Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: [Ε46] Χειρόφρενο "νεκρό"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Timos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φάνη γι'αυτό μου ξεκίνησε ο τύπος το τσεκάρισμα με τις ντίζες...
    Το έλυσε τελείως από μέσα πρώτα και μετά από πίσω, ξεχωριστά μάζεμα στον κάθε τροχό και τέλος "μάζεμα" από μέσα... Με αυτό τον τρόπο ρυθμίζεται σωστά το χειρόφρενο και μάλιστα επειδή δεν τον ικανοποιεί ιδιαίτερα η επιστροφή του, μου πρότεινε μαζί με τα υπόλοιπα να αλλάξω τις ντίζες. Το κόστος τους είναι 44¤ από αντιπροσωπεία. Οπότε μάλλον θα τις αλλάξω κι αυτές για να κλείσει το θέμα χειρόφρενου! Και σας είπα ότι τα Hyundai έχουν καλύτερο σύστημα χειρόφρενου... Δεν με ακούγατε!!!
    Ασε Τιμο γιατι σε ανηφορα την πατησα! Ειχα παρατηρησει οτι πρεπει να το σφιξω, το αφηνα ομως γιατι δεν προλαβαινα. Βρηκα μια βαρβατη ανηφορα και το αμαξι για να σταθει επρεπε να ανεβω ο ιδιος πανω στο χειροφρενο και να τραβηξω 1 κλικ πριν το παρω στα χερια

  2. #2
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    6
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασε Τιμο γιατι σε ανηφορα την πατησα! Ειχα παρατηρησει οτι πρεπει να το σφιξω, το αφηνα ομως γιατι δεν προλαβαινα. Βρηκα μια βαρβατη ανηφορα και το αμαξι για να σταθει επρεπε να ανεβω ο ιδιος πανω στο χειροφρενο και να τραβηξω 1 κλικ πριν το παρω στα χερια
    Και εγώ τα ίδια Φάνη...
    Φεύγει χαλαρότατα και όπου σταματήσει!!!
    Βρήκα στο ΕΒΑΥ όμως σχετικό εξάρτημα για το πρόβλημά μας...



  3. The Following User Says Thank You to Timos For This Useful Post:

    BILL007 (14-05-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τιμο πολυ προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα χειροφρενου.Οντως η επιφανεια τριβης των θερμουιτ του ταμπουρου ειναι το εσωτερικο της ιδιας της δισκοπλακας.Επειδη στην ουσια δεν υπαρχει ποτε τριβη λογω του οτι τραβαμε το χειροφρενο οταν ειναι σταματημενο(εκτος αν τρεχεις σε δεξιοτεχνειες με το 46αρι!) το αυτοκινητο αυτη η επιφανεια σταδιακα πιανει σκουρια και ετσι χανει την αποτελεσματικοτητα του το χειροφρενο.Αν βγαλεις την δισκοπλακα και "καθαρισεις" την επιφανεα αυτη στον τορνο,αλλαξεις και τα θερμουιτ εισαι τελειωμενος με το θεμα.Τωρα αν εισαι καψουρης με το βαυαρεζα σου οπως εγω π.χ. τα βαζεις ολα καινουργια-δισκο,τακακια,θερμουιτ και το μπλοκαρισμα στο τραβηγμα ειναι ακαριαιο!
    Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!

  5. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (14-05-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    6
    Rides
    1

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τιμο πολυ προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα χειροφρενου.Οντως η επιφανεια τριβης των θερμουιτ του ταμπουρου ειναι το εσωτερικο της ιδιας της δισκοπλακας.Επειδη στην ουσια δεν υπαρχει ποτε τριβη λογω του οτι τραβαμε το χειροφρενο οταν ειναι σταματημενο(εκτος αν τρεχεις σε δεξιοτεχνειες με το 46αρι!) το αυτοκινητο αυτη η επιφανεια σταδιακα πιανει σκουρια και ετσι χανει την αποτελεσματικοτητα του το χειροφρενο.Αν βγαλεις την δισκοπλακα και "καθαρισεις" την επιφανεα αυτη στον τορνο,αλλαξεις και τα θερμουιτ εισαι τελειωμενος με το θεμα.Τωρα αν εισαι καψουρης με το βαυαρεζα σου οπως εγω π.χ. τα βαζεις ολα καινουργια-δισκο,τακακια,θερμουιτ και το μπλοκαρισμα στο τραβηγμα ειναι ακαριαιο!
    Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!
    Σωστός ο Νίκος!
    Θα κάνω και μια δοκιμή με σταδιακό τράβηγμα του χειρόφρενου μπας και δω διαφορά, αν και δεν βλέπω να αποφεύγω την αντικατάσταση...

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!




Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP