Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 197

Θέμα: μετα το Μ3 τι?????

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα μ'εντυπωσιαζει η ευκολια με την οποια σου προτεινουν το Μ5 Ε60........οκ, απο θεμα επιδοσεων ειναι καλο, αλλα καμια σχεση με αυτο που εχεις συνηθησει με το Μ3. Ειναι ενα αυτοκινητο τεραστιο και παρα πολυ βαρυ και βεβαια ειναι κατι εντελως διαφορετικο με αυτο που εχεις τωρα. Σε οτι αφορα το οδηγικο fun απλα δε συγκρινονται και ας εχει το Μ5 1000 αλογα.
    Αλλα ηθελα να ηξερα...... οι μνηστηρες ενος τετοιου αυτοκινητου με φαινομενικα παρα πολυ (πλεον) προσιτη τιμη, αναλογιζονται αραγε ποια ειναι τα λειτουργικα εξοδα ενος τετοιου αυτοκινητου ?
    Και ποια ειναι τα εξοδα ΣΩΣΤΗΣ συντηρησης του ? Διοτι αλλο συντηρω και διατηρω ενα τετοιο αυτοκινητο σε τελεια και ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΗ κατασταση και αλλο το εχω καθαρο και γυαλισμενο και ωπου το παρκαρω αφηνω και 1 κιλο λαδι ,μισο λιτρο βαλβολινες και κανα λιτρο λαδι υδραυλικου........
    Μετα το Μ3 Ε46, μαλλον για Μ3 Ε46 θα σου ελεγα δεδομενης της σημερινης οικονομικης καταστασης......
    αυτο ειπα και γω Νικο απλα το ειπα πιο πλαγιως γιατι πολλοι παρεξιγησιαριδες υπαρχουν και μπορει καποιος να το επαιρνε προσωπικα το θεμα!!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο ειπα και γω Νικο απλα το ειπα πιο πλαγιως γιατι πολλοι παρεξιγησιαριδες υπαρχουν και μπορει καποιος να το επαιρνε προσωπικα το θεμα!!!!
    Ας το παρει προσωπικα οποιος θελει.....αλλωστε αυτη ειναι η αληθεια...και κατι τετοιοι παρεξηγιαρηδες ειναι που κυκλοφορουν κατι χρεπια Μ3 , Μ5, που νομιζουν οτι η αποκτηση ενος (παλαι ποτε) πανακριβου αυτοκινητου σταματα στην τιμη που πληρωσαν για να το αποκτησουν (1/4-1/5 της τιμης καταλογου)......γι αυτο και βλεπεις κατι ματρακαδες (καποτε ενδοξα μοντελα) να κυκλοφορουν χωρις λαστιχα, με τα ιδια λαδια για 50,000χλμ, με φαγωμενα τακακια, με δισκους φρενων με πατουρα 2 εκατοστων, με εξατμισεις που ακουγονται να κροταλιζουν στο "ντουβαρι εκει κειθε" (κατα τον αγαπημενο μας "σαραντατριο"), με κολλημενα υδραυλικα ωστηρια να κοπανανε και ν'ακουγονται 3 γειτονιες παραπερα, με ΟΛΑ τα σινεμπλοκ κομμενα απο εμπρος εως πισω....και το καλυτερο......οταν πανε για ελεγχο σε καποιο συνεργειο, ο μαστορας βαζει αδιαβροχο και κραταει ομπρελλα για να μπει απο κατω.....το χαος....και εκει ειναι που σπαζεσαι τρελλα, οταν συντηρεις ενα αυτοκινητο by the book για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και οταν θες να το πουλησεις ερχεται ενα μακακισμενο και σου λεει "ξερεις αυτα τα δινουν τοσο στο car.gr, οποτε αν θες δινω μονο τοσα"....... εχεις πληρωσει μια περιουσια για να εχεις ενα αρτια συντηρημενο και κυριως ΑΣΦΑΛΕΣ αυτοκινητο και στο συγκρινουν με τα χρεπια που ειναι για παλιοσιδερα........εχω αδικο ???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 19-05-11 στις 15:22

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Lambros46 (19-05-11), pilot (19-05-11), S8N (19-05-11), silent (19-05-11), Thomelef (19-05-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας το παρει προσωπικα οποιος θελει.....αλλωστε αυτη ειναι η αληθεια...και κατι τετοιοι παρεξηγιαρηδες ειναι που κυκλοφορουν κατι χρεπια Μ3 , Μ5, που νομιζουν οτι η αποκτηση ενος (παλαι ποτε) πανακριβου αυτοκινητου σταματα στην τιμη που πληρωσαν για να το αποκτησουν (1/4-1/5 της τιμης καταλογου)......γι αυτο και βλεπεις κατι ματρακαδες (καποτε ενδοξα μοντελα) να κυκλοφορουν χωρις λαστιχα, με τα ιδια λαδια για 50,000χλμ, με φαγωμενα τακακια, με δισκους φρενων με πατουρα 2 εκατοστων, με εξατμισεις που ακουγονται να κροταλιζουν στο "ντουβαρι εκει κειθε" (κατα τον αγαπημενο μας "σαραντατριο"), με κολλημενα υδραυλικα ωστηρια να κοπανανε και ν'ακουγονται 3 γειτονιες παραπερα, με ΟΛΑ τα σινεμπλοκ κομμενα απο εμπρος εως πισω....και το καλυτερο......οταν πανε για ελεγχο σε καποιο συνεργειο, ο μαστορας βαζει αδιαβροχο και κραταει ομπρελλα για να μπει απο κατω.....το χαος....και εκει ειναι που σπαζεσαι τρελλα, οταν συντηρεις ενα αυτοκινητο by the book για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και οταν θες να το πουλησεις ερχεται ενα μακακισμενο και σου λεει "ξερεις αυτα τα δινουν τοσο στο car.gr, οποτε αν θες δινω μονο τοσα"....... εχεις πληρωσει μια περιουσια για να εχεις ενα αρτια συντηρημενο και κυριως ΑΣΦΑΛΕΣ αυτοκινητο και στο συγκρινουν με τα χρεπια που ειναι για παλιοσιδερα........εχω αδικο ???
    καθόλου.
    πρίν μία ώρα άφησα το δικό μου στο συνεργείο, για βαλβίδες, λάδια, φίλτρο
    βάνος, βαλβολίνες διαφορικού. εκεί ήταν και ένας ακόμα με ένα 46άρι Μ3 που
    τον είδα για πρώτη φορά, και σχολίασε αυτά που σημείωνε ο μηχανικός για το
    αμάξι μου...κααααααααααααλά. κάτι τέτοιοι είναι που στο τέλος τα παίρνουν
    όλα στο χέρι. σκαλίζουν σκαλίζουν κάνοντας τους ψύρες και τους γνώστες,
    και στο τέλος τα χαλάνε. το αμάξι πέρα απο λάδια και καλό σκήσιμο δεν θέλει
    τπτ άλλο. Μ3 είναι. τι μπορεί να πάθει...και αυτά τα γράφω, κατά λέξη όπως
    τα είπε. φυσικά δεν έδωσα σημασία, μιάς και ο μηχανικός που μου έκανε και μια
    εξυπηρέτηση να με επιστρέψει σπίτι, στο αμάξι μου είπε πως το συγκεκριμένο
    αμάξι, είναι ένα μπουρδέλο και μισό. τον έχουμε πεί 800 φορές ρε μλκ μου λέει,
    έστω βαλβολίνες να αλλάξουμε, που το αμάξι έχει 130.000χιλιόμετρα, και αυτός
    μας λέει ότι η bmw, τα έχει για μια ζωή.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας το παρει προσωπικα οποιος θελει.....αλλωστε αυτη ειναι η αληθεια...και κατι τετοιοι παρεξηγιαρηδες ειναι που κυκλοφορουν κατι χρεπια Μ3 , Μ5, που νομιζουν οτι η αποκτηση ενος (παλαι ποτε) πανακριβου αυτοκινητου σταματα στην τιμη που πληρωσαν για να το αποκτησουν (1/4-1/5 της τιμης καταλογου)......γι αυτο και βλεπεις κατι ματρακαδες (καποτε ενδοξα μοντελα) να κυκλοφορουν χωρις λαστιχα, με τα ιδια λαδια για 50,000χλμ, με φαγωμενα τακακια, με δισκους φρενων με πατουρα 2 εκατοστων, με εξατμισεις που ακουγονται να κροταλιζουν στο "ντουβαρι εκει κειθε" (κατα τον αγαπημενο μας "σαραντατριο"), με κολλημενα υδραυλικα ωστηρια να κοπανανε και ν'ακουγονται 3 γειτονιες παραπερα, με ΟΛΑ τα σινεμπλοκ κομμενα απο εμπρος εως πισω....και το καλυτερο......οταν πανε για ελεγχο σε καποιο συνεργειο, ο μαστορας βαζει αδιαβροχο και κραταει ομπρελλα για να μπει απο κατω.....το χαος....και εκει ειναι που σπαζεσαι τρελλα, οταν συντηρεις ενα αυτοκινητο by the book για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και οταν θες να το πουλησεις ερχεται ενα μακακισμενο και σου λεει "ξερεις αυτα τα δινουν τοσο στο car.gr, οποτε αν θες δινω μονο τοσα"....... εχεις πληρωσει μια περιουσια για να εχεις ενα αρτια συντηρημενο και κυριως ΑΣΦΑΛΕΣ αυτοκινητο και στο συγκρινουν με τα χρεπια που ειναι για παλιοσιδερα........εχω αδικο ???

  6. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    silent (19-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP