υπαρχει λογος που ξεκιναει με τις ζαντες?
υπαρχει λογος που ξεκιναει με τις ζαντες?
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
Nαι.
Πάντα το πλύσιμο του αυτοκινήτου ξεκινά από τις ζάντες, ουτωσώστε να μην είναι ήδη πλυμένο-στεγνωμένο το υπόλοιπο αμάξωμα και να γεμίσει νερά και καθαριστικά από το πλύσιμο των ζαντών.
Ιδίως καθαριστικά, τα οποία είναι κι αρκετά ισχυρά και πρέπει να ξεπλυθεί καλά η τριγύρω περιοχή των θόλων και των φτερών αφού ενδέχεται να έχει πέσει κι εκεί κάποια ποσότητα.
Γι'αυτό πλένεις μετά το αμάξωμα, ώστε να ξεπλυθεί καλά και η περιοχή γύρω από τη ζάντα και να είναι οκ.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong




Και εκτός από αυτού, αν ξεκινήσεις να πλένεις τις ζάντες αφού έχεις τελειώσει με το αυτοκίνητο, κινδυνεύεις να σου στεγνώσει το νερό πάνω στο αυτοκίνητο και να σου δημιουργήσει στίγματα.
Επίσης, είμαι κατά των ισχυρών καθαριστικών για ζάντες και πάντα τις πλένω με το ίδιο σαπούνι με το υπόλοιπο αυτοκίνητο (με κερί), μιας που δεν προλαβαίνουν να βρωμίσουν ιδιαίτερα από πλύσιμο σε πλύσιμο. Τώρα αν πλένεται 1 φορά / μήνα τότε αλλάζει το πράμα.
kloukakis (10-06-11)
Συμφωνώ Κώστα.
Κι εγώ με πολύ ήπιο καθαριστικό τις πλένω με ουδέτερο Ph, αφού άλλωστε τις έχω και περασμένες με sealant ώστε να αφαιρείται ευκολότερα η βρωμιά.
Απλά η πλειοψηφία καθαρίζει τις ζάντες πολύ πιο σπάνια και με αδύναμα καθαριστικά συνήθως κάποιες ξεραμένες μαυρίλες από τακάκια κλπ, δεν αφαιρούνται.
Γι'αυτό συνήθως χρησιμοποιούν πιο δυνατά καθαριστικά τα οποία όμως είναι επικίνδυνα για το βερνίκι και καλό είναι να ξεπλένονται άμεσα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
χμμ...
εγω παντα εκανα το αναποδο.. δηλαδη απο πανω προς τα κατω..
και τελος ζαντες θολους.
με τοσα νερα που μαζευονται τριγυρω λιγο να συρεις το ποδι σου, πιτσιλας το αμαξι και γινεται παλι κ@λος.
τωρα βεβαια εχω κανα ΜΗΝΑ να το πλυνω (ακους stef????) και απο οτι φαινεται θα γινουν 2 οι μηνες.. (εξεταστικη γαρ..)
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
Aυτό είναι σωστό.
Απλά πρέπει πρώτα να καθαριστούν ζάντες, θόλοι, για τους λόγους που είπαμε, και μετά να ξεκινήσεις από τον ουρανό του αυτοκινήτου προς τα μασπιέ.
Απλά, αν κάνεις πρόπλυση με πιεστικό, πρέπει να πετάς το νερό από κάτω προς τα πάνω, γιατί αν κάνεις το αντίστροφο, ο αφρός κυλάει και θα νομίσεις πως έχεις καλύψει σημεία που δεν έχουν καλυφτεί, απλά έχει στάξει ο αφρός.
Με το χέρι όμως κανονικά, από πάνω προς τα κάτω.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong