Με συγχωρείς..δεν το έκανα λύσσα,απλά απ τα λεγόμενα του όσα ειπώθηκαν ρώτησα και εγώ αυτό με τι σειρά μου.Φυσικά και είναι απλά.Εσύ προφανώς έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και ξέρεις,εγώ έχω Μ3 Ε46.. Σαφώς στα 25000χλμ θα ήταν λογικό τέτοια καταναλωση..Μόνο που αυτοί που είπαν για κατανάλωση είπαν για 10 χιλ...τέτοια νούμερα δηλαδή..![]()
Εγώ φταίω που σας τρομοκράτησα με όσα ανέφερα αλλά αλλιώς τα καταλαβαίνει κανείς από την οθόνη του υπολογιστή!
Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι η κατανάλωση λαδιού σε τόσο μεγάλη ποσότητα αναφέρεται ΜΟΝΟ στο αυτοκίνητο του φίλου μου το οποίο έχει πρόβλημα στον κινητήρα!Δεν πάει να πεί ότι όλα τα 2,2 Ε60 είναι έτσι!Ξέρω και αυτοκίνητο με 240.000 χιλιόμετρα το οποίο καίει στα νορμάλ πλαίσια που δίνει η BMW!Απλά ήθελα να αναφέρω και την περίπτωση του αυτοκινήτου που γνωρίζω!![]()
E60_Arkadia (09-06-11)
giannis_compact (09-06-11)
Στελιο σαν κατοχος Ε60 θα σου πω να μεταφερεις στο φιλο σου οτι ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο και πλεον μπορει να το βρει και σε καλη τιμη.
Τα εξακυλινδρα (6cyl) ειναι τερατα αξιοπιστιας χωρις να σημαινει οτι τα τερακυλινδρα (4cyl) βγαζουν προβληματα.
Ο φιλος σου θελει να παρει 2.2 6cyl απ'οτι καταλαβα,πες του αν μπορει και αντεχει η τσεπη του να παρει 3.0 6cyl,εχουν διαφορα 60 αλογα και σε αυτο το σασι νομιζω οτι τα 170 δεν ειναι αρκετα,βεβαια μιλαω για μενα προσωπικα χωρις να σημαινει οτι το αμαξι ειναι αργο.
Πες του επισης οτι το αμαξι σε αυτοματο καιει λιγο παραπανω απο το χειροκινητο αλλα ειναι πολυ πιο ξεκουραστο τοσο στην κινηση οσο και στο ταξιδι.
Οσο για το λαδι που αναφερθηκε οτι καει ειναι αληθεια αλλα ειναι κατι γνωστο το οποιο δεν δημιουργει κανενα προβλημα,σου αναβει στην οθονη του i-drive η ενδειξη και πας και προσθετεις οσο λαδι λειπει,ετσι απλα.
Στο θεμα της συντηρησης νομιζω οτι θα εχει καποιες διαφορες σε σχεση με το DODGE αφου αλλο 4 μπουζι και αλλο 6,αλλο 4-4,5 κιλα λαδι και αλλο 7 και γενικοτερα η συντηρηση μιας BMW κοστιζει κατι παραπανω,αν και δεν ξερω το τιμολογιο στην συντηρηση ενος DODGE.
Παντως νομιζω οτι σε σχεση με το αμαξι που εχει θα δει τεραστια διαφορα στο δρομο (ανεση,ποιοτητα κυλησης) αλλα και στην γενικοτερη αισθηση απο το εσωτερικο του αυτοκινητου που ειναι η μερα με την νυχτα.
Κατι τελευταιο,πες του να ψαξει καλα την αγορα υπαρχουν καλα και φορτωμενα απο εξοπλισμο αυτοκινητα,μπορει να κοστιζουν κατι παραπανω αλλα αξιζουν.
Συγνωμη αν σας κουρασα με το μακροσκελες ποστ,αλλα να βοηθησουμε τον ανθρωπο ρε παιδια...........
PANOS-E60 (09-06-11), steliosm46 (09-06-11)
nikos-Mpacket (09-06-11)
στις μερες μας παντως καλυτερη επιλογη θα ηταν μια e class με τα στρογγυλα φαναρια 1800cc compressor ~180αλογα, αυτοματη + πανοραμικη ηλιοροφη...
πεφτεις σε λακουβα με 120+ και δεν καταλαβαινεις τι εγινε... τα μισα τελη απο το 2.2 και παραπλησιες επιδοσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panos90 : 09-06-11 στις 11:20
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
Νίκο έχεις δίκιο,και εγώ του είπα για το 530,αν δεν κάνω λάθος το 530 είναι 2999 άρα δηλαδή έχει τέλη 800 ευρώ έτσι δεν είναι?και όχι 1000..Τώρα βέβαια απο ότι είδα παίζουν πολύ οι τιμές και για 530 και για 520 στα μοντέλα 04-05
είδα στο car 530 απο 18-19 χιλιάδες μέχρι 30 ξέρω γω,ο καθένας ανάλογα τον εξοπλισμο,χλμ κλπ ζητάει διαφορετική τιμή,πάντως μέσο όρο για ένα καλό 530 θέλει κανα 24-25 κάπου εκεί πιστεύω να έχει και εξοπλισμό..
Τώρα αυτός δεν θέλει να δώσει τόσα,περίπου κυμαίνεται μέχρι τα 17-18 ξερω γω...κάπου εκεί... γιαυτό κοιτάει και 520
Βασικά το 520 σηκώνει καμιά αναβάθμισούλα? 200 άλογα μπορεί να πάει ασ πούμε?να έχει λίγο παραπάνω ψυχή απ τα 170..Αυτός τώρα τον έκανα και βόλτα εθχές με το Μ3 και ψιλοτάχασε...μου λέει:" τι εγώ τώρα θα πάω να πάρω το 520?"![]()