Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 84

Θέμα: 1Μ vs Cayman R

  1. #51
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο δικό σου το μυαλό μπορεί...
    το 1Μ είναι πορδή, που με 2κ παίρνει άλογα για πλάκα.
    αυτό είναι γεγονός, είτε μας αρέσει είτε όχι.
    το cayman r, καλοπροαίρετα το χαρακτήρισα έτσι, και είπα πως σαν ατμο αυτοκίνητο που
    απο το εργοστάσιο δουλεύει στο όριο, έχει μηδαμινά περιθώρεια βαλτίωσης...
    διάβαζε καλύτερα.
    εκτίθεσαι...
    Δεν νομίζω να εκτίθομαι εγώ φίλε όταν και για τα 2 αυτοκίνητα αναφέρεσαι λέγοντας ότι και τα 2 είναι πορδές
    Μας αρέσει, δεν μας αρέσει το Porsche και καλύτερο αμάξι είναι, και καλύτερα φρενάρει και καλύτερα στρίβει
    Όλοι BMWδάκηδες είμαστε, αλλά πάντα υπάρχει κάτι το καλύτερο πώς να το κάνουμε.
    Τώρα εαν το 1Μ είναι πιο ευκολόχρηστο & καθημερινό αυτοκίνητο είναι άλλου παπά ευγγέλιο στο οποίο συμφώνησα και με τον Monsta.
    Aπο εκεί και μετά μας αρέσει , δεν μας αρέσει, θέλουμε , δεν θέλουμε το Cayman R είναι μακράν καλύτερο αμάξι από το 1Μ.
    Μην ξανανοίξουμε συζήτηση περι BMW & Porsche...

  2. #52
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΕΛΕΟΣ εσυ ρε Stef.
    Πόσταρες το βίντεο του Γιωργου που ριχνει σε stock ατμοσφαιρικό Μ3 για να βγαλουμε συμπερασματα για τις βελτειωσεις που πέρνει ενα τουρμπο και ενα ατμοσφαιρικό αμαξι? Που κολάει αυτό δηλαδη ?
    Υπηρχε περιπτωση το ατμο βελτειωμενο Cayman του Γιωργου (μιας και το εφερες σαν παραδειγμα) να κερδισει αμαξια οπως ειναι του Dim 135, του Kostada, του KarizmaZ4, ή ακομα και Μ3 Ε92 του Λουπμπα ??
    Θα μας κάνεις να ξεχασουμε και αυτα που πληρωσαμε και μαθαμε τοσα χρονια φιλε...

    Και για να γραψω και εγω την αποψη μου για το 1Μ περα απο το θεμα κοντρας κλπ,
    Θεωρώ οτι το 1Μ θα πέρνει αλογα πάρα πολύ ευκολα οσον αφορα βελτειωση αλλα επι της ουσίας δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενα 135i με αναρτηση και διαφορικό.
    Και ας εγραφε ο Στεφ πριν λίγο καιρό οτι "Να δείτε που τελικά αυτό θα γίνει το Sport Evo του 21ου αιώνα..."
    Σιγά το αμαξι δηλαδη που θα μας κουφάνει....

    Αυτο πιστευω για το 1Μ, και ας αρεσει τοσο πολύ στον φιλο μου τον Γιωργο (gnx).
    Μιλάμε για stock καταστάσεις και πόσταρα το video για να θυμηθούν μερικοί πώς τα 320-330 "γαργαλημένα" άλογα ρίχνουν σε 420 μαμίσια άλογα!
    Από εκεί και μετά το 1Μ εσύ όπως και εγώ μπορεί να θεωρούμε ότι θέλουμε πως είναι. Η ιστορία θα δείξει τι πραγματικά ήταν αυτό το αμάξι για κάτι το οποίο σίγουρα θα χαρεί ο Γιώργος (gnx)...

  3. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    gnx (02-06-11)

  4. #53
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε για stock καταστάσεις και πόσταρα το video για να θυμηθούν μερικοί πώς τα 320-330 "γαργαλημένα" άλογα ρίχνουν σε 420 μαμίσια άλογα!
    Από εκεί και μετά το 1Μ εσύ όπως και εγώ μπορεί να θεωρούμε ότι θέλουμε πως είναι. Η ιστορία θα δείξει τι πραγματικά ήταν αυτό το αμάξι για κάτι το οποίο σίγουρα θα χαρεί ο Γιώργος (gnx)...

    Kαι οχι μονο......

  5. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    gnx (02-06-11)

  6. #54
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο μεταξύ αναρωτιέμαι...όταν το 1Μ θα πειγαίνει στα 450 άλογα, πως θα μπορεί το cayman
    να περάσει...γιατί λόγος γίνεται για tuned καταστάσεις...το cayman, ζήτημα να ακουμπήσει
    τα 360 άλογα, εκ των οποίων τα 35 επιπλέον, θα αξίζουν και μια περιουσία...όπως και να'χει,
    το θέμα με το 1Μ, είναι αυτό που λέει και ο συμπέ...ένα 135 με bodykit, με διαφορικό - φρένα
    - κράτημα απο το division. η ψυχή δεν έχει καμμιά σχέση με με ///Μ car...με λίγη αλκαντάρα
    και πιο πρισμένα φτερά, δουλειά δεν γίνεται...κοινώς, με πορδές αυγά δεν βάφονται...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #55
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλά theomelef έχουμε καταντήσει γραφικοί και εσύ αλλά και εγώ το παραδέχομαι
    Καθόμαστε και τσακωνόμαστε για αυτοκίνητα που ειλικρινα λες και είναι δικά μας
    Δεύτερον εαν κάτσουμε και μιλήσουμε για tuned καταστάσεις υπάρχουν 1002 λύσεις και για ΒMW & για Porsche!
    Όσο για bodykit της 135 κλπ, πρέπει να καταλάβουμε ότι στην turbo εποχή BMW έτσι θα είναι τα πράγματα όπως στο group VAG
    S3-Cupra- Octavia RS
    Καλοσορίζουμε την τουρμποποίηση και απλά γκρινιάζουμε, το Μόναχο δεν πρόκειται να αλλάξει πορεία
    Μην ξεχνάνε Χ6 Μ- Χ5 Μ- Μ5 F10 με ίδιο κινητήρα και πάει λέγοντας....

  8. #56
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά theomelef έχουμε καταντήσει γραφικοί και εσύ αλλά και εγώ το παραδέχομαι
    Καθόμαστε και τσακωνόμαστε για αυτοκίνητα που ειλικρινα λες και είναι δικά μας
    Δεύτερον εαν κάτσουμε και μιλήσουμε για tuned καταστάσεις υπάρχουν 1002 λύσεις και για ΒMW & για Porsche!
    Όσο για bodykit της 135 κλπ, πρέπει να καταλάβουμε ότι στην turbo εποχή BMW έτσι θα είναι τα πράγματα όπως στο group VAG
    S3-Cupra- Octavia RS
    Καλοσορίζουμε την τουρμποποίηση και απλά γκρινιάζουμε, το Μόναχο δεν πρόκειται να αλλάξει πορεία
    Μην ξεχνάνε Χ6 Μ- Χ5 Μ- Μ5 F10 με ίδιο κινητήρα και πάει λέγοντας....
    Μη ξεχνας Θωμα....Μ5 4Χ4!!!! και γραφτικε οτι κατοχυρωσε και το Μ2 και bmw M2!!!.....θα βγει Μ ακομα και gs 1200!!.....ετσι οπως το πανε αυτοι.....το μαρκετινγκ μαμησε το συναισθημα!!

  9. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω να εκτίθομαι εγώ φίλε όταν και για τα 2 αυτοκίνητα αναφέρεσαι λέγοντας ότι και τα 2 είναι πορδές
    Μας αρέσει, δεν μας αρέσει το Porsche και καλύτερο αμάξι είναι, και καλύτερα φρενάρει και καλύτερα στρίβει
    Όλοι BMWδάκηδες είμαστε, αλλά πάντα υπάρχει κάτι το καλύτερο πώς να το κάνουμε.
    Τώρα εαν το 1Μ είναι πιο ευκολόχρηστο & καθημερινό αυτοκίνητο είναι άλλου παπά ευγγέλιο στο οποίο συμφώνησα και με τον Monsta.
    Aπο εκεί και μετά μας αρέσει , δεν μας αρέσει, θέλουμε , δεν θέλουμε το Cayman R είναι μακράν καλύτερο αμάξι από το 1Μ.
    Μην ξανανοίξουμε συζήτηση περι BMW & Porsche...
    και συνεχίζεις...
    και εγώ σου ξαναλέω. το cayman καλοπροέραιτα το χαρακτήρισα έτσι, γιατί άσχετα
    που δεν μου αρέσει, σέβομαι τα αυτοκίνητα της porsche. όσο για το 1Μ που εσύ ο
    ίδιος χαρακτηρίζεις ως το επόμενο sport evo του 21 αιώνα, έγραψα πως για πλάκα
    θα παίρνει άλογα...που κολάνε τώρα όλα αυτά που γράφεις εσύ. και πως εμείς
    το γυρνάμε το γράμμα, κτλ κτλ, ακόμα δεν κατάλαβα...και επειδή εμείς ξεχνάμε,
    ή μπορεί και να μην ξέρουμε. για εξήγησε μας λίγο ρε φωτεινέ παντογνώστη
    και τις συνθήκες του πατήματος που σήκωσες...έγινε απο στάση, ρολ (και αν ναι
    στα πόσα χιλιόμετρα και με τι ταχύτητες στα αμάξια), στα πόσα μέτρα κτλ κτλ.
    ή μήπως είδες το βίντεο και κατευθείαν έβγαλες συμπέρασμα???τι δείχνει το
    συγκεκριμένο βίντεο δλδ???και πάνω απ'όλα που κολάει το Ε92 με το 1Μ που
    είναι και κοντά 200 κιλά πάνω???έκανες τον κόπο να δείς κάνα βίντεο με κάνα
    135 vs M3 να δείς αντίστοιχα αποτελέσματα???ρε φίλε σοβαρά τώρα...τα πιστεύεις
    αυτά που λές???γιατί απ'ότι βλέπω είσαι λίγο εκτός. δεν μπορώ να καταλάβω πως
    γνωρίζεις τα αποτελέσματα, απο βίντεο στο youtube χωρίς διευκρινήσεις κιόλα.
    εμείς ξέρουμε απλά, πως το 1Μ λόγο τούρμπο θα βελτιώνεται αρκετά και εύκολα,
    ενώ το άτμο πόρσε θα είναι αγγούρι για βελτίωση...απλά τα πράγματα. τώρα τι
    προσπαθείς να μας πείς ακόμα δεν κατάλαβα, όπως επίσεις δεν κατάλαβα γιατί
    κολάς στις λέξεις που δεν έχουν και νόημα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη ξεχνας Θωμα....Μ5 4Χ4!!!! και γραφτικε οτι κατοχυρωσε και το Μ2 και bmw M2!!!.....θα βγει Μ ακομα και gs 1200!!.....ετσι οπως το πανε αυτοι.....το μαρκετινγκ μαμησε το συναισθημα!!
    οκ τι να κάνουμε...δικό τους είναι το εργοστάσιο, ότι θέλουν κάνουν.
    δεν θα κάτσουμε να σκάσουμε κιόλα!!!στο κάτω κάτω η σχέση μου με
    τα αυτοκίνητα πλέον περιορίζεται σε αυτό το φόρουμ. αφού όπως έχουν
    έρθει τα πράγματα, δόξα τον θεό λέμε που μπορούμε και βγάζουμε το
    μπεμβέ καμιά βολτούλα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #59
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Μη τσιγκλίσετε κανένα RS3 από στάση








  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    kloukakis (17-06-11)

  13. #60
    Εγγραφή
    06-05-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    115
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1000 φορες μισο bmw παρα ολοκληρο vagελη....

  14. The Following User Says Thank You to DRAKOULAS For This Useful Post:

    zaharias (18-06-11)

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP