω χταποδια απο την supersprint

    ειμαι χωρις καταλυτες μαμα μεσαιο και τελικο eisenmann race

    ο θορυβος τουλαχιστον μεσα δεν ειναι ενοχλητικος

    εξω ομως κατι γινεται

    βιντεακι η υπογραφη μου

    η αποσταση ειναι απο σταση στα 700 μετρα

  9. #48
    Εγγραφή
    05-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    160
    Thanked
    65
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εξατμιση στο Μ...

    ωραίο θέμα...

    1) χταπόδια δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να αλλαχτούν εκτός αν βγαίνεις πολύ πιο μπροστά απο τα μαμα spec του αυτοκινήτου( που δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις..)

    2) καταλύτες : hjs 100-200 cpi εξατμισάς να φτιάξει 2 σωλήνες να μπούν στις ΜΑΜΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ κ τελειωσες κ απο εκει...

    3) μεσαίο : η μαμα εξάτμιση ειναι όντως ΘΕΙΚΗ δεν υπάρχει κανένα θέμα πάνω σε αυτό
    όταν ομως αλλάζεις τους καταλύτες ή τους βγάζεις αλλάζεις την ταχύτητα κ τον τρόπο ροής του καυσαερίου με αποτέλεσμα το μαμα " Η " design να μην είναι σωστό για να εξισοροπεί αυτην την αλλαγή. το πιο σωστό μεσαίο ειναι το "X-pipe" by supersprint που κάνει το Χ ανεβαίνει σε διάμετρο η σωλήνα μονή πλεόν και κάνει balance exhaust fumes με την μεγαλύτερη ταχύτητα που έρχονται...τι σημαίνει αυτό : οτι χαμηλά θα "αδειάσεις λίγο αλλά ψηλά θα είναι πιο ομαλή η λειτουργία του αυτοκινήτου...α και κατι ψιλολόγια σε δύναμη μετά τις 6...

    3) τελικό : δεν υπάρχει σωτηρία καμία....το μαμα τελικό ειναι για σεμινάριο σε πυραύλους της NASA..αλλά...ειναι εξαιρετικά βαρύ...το οποιο aftermarket τελικό σου δίνει κάτι σε βάρος κ σε ήχο...απο άλογα τίποτα...οσο κ αν ακούω κάποιους να λένε οτι παπατζα θέλουν οι διαφορές ειναι 1-3 άλογα στον τροχο...η απόδειξη μπορεί να φανεί σε δυναμόμετρο πολύ εύκολα...άρα καταλήγεις σε ότι σου κάνει στην τσέπη πρώτα κ σε ήχο δεύτερο...μην πάς σε πολύ δυνατό τελικό θα τραβάς τα βυζία σου μετά απο λίγο...

    εγω φοράω custom χταπόδια πιο μεγάλης διαμέτρου με 63,5mm τελείωμα,εξω οι καταλύτες με 63,5 σωλήνα, supersprint Xpipe χωρίς καζάνι κ τελικό race lightweight supersprint...κ οταν ειναι για πίστα η για δυναμόμετρο το μονόμπουκο.....
    αλλα πρέπει να ακούσεις το race για να καταλάβεις σωστό ήχο στο αμάξι...
    γενικά θα πρότεινα το sport supersprint , el diadlo race, eisenmann race...

    αυτα...
    Νικο για να εχουμε καλυτερο αποτελεσμα σε ολο το φασμα των στροφων ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος μιλαμε παντα για μαμα m3 χωρις καμια αλλη βελτιωση

    1. μαμα εξατμιση με hjs καταλυτες 100 η 200?
    2. aftermarket τελικο με hjs καταλυτες 100 η 200?

    και αν εχεις και part number απο καταλυτες θα με βοηθουσε.

    Το λεω αυτο γιατι το να ειμαι καλυτερα μεταξυ 7000-8000 σαλ και απο εκει και κατω χειροτερα δεν μου λεει κατι.

  10. #49
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEO Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο για να εχουμε καλυτερο αποτελεσμα σε ολο το φασμα των στροφων ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος μιλαμε παντα για μαμα m3 χωρις καμια αλλη βελτιωση

    1. μαμα εξατμιση με hjs καταλυτες 100 η 200?
    2. aftermarket τελικο με hjs καταλυτες 100 η 200?

    και αν εχεις και part number απο καταλυτες θα με βοηθουσε.

    Το λεω αυτο γιατι το να ειμαι καλυτερα μεταξυ 7000-8000 σαλ και απο εκει και κατω χειροτερα δεν μου λεει κατι.
    για μενα παρε εβο

    περα απο την πλακα καταλυτες χταποδια απο σουπερσπριντ αλλα ξερεις Βαγγελη γιατι χρηματα μηλαμε

  11. #50
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποιός είναι ο Βαγγέλης;

Σελίδα 5 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP