Ενα δοχείο αναθυμιάσεων τουλάχιστον...... Έχω παρατηρήσει πως κανείς δεν το βάζει.....
Είναι κρίμα να καπνίζονται έτσι οι βαλβίδες και να χουμε ζημιές και ντουμάνια και μπορείς να τα γλυτώσεις με μικρό κόστος!
Ενα δοχείο αναθυμιάσεων τουλάχιστον...... Έχω παρατηρήσει πως κανείς δεν το βάζει.....
Είναι κρίμα να καπνίζονται έτσι οι βαλβίδες και να χουμε ζημιές και ντουμάνια και μπορείς να τα γλυτώσεις με μικρό κόστος!
(θύμησε μου το όνομα σου φίλε μου γιατί κόλλησα)
Καλά κάνεις και μεταφέρεις την εμπειρία σου. Για να συζητήσουμε είμαστε εδώ και για αυτό άνοιξα το θέμα. Αυτό που λές δεν το έχω ξανακούσει. Ακόμα και σήμερα που ανέβασα τα λάδια 120 βαθμούς δεν είδα τον παραμικρό καπνό. Το θέμα είναι οτι αυτο το παρατήρησα απο την μία εξάτμηση και όχι και απο τις 2. Ισως τελικά να καιω τα λάδια του προηγούμενου ιδιοκτήτη της εξάτμησης. Είναι νωρίς να τελειώσανε τα σαλιγκάρια. Το πατάω αλλά όχι τόσο που να υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα γιατί πρώτα είναι αυτοκίνητο βόλτας και GT και μετά κοντράμαξο για τον χαβαλέ.
Κύριε Στάθη,
αν θέλετε πείτε μας τι εννοείτε οτι τεχνολογικά δεν είναι ίδιες? Μήπως αντι για θρος (thrust bearing) τα VAG έχουν ρουλεμανάτες (ball bearing)?
Αυτό με το ψηγείο λαδιού δεν ξέρω τι κάνει η Alpina αλλά εγώ έχω μεγαλήτερο ψυγείο λαδιού. Δουλεύω 109-112 βαθμούς όταν το μαμά δουλεύει για πλάκα 120-130 βαθμούς.
Το άλλο με τα 1.3 - 1.4 bar δεν το σχολιάζω. Μια φορά για την δυναμομέτρηση ανέβασα 19.2 psi (1.32 bar) και μετά χαμηλότερα στα 17.5 psi (1.2 bar). Επίσης δεν ξέρω πώς τα καταφέρνει και αν τα καταφέρνει η Alpina ή αλλος βελτιωτής με 1.4 bar (20.4 psi) αφου ο εγκέφαλος δεν μπορεί να διαβάσει πίεση πάνω απο 20 psi γιατί μπαίνει σε safe mode μετά.
Το ψηγείο λαδιού παίζει σίγουρα μεγάλο ρόλο αλλά να σκεφτούμε οτι τα Αμερικάνικα 335 μέχρι πριν λίγο καιρό δεν είχαν καν ψυγείο λαδιού. Και ο καιρός στην Καλιφόρνια αγγίζει τις δικές μας θερμοκρασίες.
Επίσης η alpina δεν ξέρω τι βάζει, αλλά η performance ΒΜW δίνει επιπρόσθετο ψυγείο νερού και όχι λαδιού όπως αναφέρει ο Γιάννης πιο κάτω.
edit: Και δεν νομίζω οτι ένας σοβαρός βελτιωτής σαν την Alpina δουλεύει πίεση πάνω απο 15.5 psi (1.06 bar) χωρίς μεθανόλη. Και δεν την βλέπω εταιρία να πουλάει αυτοκίνητα με σύστημα ψεκασμου μαζί με μεθανόλη. Εκτός αν έχει κάνει κάποια αστρονομική πατέντα που υπερβαίνει τους νόμους της φυσικής και σπρώχνει ψυχρό αέρα σε μεγάλες πιέσεις και τα turbo της αντέχουν για πολύ καιρό
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 14-05-11 στις 12:32