Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε αυτό το ότι είναι πιο πρακτικό συμφωνώ απόλυτα!
Αλλά φίλε το 1M εσωτερικά είναι χάλια και δεν έχει κ πολλά option, για τα Porsche καλύτερα να μην μιλήσω για το Exclusive & το Tequipment πρόγραμμά της γιατι θα χρειαστώ 10 σελίδες
Και επειδή ΚΑΙ τα 2 είναι ακριβά αμάξι, το Cayman R όπως και να το κάνουμε έχει πιο sport καταβολές..
Και μην αρχίσουμε άμα βάλω πρόγραμμα & Akrapovic τι κάνει το Cayman, γιατί θα έχουμε άλλα....

Ναι ρε Στεφ, αλλά σε αυτή τη κατηγορία [προσωπικά] δε θα κοιτάξω τις 10 σελίδες xtra του τμήματος marketing, ούτε και τη σούπερ ντούπερ σχεδίαση με ξύλα καρυδιάς και ανθρακονήματα από το Challenger. Άλλωστε το P δεν έχει και κάνα τρελό ταμπλώ. Αν μιλούσαμε για limo κατηγορία τότε αλλάζει το πράμα.

Το P σαφώς και είναι πιο αγωνιάρικο, γι αυτό άλλωστε έγραψα αυτό παραπάνω.

Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
Άσε που στην Αγγλία τα -14Κ λίρες υπέρ του 1Μ είναι ένα σοβαρό ποσό όπως και να το κάνουμε.