Σελίδα 14 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 4121314151624 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 131 έως 140 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

  1. #131
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το λιγοτερο backpressure δεν ειναι παντα επιθυμητο. Ν/Α εχεις οχι turbo, μην μπερδευεσαι με τα υπερτροφοδοτουμενα συνολα. Ο εμπορας ειτε πουλαει SS ειτε πατατες θα εκθειαζει το προιον του. Μην λαμβανεις σοβαρα αυτα που λεει. Ακου εδω μεσα δυο-τρεις γνωμες απο καποιους που τα εχουν ηδη περασει αυτα. Ναι στους καταλυτες για αυξηση της αποδοσης, οκ για το x-pipe (που και to stock ειναι ηδη πολυ καλο, αλλα αν βαλεις το unresonated θα αλλαξεις λιγο και την χροια του ηχου). Τωρα αν εχεις αποφασισει να βαλεις και τελικο, να το βαλεις. Αλλα αυτο που θα παρεις ειναι κυριως droning και αυξημενο θορυβο/διαφορετικη χροια και οχι αλογα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος σε αυτο.
    Απόλυτα κατανοητός σε σημείο να με αποτρέπεις πλέον για το τελικό. Φυσικά ο έμπορος θέλει να πουλήσει. Κι εγώ έμπορος είμαι αλλά δεν λέω ανακρίβειες.. Όσο για το X-Pipe ναι το χωρίς καζανάκι θέλω να βάλω μια κι έχω δει ότι αυτό κάνει κάποια διαφορά..

  2. #132
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Milltek καταλύτες από που και πόσο ψωνίζουμε Ελλάδα ή Αγγλία?
    Λέω να τους πάρω από εδώ καθώς η διαφορά από όσους έχω ρητήσει έξω είναι σχετικά μικρή.
    Αυτός εδώ www.roadrunnermotorsport.co.uk μου τους στέλνει με 966 λίρες δηλαδή περίπου 1150 Ευρώ την στιγμή που ο "δικός" μας τους έχει 1380.
    Οπωσδήποτε δεν μου περισεύουν κάπου 230 Ευρώ αλλά αν πάω εκεί ελπίζω ότι θα κόψει κάτι και θα γλιτώσω και το ρίσκο της αποστολής ενώ θα έχω υποστηρίξει και μια ελληνική επιχείρηση...

  3. #133
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καλυτερα 100 cell ή 200 cell δλδ σε θεμα αποδοσης 100-200-decat εχει το ιδιο αποτελεσμα??

  4. #134
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι καταλυτες ειναι το μονο κομματι της εξατμισης που εχει κερδος σε αποδοση. Το λαμπακι που πιθανον να αναψει με την αλλαγη δεν επηρεαζει την αποδοση καθως η DME παιρνει δεδομενα απο τους pre-cat sensors και οχι απο τους post-cat για τυχον διορθωσεις. Αυτο το προβλημα(λαμπακι) μπορει να διορθωθει (post-cat sensors delete,το εχω ηδη κανει στο δικο μου).
    [/url]
    να ρωτησω αφου διορθωνουν οι pre-cat sensors τοτε οι post-cat sensors τι ρολο εχουν?απλα για την ενδειξη οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα στα καυσαερια ας πουμε??και κατι αλλο που μπορω να κανω post-cat sensors delete??και πως γινεται??

  5. #135
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να καταθέσω εδώ κι εγώ ότι δεν άντεξα παραπάνω και υπέπεσα στην "αμαρτία"!
    Παρήγγειλα καταλύτες Milltek από Αγγλία και μέχρι να έρθουν (θα μου πάρει 3-4 βδομάδες) έβαλα Supersprint μεσαίο X-Pipe χωρίς καζανάκι + τελικό Supersprint Racing
    Παρά λοιπόν την κουβέντα μας παραπάνω δεν κρατήθηκα και πήρα και το τελικό με την συμβολή βέβαια και του κου Ηλία (εισαγωγέα Supersprint) που βοήθησε στην τελική τιμή...
    Πρώτες εντυπώσεις:
    1. Η ποιότητα δείχνει εξαιρετική.
    2. Η προσαρμογή είναι facory bolt on..
    3. To drone (βοή) είναι περισσότερο ακριβώς όπως το αναφέρει ο turbodog ανάμεσα σε 2-3000rpm! Πριν και μετά είναι σαν "μαμά" με αποτέλεσμα να κάνεις ταξίδι με cruise control στις 3000 στροφες και πλήρη ησυχία!! Με λίγα λόγια σε γενικές γραμμές είναι περισσότερο ευχάριστο το γουργουρητό παρά κουραστικό εκτός από λίγες περιπτώσεις που πας να φορτώσεις μια 4η ψιλοκρεμσμένος από 2000rpm όπου μέχρι να περάσει ο δείκτης το 3 το μπασάρισμα είναι αρκετά έντονο. Πιστεύω όμως ότι μπορείς να προσαρμόσεις λίγο και την οδήγηση σου για να αποφεύγεις και αυτό..
    4. Ο ήχος μετά τις 5000 και τέρμα γκάζι είναι από ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ!!! Δεν υπάρχει. Παθαίνεις..!
    5. Η απόδοση πιστεύω ότι θα έχει νόημα και με την προσθήκη των καταλυτών που όπως λέτε όλοι κάνουν την διαφορά. Έχω την αίσθηση ότι ψηλά έχω κάτι καλύτερο αυτήν την στιγμή αλλά είναι και ο ήχος που σε "ντοπάρει" οπότε δεν γίνεσαι και πολύ αντικειμενικός.. Το θετικό για μένα είναι ότι ο φόβος μου για χάσιμο χαμηλά και μεταβολή της ροπής σε άλλο φάσμα ΔΕΝ συνέβη.

  6. #136
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    άντε καλορίζικα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Specialized (18-11-10)

  8. #137
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να καταθέσω εδώ κι εγώ ότι δεν άντεξα παραπάνω και υπέπεσα στην "αμαρτία"!
    Παρήγγειλα καταλύτες Milltek από Αγγλία και μέχρι να έρθουν (θα μου πάρει 3-4 βδομάδες) έβαλα Supersprint μεσαίο X-Pipe χωρίς καζανάκι + τελικό Supersprint Racing
    Παρά λοιπόν την κουβέντα μας παραπάνω δεν κρατήθηκα και πήρα και το τελικό με την συμβολή βέβαια και του κου Ηλία (εισαγωγέα Supersprint) που βοήθησε στην τελική τιμή...
    Πρώτες εντυπώσεις:
    1. Η ποιότητα δείχνει εξαιρετική.
    2. Η προσαρμογή είναι facory bolt on..
    3. To drone (βοή) είναι περισσότερο ακριβώς όπως το αναφέρει ο turbodog ανάμεσα σε 2-3000rpm! Πριν και μετά είναι σαν "μαμά" με αποτέλεσμα να κάνεις ταξίδι με cruise control στις 3000 στροφες και πλήρη ησυχία!! Με λίγα λόγια σε γενικές γραμμές είναι περισσότερο ευχάριστο το γουργουρητό παρά κουραστικό εκτός από λίγες περιπτώσεις που πας να φορτώσεις μια 4η ψιλοκρεμσμένος από 2000rpm όπου μέχρι να περάσει ο δείκτης το 3 το μπασάρισμα είναι αρκετά έντονο. Πιστεύω όμως ότι μπορείς να προσαρμόσεις λίγο και την οδήγηση σου για να αποφεύγεις και αυτό..
    4. Ο ήχος μετά τις 5000 και τέρμα γκάζι είναι από ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ!!! Δεν υπάρχει. Παθαίνεις..!
    5. Η απόδοση πιστεύω ότι θα έχει νόημα και με την προσθήκη των καταλυτών που όπως λέτε όλοι κάνουν την διαφορά. Έχω την αίσθηση ότι ψηλά έχω κάτι καλύτερο αυτήν την στιγμή αλλά είναι και ο ήχος που σε "ντοπάρει" οπότε δεν γίνεσαι και πολύ αντικειμενικός.. Το θετικό για μένα είναι ότι ο φόβος μου για χάσιμο χαμηλά και μεταβολή της ροπής σε άλλο φάσμα ΔΕΝ συνέβη.
    Kαλοφόρετα εύχομαι!

    Εάν μπορείς δώσε μας τις τιμές που σου κοστίσανε τα parts που έμπαξες όπως και τα στοιχεία του Ηλία ώστε να παίρνουμε κι άλλοι σειρά

    Ερώτηση: Μετά την αλλαγή του μεσαίου σου με το x pipe μήπως εξαφανίστηκε το χαρακτηριστικό rasp του m3? Σε ρωτάω διότι όπως έχω διαβάσει στην ανάλυση της μαμά εξάτμησης στο μεσαίο οφείλεται το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό στρίγκλισμα.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Specialized (18-11-10)

  10. #138
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    To τελικο ειναι το leightweight???

    Mε τους miltek εκανες τη καλυτερη επιλογη...Εγω εβαλα καταλυτες ss και τους πληρωσα 300 ευρω πανω...Ειναι ακριβως ιδιοι καταλυτες.

  11. #139
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    να ρωτησω αφου διορθωνουν οι pre-cat sensors τοτε οι post-cat sensors τι ρολο εχουν?απλα για την ενδειξη οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα στα καυσαερια ας πουμε??και κατι αλλο που μπορω να κανω post-cat sensors delete??και πως γινεται??
    Ο αισθητηρας μετα τον καταλυτη, εχει αλλη αναλυση (πολυ μικροτερη), δεν παιζει κανενα ρολο στην ρυθμιση του καυσιμου και η μονη του δουλεια ειναι να ελεγχει το αν δουλευει ο καταλυτης. Ακομα και να χαλασει, θα αναψει το λαμπακι αλλα ουτε η αποδοση του κινητηρα αλλαζει, ουτε η καταναλωση..αρα οι pre-cat ειναι για τα μειγματα και οι post-cat ελενχουν την θερμοκρασια των καυσαεριων για το αν δουλευει ο καταλυτης!!αρα το ερωτημα ειναι ποιος κανει post-cat delete?με gt1?

  12. #140
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To rasp χανεται στην περίπτωση που βάλεις το Resonated X-Pipe. Δηλαδή αυτό με το καζανάκι. Το είχα διαβάσει αυτό και ήταν κάτι που δεν ήθελα ούτε εγώ να χάσω ακουστικά κι έτσι έβαλα το NON Resonated που όχι μόνο δεν το αφαιρεί αλλά νομίζω ότι του έδωσε μάλιστα...! Για την τιμή μπορώ να την αναφέρω κι εδώ αν κι εφόσον μου επιτρέψουν οι moderators αλλιώς πολύ ευχαρίστως pm

  13. The Following User Says Thank You to Specialized For This Useful Post:

    EVERGET (18-11-10)

Σελίδα 14 από 33 ΠρώτηΠρώτη ... 4121314151624 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP