Τιμο πολυ προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα χειροφρενου.Οντως η επιφανεια τριβης των θερμουιτ του ταμπουρου ειναι το εσωτερικο της ιδιας της δισκοπλακας.Επειδη στην ουσια δεν υπαρχει ποτε τριβη λογω του οτι τραβαμε το χειροφρενο οταν ειναι σταματημενο(εκτος αν τρεχεις σε δεξιοτεχνειες με το 46αρι!) το αυτοκινητο αυτη η επιφανεια σταδιακα πιανει σκουρια και ετσι χανει την αποτελεσματικοτητα του το χειροφρενο.Αν βγαλεις την δισκοπλακα και "καθαρισεις" την επιφανεα αυτη στον τορνο,αλλαξεις και τα θερμουιτ εισαι τελειωμενος με το θεμα.Τωρα αν εισαι καψουρης με το βαυαρεζα σου οπως εγω π.χ.

τα βαζεις ολα καινουργια-δισκο,τακακια,θερμουιτ και το μπλοκαρισμα στο τραβηγμα ειναι ακαριαιο!
Και το τελευταιο,αν εχεις ελληνικο USER MANUAL μεσα αναφερει για την χρηση του χειροφρενου σχετικη οδηγια! Προτεινει στον οδηγο οταν ειναι σταματημενος σε δρομο με σχετικη κλιση να δενει και να λυνει σταδιακα το χειροφρενο μερικες φορες για να γινεται αυτο το καθαρισμα του δισκου!! Ειναι τρελος ο Γερμανος !!!
