-
λοιπον..
το θεμα κολλημενο ειναι αρκετα παρεξηγημενο...και αυτο που λενε οτι το αμαξι δεν κανει για καθημερινο φυσικα και δεν ισχυει..ναι ειναι λιγο πιο κουραστικο αλλα ιδιως στα bmw ειναι μια χαρα..τωρα οσοαναφορα το δεν στριβει..στριβει αλλα θελει συνηθεια...το αμαξι γινεται πολυ πιο αποτομο και τονιζει πολυ τις αντιδρασεις του..ειτε αυτες ειναι υποστροφη ειτε υπερστροφη...με μια γκαζια ομως η υποστροφη γινεται υπερστροφη...οποτε απο κει και περα εξοικιωνεσαι...φυσικα δεν ειναι για να στριβεις με παραπανω απο 150...εγω παντως στην εθνικη δεν το βρηκα πολυ κακο..το περιμενα πολυ χειροτερο..προσοχη..δεν κολλαμε ποτε διαφορικο αν δεν φτιαξουμε πρωτα μια σωστη αναρτηση...ουτως ωστε το αμαξι να μην ειναι ατσουμπαλο..στις αντιδρασεις του που θα ειναι σαφως πιο ακαριαιες τωρα...τωρα το θεμα ημιαξονια εχει να κανει καθαρα με το μεγεθος τους...εμενα πχ..εχω σπασει γυρω στα 3 ημιαξονια στα 3 χρονια με πολυ πιστα...και τα ημιαξονια μου ειναι απο 1.2λτ..τα μεγαλα ημιαξονια δεν καταλαβαινουν τιποτα..οπως και τα μεγαλα καβουκια διαφορικου bmw θεωρουνται αθανατα αμα κολλησεις το διαφορικο..απο κει και περα θελει εναν ελεγχο στα λαδια του διαφορικου καθε 2-3χιλ χιλιομετρα,καθως το κολλημενο εχει την ταση να τα τρωει πιο ευκολα...παντα οταν γινονται τα χιλιομετρα με το πλαι...
το κολλημενο ειναι μια καλη πατεντα για καποιον που δεν εχει αρκετα αλογα..πραγματικα κερδιζεις αλογα απο το κολλημενο..αλλα χανεις πολυ σε προοδευτικοτητα στην παντα..και η οδηγηση του γινεται πολυ απαιτηκη και απαιτει εμπειρια και σεβασμο..στο γκαζι...για καποιον που θελει να αρχισει το drift το θεωρω πολυ καλη λυση καθως το να κολλησεις ενα μαμα διαφορικο αντε να κοστισει 80-100ευρω..
ενα απο τα επικινδυνα σημεια του κολλημενου ειναι οτι το αμαξι δεν σταματαει την παντα οταν παψουμε να παταμε γκαζι αλλα συνεχιζει για λιγο ακομα...κατι που ενισχυεται πολυ στην βροχη...εκει πραγματικα με το κολλημενο θελει παρα πολυ συνεση..και εμπειρια..
το κολλημενο εν ολιγοις θελει οπωςδηποτε να μπεις πιστα..για να καταλαβεις τι ακριβως κανει...ενω στο δρομο μπορει να σου προσφερει μεγαλοπρεπεις παντες, με την ιδια ευκολια μπορει και να σε πουλησει...καθως η δυναμη μεταφερεται περιεργα στους πισω τροχους..και θελει συνηθεια και σιγα σιγα στην αρχη..και παντα καλα λαστιχα μπροστα γιατι το κολλημενο "σπρωχνει" πολυ το μπροστινο μερος...και πολλοι εχουν φυγει ετσι...στην αρχη τουλαχιστον....
-
The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:
Jimmakos (26-05-11), Panos 316T (27-05-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP