Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 84

Θέμα: 1Μ vs Cayman R

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Full Porsche και τρέχατε πιάστε το!!!!
    Well Said
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. #12
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δε νομίζω Τάκη.

    On any straight the 1M can drop the Cayman any time you want it to
    Και στις στροφές (στη πράξη), η διαφορά θα παίζεται στις ικανότητες του εκάστοτε οδηγού.

    Όσο για τις προτιμήσεις του καθένα......

    Πάντως η φιλοσοφία του 1Μ όπως και όλα τα υπόλοιπα ///Μ που ξέραμε μέχρι σήμερα (εκτός Μ1***) είναι ότι συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη πρακτικότητα, πράγμα που με τα μοντέλα της Π απλά δεν παίζει. Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.


    ***EDIT: oooops sorry Jeorge, ξέχασα το Ζ4 Μ Coupe
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 26-05-11 στις 19:14

  3. #13
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων


    Πάντως η φιλοσοφία του 1Μ όπως και όλα τα υπόλοιπα ///Μ που ξέραμε μέχρι σήμερα (εκτός Μ1) είναι ότι συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη πρακτικότητα, πράγμα που με τα μοντέλα της Π απλά δεν παίζει. Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
    Σε αυτό το ότι είναι πιο πρακτικό συμφωνώ απόλυτα!
    Αλλά φίλε το 1M εσωτερικά είναι χάλια και δεν έχει κ πολλά option, για τα Porsche καλύτερα να μην μιλήσω για το Exclusive & το Tequipment πρόγραμμά της γιατι θα χρειαστώ 10 σελίδες
    Και επειδή ΚΑΙ τα 2 είναι ακριβά αμάξι, το Cayman R όπως και να το κάνουμε έχει πιο sport καταβολές..
    Και μην αρχίσουμε άμα βάλω πρόγραμμα & Akrapovic τι κάνει το Cayman, γιατί θα έχουμε άλλα....

  4. #14
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε αυτό το ότι είναι πιο πρακτικό συμφωνώ απόλυτα!
    Αλλά φίλε το 1M εσωτερικά είναι χάλια και δεν έχει κ πολλά option, για τα Porsche καλύτερα να μην μιλήσω για το Exclusive & το Tequipment πρόγραμμά της γιατι θα χρειαστώ 10 σελίδες
    Και επειδή ΚΑΙ τα 2 είναι ακριβά αμάξι, το Cayman R όπως και να το κάνουμε έχει πιο sport καταβολές..
    Και μην αρχίσουμε άμα βάλω πρόγραμμα & Akrapovic τι κάνει το Cayman, γιατί θα έχουμε άλλα....

    Ναι ρε Στεφ, αλλά σε αυτή τη κατηγορία [προσωπικά] δε θα κοιτάξω τις 10 σελίδες xtra του τμήματος marketing, ούτε και τη σούπερ ντούπερ σχεδίαση με ξύλα καρυδιάς και ανθρακονήματα από το Challenger. Άλλωστε το P δεν έχει και κάνα τρελό ταμπλώ. Αν μιλούσαμε για limo κατηγορία τότε αλλάζει το πράμα.

    Το P σαφώς και είναι πιο αγωνιάρικο, γι αυτό άλλωστε έγραψα αυτό παραπάνω.

    Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
    Άσε που στην Αγγλία τα -14Κ λίρες υπέρ του 1Μ είναι ένα σοβαρό ποσό όπως και να το κάνουμε.

  5. #15
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ ότι είναι πιο πρακτικό το Μ
    Αλλά από την φύση του είναι πιο "στριφτερό" το Πόρκυ

  6. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Εάν δεν περιμένεις τον Αη Βασίλη να στο φέρει τα Χριστούγεννα αλλά το πληρώνεις μόνος σου, δεν υπάρχει δίλημα μεταξύ των δύο. Το ενα εχει με εξτρα 80 το αλλο με τρατζιστοράκια, γκλι γκλι, T equipment, sonderwunch κλπ 140...

  7. The Following 3 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Monsta (26-05-11), nikos1400 (26-05-11), zizu (26-05-11)

  8. #17
    Εγγραφή
    22-04-11
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    517
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχει τυχει να οδηγησω 135 με προγραμμα για μια μερα και φυσικα εως κατοχος ενος CaymanS για 4 χρονια μπορω να πω την γνωμη μου νομιζω...

    To CaymanS το δικο μου ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις απο το R ,αλλα περα απο αυτο νομιζω οτι δεν μπορουν να συγκριθουν ευκολα τα 2αυτοκινητα.

    Το 1Μ ειναι σιγουρα πιο fun to drive μπορεις να γυρνας πλατειες με το πλαι για ωρες,θα ειναι ροπατο φυσικα και ισως καπως πιο πρακτικο.

    Το CaymanR ειναι απλα οπλο,στριβει πραγματικα απιστευτα και ειναι ενα αυτοκινητο που πραγματικα το φορας...βασικα απο την εμπειρια μου αυτο που του ελειπε ηταν καποια δυναμη(σαν μαμα),επειδη στο R υπαρχει το αυτοκινητο αυτο μπορει να περασει πολυ καλυτερες σπορ κατασκευες σε διαδρομες με πολλες στροφες...πραγματικα απιστευτο στριψιμο!!
    997 Turbo

  9. The Following User Says Thank You to TTS05 For This Useful Post:

    Karizma Z4 (27-05-11)

  10. #18
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TTS05 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχει τυχει να οδηγησω 135 με προγραμμα για μια μερα και φυσικα εως κατοχος ενος CaymanS για 4 χρονια μπορω να πω την γνωμη μου νομιζω...

    To CaymanS το δικο μου ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις απο το R ,αλλα περα απο αυτο νομιζω οτι δεν μπορουν να συγκριθουν ευκολα τα 2αυτοκινητα.

    Το 1Μ ειναι σιγουρα πιο fun to drive μπορεις να γυρνας πλατειες με το πλαι για ωρες,θα ειναι ροπατο φυσικα και ισως καπως πιο πρακτικο.

    Το CaymanR ειναι απλα οπλο,στριβει πραγματικα απιστευτα και ειναι ενα αυτοκινητο που πραγματικα το φορας...βασικα απο την εμπειρια μου αυτο που του ελειπε ηταν καποια δυναμη(σαν μαμα),επειδη στο R υπαρχει το αυτοκινητο αυτο μπορει να περασει πολυ καλυτερες σπορ κατασκευες σε διαδρομες με πολλες στροφες...πραγματικα απιστευτο στριψιμο!!

    Συμφωνώ, αλλά το 135 με το 1Μ σίγουρα θα έχουν μεγάλη διαφορά στο στίσιμο και γενικότερα στην συμπεριφορά. Δεν νομίζω να είναι μόνο ένα βελτιωμένο 135. Εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω πιο θα έπαιρνα γιατι όπως τα είπες το ένα είναι fun to drive και άλλο gun to drive(ποπο τι είπα!)

  11. #19
    Εγγραφή
    22-04-11
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    517
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ, αλλά το 135 με το 1Μ σίγουρα θα έχουν μεγάλη διαφορά στο στίσιμο και γενικότερα στην συμπεριφορά. Δεν νομίζω να είναι μόνο ένα βελτιωμένο 135. Εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω πιο θα έπαιρνα γιατι όπως τα είπες το ένα είναι fun to drive και άλλο gun to drive(ποπο τι είπα!)
    Σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερο αυτο δεν το συζηταμε...απλα γνωριζουμε την βαση του και την φιλοσοφια του...αλλο το κεντρομηχανο και αλλο το 1Μ
    997 Turbo

  12. #20
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TTS05 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλο το κεντρομηχανο και αλλο το 1Μ


Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP